Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/11/21 in all areas

  1. Bun, am ajuns iar la evacuare fiindca s-a fisurat teava la intrare in finala 🙂 Motivul, finala grea, prindere doar intr-un punct si teava dintre intermediata si ea lovea in punte la miscari mai ample (si invers). Drept urmare s-au facut niste mici modificari: Intarit sudura la intrare in finala, si adaugat si platbande de rezistenta cum aveam pe borla veche. Prelungit teava intermediata cu 2 cm ca fiind de astra F (mai scurta) S-ul ala nu venea tocmai la fix peste punte Adaugat inca un punct de sprijin pentru a o face mai fixa finala. Si, am mai uitat ceva, am avut o problema cu debreierea la un moment dat, la modul ca s-a intamplat ceva la pompa (probabil pistonas blocat) de atarna pedala parca nu mai era conectata la nimic si nu mai debreia, drept urmare am decis sa inlocui pompa inainte de transfagarasan fiindca oricum murdarea lichidul, cel mai probabil garnitura se dezintegra incet. Problema e ca cea noua avea tija putin mai scurta, drept urmare ambreiajul nu mai debreia complet si schimbarile vitezelor erau putin mai greoaie. Ieri am rezolvat si problema asta ca tot eram la sudura, am mai sudat o piulita pe furca pentru a putea lungi tija artificial si s-a reglat la fix punctul in care "musca".
    1 point
  2. operatiunea a fost completa, slefuire manuala, grund, vopsire, lac, fata/spate, toate spray-urile dupli-color...daca imi doream o calitate superioara a suprafetei trebuia slefuirea sa o fac mai temeinic, nu am mai slefuit si cu 240 cel mai fin pe care il aveam. La vechimea lor arata perfect, in poza de sus am pus una langa alta o janta aflata pe masina (nespalata) si una reconditionata, totul ok. Doar pe capacul tambur am dat numai cu grund, cel polonez, m-am gandit ca fiind o suprafata care se incalzeste se poate reconditiona mai usor daca nu este vopsea/lac.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...