Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/20 in Posts

  1. Fiindca au trecut scolile online m-am mutat iar la tara, drept urmare s-a muncit. Nu mai detaliez excesiv, s-a pus distributia, evacuarea, pompa de servo, s-a umplut, curatat si aerisit circuitul de ambreiaj, s-a pus o parte din electrica...etc. La final s-a facut un test de compresie la rece asa, rezultate: 16 😮 , 13,14,11. 16 ala probabil ca a fost ulei mult in cilindru si fiind primul, nu a apucat sa il arunce afara. Cureaua de distributie s-a aliniat si intins, cea de accesorii pare ca se aliniaza si ea. Reamintesc ca pinionul si fulia de jos sunt de daewoo/chevrolet evanda, din cauza arborelui nou nu le-am mai putut folosi pe cele originale.
    3 points
  2. da, posibil dupa ce ajunge la reciclat, si se transforma intr un bloc motor V8 hybrid
    2 points
  3. Revenim la oile noastre. Cel mai probabil tamponul de pe oala superioara al arcului nu prea a luat cuntact cu oala inferioara, cel putin studiind poza anterioara bag seama ca-i mai mult de forma acolo, calculind ochiometric distanta nici cu arcul comprimat complect nu cred sa atinga in oala sau poate ca da, da' ar fi deja prea mult asa ca pregatim terenul. Am doua seturi de tampoane serioase, unele mai mici, altele mai mari ... SH ce-i drept dar in stare buna. Urmatorul experiment consta in indepartarea distantierelor de moment (ce isi fac treaba cu brio, testate deja) si montajul pe oalele inferioare a tampoanelor achizitionate in asa fel incit sa nu intre in contact cu tamponul superior decit dupa o anumita sarcina si sa preia din comprimarea arcurilor. Cred ca un 10 mm distanta ar fi suficient intre cele doua tampoane pentru a permite arcurilor sa "joace" liber in conditii normale. Mi-s curios de rezultat ce in prima faza in insira reusita in a-mi atinge scopul. In caz ca nu ... prelucrez pe bunul plac distantierele intre spire si ii vin de hac ! Nu tin a-i ridica garda ori suspensie extra dura, ci s-o intaresc nitel si asta dintr-un anume punct doar. In linkul anterior Salex, au bagat si ei un arc mai cu fente asa sa dea bine in poza nimic mai mult. Distantierele in cauza is valabile pe orice arcuri.
    1 point
  4. Am aerisit azi, pe spate nu a iesit deloc aer dar am mers pe clasicul "de la cea mai departata de pompa". Peste noapte s-a mai dus din aerul de pe fata, nivelul scazuse in vas, am reusit sa termin fix cand s-a dus hexagonul de la un aerisitor fata. Kit-ul de reparatie avea si aerisitori noi, dar nu s-au potrivit... Frenkit de rahat. Momentan raman asa, poate la primavara ii desfac iar si caut aerisitori noi, plus garnituri de praf noi. Frana tine decent, cred ca m-am obisnuit cu Corsa, la care ingheata. De cand am luat-o din service m-am trezit ca imi curge benzina pe la furtunul de alimentare spre rezervor... cand ajungeam aproape de plin chiar curgea binisor. Mi-am facut de lucru si am bagat niste Reinzosil pe la imbinarile "adaptarilor" (furtunul e de cielo, taiat, imbinat cu teava, iar imbinat cu capatul de furtun). Si daca tot am fost cu rotile fata date jos, mi-am adus aminte ca "ma juram" de acum 1 an ca o sa dau cu ceva pe contra aripa fata, unde frecase amortizorul. Evident ca n-am facut-o atunci, da' i-am dat ieri bine de tot cu zinc, iar azi cu niste teroson (la spray). Am dat o tura de cativa km cu ea, ralantiul tot jos sta orice i-as face... si parca nu revine cum trebuie cand las acceleratia. In rest, pare ok.
    1 point
  5. Treaba e in felul urmator : gumoasele fu montate la prima ora cu spor (foarte usor de montat) si in regim de urgenta de se poate spune astfel iar rezultatul fiind cunoscut deja din experimentele anterioare ca v-a creste rigiditatea fapt implinit si totodata sa ma astept la o oarecare diferenta de inaltime pe masurate de la sol in buza aripii rotii spate, in cazul de fata diferenta fiind de 10mm, acceptabil. In timpul montajului, zabovind nitel asupra structurii arcului neuniform (alte modele avind raza spirelor identice pe centru, mijlocul arcului) se cere nitica matematica si ajustarea a doua din cele trei distantiere, pentru a obtine o presiune uniforma in cele trei puncte de sprijin intre spire totodata revenind la inaltimea initiala. O a doua varianta, montaj individual pe spira a distantierului ce sa intre in contact cu cealalta spira dupa o anumita sarcina doar. A treia varianta (ca noi mereu avem planul doi si trei rezerva) montaj tampoane pe talerul puntii ce sa intre in contact cu cel superior dupa o anume comprimare al arcului preluind din sarcina acestuia. Per total, se simte diferenta cu sau fara distantierele alea. Am un set de arcuri absolut identice doar ca mai dure da' nu-mi plac deloc ca mi-o cocoata prea mult de spate
    1 point
  6. M-am prins (😉) unde-i buba defapt si remediata cu o alta piesa de pe un alt bloc de lumini ce pare destul de fixa si lucra in parametri, dupa vreo doua'j de incercari se comporta exemplar. Ce inseamna sa ai prostul obicei de a nu arunca nimic ... se mai agata cite o piesa de schimb (din celelalte 3 blocuri de lumini, o lamela, un arc, un capac ...). Odata cu bibileala a primit si o gresare corespunzatoare cu vaselina siliconica. Migaloasa munca cu arcuri - arculete si montaj sub presiune da', cine se trezeste de dimineata ... n-are somn ! N-am ideie (inca) cum voi remedia acel orificiu da' imi voi incerca norocul.
    1 point
  7. Hai ca merg mai aproape, pina in vama da' nu trec ca ma paste carantina. Iar tu, arunca blocul de lumini ca peste gard asa da' ceva mai vinjos sa nu-l doboare granicerii . 😉 Dau o 🍺 penru buna intentie.
    1 point
  8. Da...s-a rezolvat pina la urma, desi greu de tot m-am urnit sa repar problema...abia cind a dat din nou ploaie am avut motivatia necesara...Motorul de stergatoare nu facea masa la caroserie..aia era toata problema. Si imi pare o idee proasta sa te bizui pe contactul electric intre carcasa metalica a motorului de stergatoare si caroseria masinii, mai ales intr-o zona unde intra apa de ploaie si drept urmare totul rugineste si se corodeaza...Multumiri celor care si-au dat cu parerea...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...