Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/18/21 in Posts

  1. Veșnicul simering capac delcou care nu tine mai mult de 2 ani... Am montat tot "daewoo" pana găsesc ceva siliconic. I-am schimbat și bujiile mergând tot pe Beru ultra z. Am dat jos și capacul tachetilor sa vad cum arata după funcționarea cu uleiul Triax. I-am făcut schimbul de ulei tot cu Triax. Km: 249000
    2 points
  2. Fiu-tau abia asteapta sa ti le rodeze 😄 Aseaza sub capota un PFL cu lipici pentru soricei.
    1 point
  3. Am zis o daata pe luna... 😄 , era o melodie. Am scos bmw-ul rosu sa ma invart cu el si am ramas intepenit. Nu am mai putut sa il duc la locul lui drept urmare am mutat espero verde acolo si l-am bagat in locul lui fiindca era la vale 🙂 Celelalte 2 masini echipate de iarna nici nu patineaza, asta cu vara nu mai pleaca de-acolo, asta apropo de cuciucuri de vara/iarna 🙂
    1 point
  4. cu ajutorul unui amic care lucreaza la un magazin de piese auto, am reusit sa intru in posesia unor discurii perforate si striate, fabricate in Italia, nu stiu alte date pe cutie scrie "car performance" pretul a fost decent nu mai mare decat al unui set normal de calitate mai buna, dar oricum pentru frana spate a Nubirei ma indoiesc ca vor fii probleme. le-am imperecheat cu set de placute ate, i-am facut o aerisire mica, si acum astept sa se pasuiasca cum trebuie, am pus doar o franamai violenta de la 60 70, si mi-a placut ce am simtit 😆 dar nu mai mult, incerc sa le acord timp de acomodare, au timp la vara sa isi arate fata. am comandat si un set de anvelope de vara Riken performance, am citit lucruri bune despre ele, acum ramane de vazut, pentru iarna am Riken si chiar imi plac si s-au comportat bine in timp.
    1 point
  5. Observ ca se intra in niste amanunte de neinteles pentru cineva care stie doar ca masina trebuie sa mearga (a 3-a dioda din stanga e strapunsa in partea inghinala). Cred ca mai intai cineva ar trebui sa-i spuna utilizatorului care gandeste putin logic, dar nu s-a lovit de hatisul de fire de la masina cum functioneaza "jucaria". Alternatorul e o scula care incarca bateria si face curent pe masina pana aici e clar? Trebuie spus ca releul (regulatorul de tensiune) face in asa fel incat la orice turatie a motorului tensiunea sa fie cam aceeasi, in jur de 14 volti. Daca se merge cu el defect tensiunea in turatii mari poate ajunge si in 20 de volti, iar asta nu prea place electronicii de pe masina si cea mai pretioasa este calculatorul masinii. Daca tensiunea (luminile) fluctueaza proportional cu turatia motorului e clar ca e dus (restul functioneaza). Daca tensiunea este stabila, dar mica (pentru ca prea mare nu e calculat sa scoata, fizic) se poate suspecta puntea redresoare (ca nu cred sa se apuce cineva sa schimbe o dioda pentru ca n-ar avea siguranta) care se demonteaza de pe alternator si se verifica (daca nu vreti sa ajungeti la service) de catre prietenul care are un multimetru, iar daca puntea este buna si tot e demontata (nu se poate masura decat demontata, sau se poate dar nu e relevant) si stau firele rasfirate la stator vezi acolo daca statorul e in scurt cu carcasa. Si daca tot ai ajuns la faza asta se pune manutza pe portofel si se achizitioneaza rulmentii, periile, si ce este stricat si se inlocuieste cu totul. Daca iti chitzaie rulmentii nu-i mai lasa pentru ca nu mai au viatza lunga si daca gasesti de calitate (skf) pune-i, pentru ca nu e ceva la care sa-ti faci de lucru in fiecare zi. Tot prietenul cu multimetrul iti poate verifica si cablurile de la baterie la alternator, calculator s.a.m.d. Daca defectul este intermitent aveti grija de va uitati in jurul vostru cand se intampla, poate fi foarte util pentru constatarea defectului. Adica ploaie, soare, temp motorului, la deal, la vale, in demaraj, in franare etc. Puteti, daca sunteti atenti, sa evitati tot felul de diagnosticari gresite. Eu tind sa cred ca mecanicii nostrii stiu mai putina fizica decat un copil de clasa a 5-a si atunci omit faptul ca metalele se dilata la caldura si pot face un contact pe care la rece sa nu-l mai faca si exemplele pot continua. S-a invatat meserie din gura-n gura si uite asa se repara masinile cu barosul. Cei mai multi nu prea stiu sa citeasca si ma indoiesc sa fi citit ei manualul. E ceva acolo care sigur le-ar fi luminat ziua si ies putin offtopic. Fisele se verifica cu un pulverizator intr-un mediu slab luminat. (scrie in manualul de service )
    1 point
  6. cielo hachback 95 coreea,5,7-6,3 extraurban 80-95km/h,si 8,5-9 urban(bucuresti),mers normal,legal sau sofereste,n am inca accident provocat de mine din greseala mea si nici nu vreau!Masina ,am luat o de la socrul meu care a bibilit o ca pe copilul lui,deci e ca noua la 37600km,nici distributia nu s a schimbat de 17 ani!!!,urmeaza sa o fac eu zilele astea.Sanatate,Razvan
    1 point
  7. Nu mai este cazul, masina isi traieste ultimii ani, este tinuta de acum pentru un eventual voucher rabla. Putinele drumuri ce le facea vor fi strabatute acum de Spark 🙂. Pana una alta noi ne distram, deja toata masina este perfect functionala (inclusiv AC, antena etc), in afara de vitezometru. I-am luat chiar si oglinzi noi 🤣 Captivei am reusit sa ii rup angrenajul stergatoarelor, rezultat stergator pasager mort, schimbatorii de piese de la un service oarecare la care am fost nici nu au vrut sa incerce vreo varianta de peticire, si cum angrenaj nou nu gasesc, astept de la chinezi niste clipsuri de inadit articulatiile ansamblului, poate rezolv asa.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...