Ce spune @gabimilo1 este complet adevarat, chiar vroiam sa iti spun cum sa faci verificarea pana am dat peste videoclip. Poti sa faci un test cu o rezistenta de putere de 0.1OHm/20W si un voltmetru ca sa masori curentul (I=V/R=V/0.1=V*10, deci la 1.5V cititi pe voltmetru ai un curent de 15A).
Daca ai un curent de max 10A spre exemplu, dar siguranta se topeste, atunci inseamna ca trebuie sa iti indrepti atentia spre contactul dintre siguranta si cutia de sigurante (si la Daewoo la unule modele cutiile de sigurante erau problematice - contact imperfect).
Daca totusi curentul este mare (in apropiere de 15A sau peste), atunci incepe si scoate mufele de la modulele alimentate si vezi cand scade curentul cu mult. Exista totusi posibilitatea sa scoti mufele de la toate modulele si curentul sa nu scada, atunci trebuie sa iei la puricat cablajul, exista nenumarate cazuri cand cablaul nu a fost pus ca lumea la loc in urma unei lucrari simple in service si s-a atins de o fulie sau de evacuare, apoi s-a topit si a provocat un scurtcircuit.
Bafta!