Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/20 in all areas

  1. A mai rezistat o sesiune de circuit, cauciucurile au ajuns cam asa, si franele cam asa 🙂 Franele sunt ce trebuie, cand ajung la temperatura mare flutura 😄se aud flu/flu/flu. La mers normal singurul dezavantaj este la drum lung cu franari rare, la prima frana au tendinta cam jumatate de secunda sa nu franeze corespunzator dar isi revin imediat. In oras unde se franeaza des si nici nu se racesc sunt ok. Pe circuit, no comment, nu tine masina la ce pot ele. Si o mica filmare din masina unui coleg.
    2 points
  2. Compartimentul motor e cam gata in mare, s-a potrivit/aliniat tot, vedem daca si porneste. Nu mai detaliez, cred ca am rezolvat majoritatea problemelor, o conducta de la servo care nu era chiar ce trebuie si acum am gasit o solutie mai buna, am mai aranjat un pic electrica aia fiindca am descoperit ca senzorul de temperatura aer admisie era cam in scurtcircuit...etc...etc... Per total electrica de la sfi e coapta rau de la multi ani de temperaturi ridicate. Trecem la interior.
    2 points
  3. Astazi, probabil pe la 88.820km montat cele 2 cauciucuri noi, all season, pe fata, acum toate sunt acelasi tip, evit sa mentionez ce marca sunt ca sa nu ma trezesc din nou cu postarea stearsa. Cele montate pe spate, oct2019, la 81.700km. PS cartea tehnica spune clar, nu impingeti masina pt a o porni, folositi doar cabluri. In acelasi timp daca o faci totusi prin impingere, ceea ce presupune ca risti sa oferi distributiei un soc mecanic care poate duce la sarirea unui dinte si masina acolo intepeneste, nu o bagi inviteza a 2-a cum stie toata lumea ci in a 3-a!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...