Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/31/20 in all areas

  1. Am uitat sa postez ultima tura in Dobrogea, de acum 2 saptamani. Scarita calarie sec 10-11 (cu aproximatie), semiluna turceasca bronz, zurgalau, capsa vanatoare pinfire (in jur de 1850), un fel de ciocan pt piatra (banuiesc), "potcoava" care cred ca e un plachiu de bocanc/cizma, cateva monede regaliste, clips pt cartuse de sks (o arma mai rara din perioada comunista) etc Scarita, semiluna, ciocanul si "potcoava" predate la DJC
    2 points
  2. Gata, a venit volanta de cielo AT, 70 de ron fu si e ce trebuie. Se potriveste perfect pe arbore, pe convertizor si are si acelasi coronament. Din pacate suruburile de arbore de 1.5 sunt total diferite de alea de 2.0. In primul rand erau mai lungi fiindca fulia de manuala e mai groasa, in al doilea mai subtiri si al treilea pasul diferit, dupa cum ziceam, nici o legatura 🙂 Binenteles ca blocau motorul insurubate la maxim drept urmare pus mana pe flex si ajustat. Dupa in schimb a inceput greul. M-am chinuit vre-o 2 ore dar intr-un final am razbit, cutia are 85 de kile, mi-a fost foarte de ajutor suportul ala, fara el nu as fi reusit singur. Si dupa ce m-am bucurat ca era sus pe motor m-a batut tamponul central de m- a ascultat cu urechea. Nu se alinia neam cu gaurile din caroserie, m-am saturat de tavalit pe jos cat am muncit sa il aliniez, aveam nisip si in cap, dar intr-un final, all good. Am pus si radiatorul de apa de automata, conectat toate liniile, si daca tot eram acolo mi-am amintit ca aveam un ventilator de pe fata aproape nou de la geo_zga. Masina a avut un accident pe partea dreapta in urma caruia printre altele o parte din carcasa ventilatorului si o prindere erau sparte, acum vad ca nu am nici o poza cu cel dinainte postata, din pacate nu am una direct cu el ci doar in context, deci urmreaza inainte si dupa 🙂
    2 points
  3. Ceva asemănător am sesizat şi eu anul trecut. După ce am tot studiat problema pe toate părţile, am ajuns la concluzia că apa pătrundea pe la corpurile de lumini din spate. Garniturile nu mai etaşeizau. Pt. ca becurile din spate se înlocuiesc fără a fi necesară demontarea corpului de lumini, un tinichigiu mi le-a lipit cu silicon. De atunci, portbagajul este uscat, în condiţiile în care înainte adunam din lăcaşul roţii de rezervă în caz de ploaie torenţială şi cca. 300 ml de apă.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...