Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/03/21 in all areas

  1. O prima ... nedumerire ... post reparatie. Saptamana trecuta am luat un compresor si un aparat (foarte) portabil de spalat cu presiune. Ideea a fost sa elimin toate urmele ramase de la solutia pulverizata cu extinctorul. Toate au decurs bine, am evitat zonele mai delicate (gen alternator, ECU si alti conectori), treaba a iesit decent pentru o prima faza. Se va continua la primavara/vara, cand o sa pot scoate diverse componente pentru a castiga acces mai bun. Facut si schimbul de ulei si filtru, tot era uleiul dat ca o posibila cauza pentru P0010. In plus, implinise un an, desi kilometri nu adunase mai mult de 3000-4000 si arata binisor (ochimetric). Din fericire toate aspectele neplacute identificate anterior s-au rezolvat, masina merge foarte bine. In weekend am facut un tur de forta la Sarmisegetusa Regia si apoi la Ulpia Traiana Sarmisegetusa, am adunat mai mult de 600km de cand am sters codurile de eroare si nu au mai aparut. Si acum, nedumerirea. Cu ocazia spalarii, am gasit un furtun care se termina ... IN AER !!!! Mama masii, nu imi dau seama despre ce este vorba, la Naluca spatiul din compartimentul motor aminteste de o cutie cu sardine. Vine de undeva de jos si se vede ca intra intr-o conducta metalica. Ma tem sa nu fie vorba de recircularea vaporilor de benzina, caz in care ar putea fi chiar periculos. Voi fi nevoit sa ma bag pe sub masina sa vad de unde naiba vine conducta aia si apoi sa fac o sedinta de spiritism sa vad unde ar trebui sa infig furtunul :))
    1 point
  2. Si da, 2 injectoare formau picatura, nu stiu cat se vede in poze. S-au inlocuit cu 2 noi pe care le aveam mai demult in stoc. Bine ca au fost doar 2 ca atatea aveam 🙂 Totodata am curatat bine bujiile vechi, ars pe aragaz si bagate si la ultrasunete si am facut si un test de compresie la motor. Rezultatul, porneste bine acum si merge rotund. In ceea ce priveste cutia, da 2 coduri de eroare cu ecm-ul de 1.5, 75 si 76, din pacate 76 nu exista in manual si 75 e explicat sumar, nu inteleg nimic, iar pe internet la cutia asta in alte aplicatii (volvo 850 si saab) se gasesc coduri dtc de 3 digiti sau obd 2 de 4 digiti (Pxxxx).
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...