Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/21/20 in Posts

  1. Aproape ca m-am temut ca am gresit topicul ... cam prea mult atentie a avut Bee pe topicul Nalucii. Tic-tac ... tic-tac ... Cum nu au fost afectate zone care sa aiba legatura cu structura, nu e de mirare ca piesele s-au aliniat bine. O mica obiectie am la farul stanga, coltul iese putin in afara, se va remedia. In rest toate lufturile sunt perfecte Motor, radiatoare, intercooler etc., toate in regula. Au pornit motorul, merge ca inainte, totul perfect la capitolul asta. In schimb a murit bateria ... era cea originala si daduse si mai inainte semne de "plictiseala". Bordul si airbagurile montate bine, s-a lucrat ingrijit. S-au grabit sa puna centurile negre (asa era in kit-ul pe care l-am luat), dar vor fi inlocuite cu cele originale, bej. De altfel se si vad cutiile pe scaune. Cu o mica exceptie (dar nasoala !) au ramas chestiuni de finete. Inlocuit parbriz, resetat erori etc. Exceptia este data de nuanta vopselei. In poze lucrurile par mult mai nasoale decat in realitate 🙂, dar oricum lucrurile nu vor ramane cum sunt. Cel mai bine se observa diferenta de nuanta in ultima poza, intre stalpul A si capota. Aia este diferenta reala, la spoiler sunt niste jocuri de lumini si umbre care parca dramatizeaza situatia. Se va face revopsirea, nu a existat nici macar o obiectie din partea celor de la service. Din pacate, asta inseamna ca mai intarziem putin. Chiar si asa, semnele sunt foarte bune, reparatia a fost facuta cu simt de raspundere. Spre norocul meu, la service lucreaza un tip care a lucrat multi ani la reprezentanta Opel si "le mananca pe paine". Cam asta ar fi, de acum suntem in linie dreapta ... Ramane o intrebare dificila: daca da zapada, cum naiba plec din service incaltat cu anvelopele de vara 🤣
    4 points
  2. Amu, sa ne si fudulim nitel cu noul proiect. Pina nu demult m-am folosit de o instalatie de sablat cu vacum, linii separate (aer/nisip) si amestec in pistolul de sablat. Luind vorba cu un amic despre butelii gen, imi facu cadou una de hidrofor, batrioara ce-i drept dar destul de OK asa ca am pus osul la treaba si am adus-o la adevar cazind pe dorinta arzatoare de a eficientiza sablatul, cu asta am sablat jantele recent. In linii mari cum lucra modelul asta : nisipul introdus in butelie ii pus sub presiune de aer ce forteaza iesirea print-run ventil bila pentru reglaj debit nisip urmat de un T-u cu duza aer (interioara) la baza buteliei unde se formeaza amestecul si trimisa in "pistolul de sablat", in bujie mai bine zis. Merge de minune !
    1 point
  3. Iaca si varianta alpha-1 ... ce pot face 2 maini dibace.
    1 point
  4. Eh, parea ca nu se retrasese 🙂 salutari de la VXX 🙂
    1 point
  5. Din astea nu gasisem nici acum 4 ani, cand am vopsit Cielo... le-am scos cu grija, am reusit sa rup doar 1-2.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...