Putea ... insa nu prea stiu ce naiba a fost in capul lui. Clientul (amicul meu) a plecat multumit , era fericit ca ii bat farurile mai bine decit atunci cind masina a fost noua. Nu a inteles de ce a ramas fara majoritatea indicatoarelor de bord si iluminarea consolei centrale. Eu, in prima faza, ma uitam ca boul la alternator, mut de admiratie la adresa electricianului care a facut adaptarea regulatorului de Daewoo pentru alternatorul de Dacie. Cind am descoperit magaria imi venea sa ma duc sa-i dau cu alternatorul in cap.
Nu stiu ce experiente ati avut voi cu buburuzele voastre, insa toti electricienii auto la care am ajuns cu alternatorul (de Leganza) au fost VARZA !. M-au pus sa iau pe rind regulator, stator, rotor si apoi punte de diode. Norocul meu ca dupa ce am luat regulator (degeaba) m-am pus cu burta pe carte si i-am dat de cap singur. Altfel cred ca ajungeam sa cumpar toate componentele de noi ...
PS: Dupa cca 10 zile - 2 saptamini de mers cu 17V la bornele bateriei, saraca si-a dat duhul, asa ca nu neglijati problemele marunte, o sa ajunga sa va coste mai mult