Gata, a venit volanta de cielo AT, 70 de ron fu si e ce trebuie. Se potriveste perfect pe arbore, pe convertizor si are si acelasi coronament.
Din pacate suruburile de arbore de 1.5 sunt total diferite de alea de 2.0. In primul rand erau mai lungi fiindca fulia de manuala e mai groasa, in al doilea mai subtiri si al treilea pasul diferit, dupa cum ziceam, nici o legatura 🙂
Binenteles ca blocau motorul insurubate la maxim drept urmare pus mana pe flex si ajustat.
Dupa in schimb a inceput greul. M-am chinuit vre-o 2 ore dar intr-un final am razbit, cutia are 85 de kile, mi-a fost foarte de ajutor suportul ala, fara el nu as fi reusit singur.
Si dupa ce m-am bucurat ca era sus pe motor m-a batut tamponul central de m- a ascultat cu urechea. Nu se alinia neam cu gaurile din caroserie, m-am saturat de tavalit pe jos cat am muncit sa il aliniez, aveam nisip si in cap, dar intr-un final, all good.
Am pus si radiatorul de apa de automata, conectat toate liniile, si daca tot eram acolo mi-am amintit ca aveam un ventilator de pe fata aproape nou de la geo_zga.
Masina a avut un accident pe partea dreapta in urma caruia printre altele o parte din carcasa ventilatorului si o prindere erau sparte, acum vad ca nu am nici o poza cu cel dinainte postata, din pacate nu am una direct cu el ci doar in context, deci urmreaza inainte si dupa 🙂