Revenim, deci in ordine:
1) S-a rezolvat momentan la sfoara, old style. volanul e aproape drept si masina se comporta bine pe drum, pana ajung la o geometrie profi e suficient.
2) Aici pun direct o poza cu mufa senzorului.
Cablul era "lemn" de la atata timp de temperatura mare drept urmare s-a taiat o portiune de 2 cm, lipit si izolat corespunzator. Problem solved.
3) Deoarece nu a fost strans bine (intrase piulita stramb si am crezut ca e strans) a jucat in senzor si s-a retezat motul jumate.
In a doua poza este cablul schimbat, asa trebuie sa arate motul ala intreg.
Binenteles ca partea rupta a ramas in senzor, si nu am mai reusit sa il scot.
S-au schimbat senzorul si cablul cu cele vechi de la bej si problem solved.
Si la nr 4 nu am apucat sa ma bag, insa baga suficient, nu cred ca ii mai fac ceva. Oricum voi merge mai mult vara.
Si, am descoperit si nr 5, planetara dreapta arunca vaselina pe langa colierul mare de la burduful interior. Asta va fi adresata in viitorul apropiat.
Si, de test, am iesit la o plimbare pana la manastirea Cozia. Verdictul? Sunt super multumit, motorul s-a mai "lasat" nu am avut rabdare 1000 km si am avut cateva scapari in acceleratie (cea mai urata, 180 km/h in treapta a 4-a, insemnand aproape limitare la motor).
Per total mi-a placut, mai mergem 😄 . Usor imi readuce aminte de bej, ce-i drept unul mai cuminte un pic si mai decent, nu "satana" aia 😄
E si normal de altfel avand in vedere ca jumatate din masina este defapt din bej (motor/suspensie/frane/evacuare, jumatate de interior)
Si cateva poze de final, curat/murdar, dupa ieseala am dat si o spalare.