Aventura nu s-a terminat inca! Mai aveti putintica rabdare fiindca am scos de la pastrare si lampile de SUA pentru bara spate, montate cu ajutorul lui Mircea + Luci. Surprinzator, nu au fost probleme cu suruburile de la bara, operatiunea decurgand fara sughituri. Let there be light!
Nu pare mare lucru, dar totusi este un detaliu care schimba aspectul masinii si aduce un plus de functionalitate, poate chiar si un spor de vizilitate in trafic.
Pe partea de confort termic, am decis sa schimb foliile de pe geamurile laterale spate + luneta, deoarece nu prea mai filtrau cine stie ce din caldura si am mers pe gama de folie ceramica de la Llumar. Bonus, am pus si folie UV pe geamurile laterale fata. Per total general, e o diferenta notabila, in special in spate.
Din pacate, fix cand eram la atelierul de folli, macaraua spate dreapta s-a trezit brusc ca nu mai vrea sa coopereze. Eu aveam o presimtire si s-a adeverit la fata locului. A plesnit o bucata de plastic care tinea intr-un loc o camasa metalica prin care trecea cablul macaralei.
S-a remediat cu un spiral subtire, doua gauri si stransa camasa aia cu doua sarme de cupru. Geamul a prins din noua viata. Tehnic, e o reparatie temporara, dar macaura spate stanga s-a defectat intr-un mod similar in urma cu cel putin 10 ani si mecanicul a folosit ceva poxilina/poxipol, ca nu era pe stoc o macara noua la Craiova si asa a ramas de atunci.
Totusi, pentru linistea mea sufleteasca, am luat o macara noua originala pentru partea dreapta, sa o am acolo, in caz de nevoie. O am si pe cea din stanga, pusa bine undeva in garaj la Rosiori. 😄
Nu in ultimul rand, am fost sa ii verific si geometria, ca nu imi amintesc ultima data cand a fost facuta. Toate bune si frumoase, fara probleme cu suruburi intepenite sau asa ceva.