Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/14/21 in all areas

  1. In asteptarea lui Cielito, am scos Dacia de la iernat. I-am pus emblema noua pe grila fata, oglinzi usi noi si chedere noi de Renault 12. De asemenea un tratament cu Platinum Premium dupa spalare. Rezultatele in poze.
    3 points
  2. Au venit o parte din piese. S-a montat deja garnitura pompei de benzina si solenoidul demaror pe demarorul vechi dat jos urmand sa il pun pe masina cu prima ocazie. Motivul? Ala de pe ea fiind stat foarte mult timp (e de pe motorul vechi de la bej care a zacut afara 2 ani, pentru reinprospatarea memoriei 😄) face niste zgomote ciudate si mi-e frica sa nu imi strice coroana de la volanta. Volanta de 1.5 automata nu mai gasesc, asta de pe ea a fost ultima din stocul Radacini. Restul de rezerva, cablu kilometraj, senzor VSS, clipsuri diverse. Pompa de ambreiaj e pentru aia verde, cea de pe ea imi cam murdareste lichidul din vas si nu cred ca mai tine mult.
    2 points
  3. Gata franele fata, acum astept dupa prostia aia de plastic. Totodata am observat ca da un pic ulei pe jos, cred ca e simeringul de sub fulie, daca nu se agraveaza asa ramane momentan, mi-e sila sa desfac aia stransa la 300 NM cu tot cu pasta de blocare, plus ca am o experienta neplacuta cand s-a desfacut in mers 😄
    2 points
  4. E manuala acum, cealata e automata, urmareste firul epic da? 😛 Azi am schimbat chederul usa dreapta spate, am gasit nou la o firma din Craiova. Cel vechi era rupt si fusese inlocuit de mine temporar cu unul de stanga fata care avea si ala o portiune rupta dar fiindca e mai mare usa fata decat spate cu vre-o 10 cm am taiat portiunea afectata, insa imi statea mie pe creier, plus ca parca era mai zgomotos la viteza decat restul, drept urmare daca tot am gasit, am zis sa facem cum trebuie. Poze nu avem 😛
    1 point
  5. Ce spune @gabimilo1 este complet adevarat, chiar vroiam sa iti spun cum sa faci verificarea pana am dat peste videoclip. Poti sa faci un test cu o rezistenta de putere de 0.1OHm/20W si un voltmetru ca sa masori curentul (I=V/R=V/0.1=V*10, deci la 1.5V cititi pe voltmetru ai un curent de 15A). Daca ai un curent de max 10A spre exemplu, dar siguranta se topeste, atunci inseamna ca trebuie sa iti indrepti atentia spre contactul dintre siguranta si cutia de sigurante (si la Daewoo la unule modele cutiile de sigurante erau problematice - contact imperfect). Daca totusi curentul este mare (in apropiere de 15A sau peste), atunci incepe si scoate mufele de la modulele alimentate si vezi cand scade curentul cu mult. Exista totusi posibilitatea sa scoti mufele de la toate modulele si curentul sa nu scada, atunci trebuie sa iei la puricat cablajul, exista nenumarate cazuri cand cablaul nu a fost pus ca lumea la loc in urma unei lucrari simple in service si s-a atins de o fulie sau de evacuare, apoi s-a topit si a provocat un scurtcircuit. Bafta!
    1 point
  6. De mah, am echipa in spate, nici espero verde nu l-am gasit eu, tot altii mi-au bagat mortu'n casa 😛
    1 point
  7. N-ai gasit tu, lasa vrajeala :)) tu doar ai spart salariul, pornind de la o garnitura de 16 lei :))
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...