Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/15/20 in all areas

  1. Cam asa au lucrat si ai mei la mine la espero cand l-am facut 🙂 E greu sa gasesti un tinichigiu bun in ziua de azi. Cand zic bun nu ma refer sa stie meserie neaparat ci sa aiba chef de munca, nu mantuiala.
    1 point
  2. Se intampla lucruri marete...Din pacate am ajuns unde ma asteptam eu, desi incercam sa ma prefac ca totul este ok, adica la a reface lucrarea de tinichigerie 😠. Cu alte cuvinte, cei de la Mihoc Onesti (le repet numele, sa stie lumea sa se fereasca de ei) au dat chix si cu tinichigeria, desi speram ca macar pe asta sa o fi facut, avand in vedere ca in rest i-a durut direct in p@#a 😡. Pe scurt, pragul drept aproape dizolvat, umplut cu chit, fibra de sticla si o tabla prinsa cu pop nituri unde era mancat (cel de pe stanga nu era mancat nici inainte). Aceeasi miscare si la aripile spate, chit peste rugina si o tabla prinsa in pop nituri intr-o portiune unde tabla se mancase de tot. Aripa interioara erau si ea cariata, dar nu foarte tare (nici macar nu s-au deranjat sa o chituiasca, se gandeau ca n-o sa ma uit in portbagaj dar, spre nesansa lor, s-au inselat). Probleme tot vor ramane si anume lacul care sare in zonele in care pregatirea de vopsire s-a facut superficial sau nu s-a facut deloc, zone precum imprejurul parbrizului (inginerul a zis ca au gresit vopsind cu parbrizul pe masina, parbriz care oricum a fost schimbat, deci trebuia dat jos anyway), zona de pe aripile fata unde se afla monogramele GLE (imi amintesc ca ma plangeam la inceputul topicului ca le-au vopsit si pe alea, din nou, era prea mult de munca sa le dea jos, au strambat din nas cand i-am pus sa o faca, le-au dat pana la urma, au pus altele dar acum va trebui sa revopsesc candva aripa si implicit, sa procurez noi embleme, noroc cu promotiile de la Radacini), imprejurul manerelor de la usi si cam atat, cel putin deocamdata. Toata asta + ca nu au schimbat absolut nimic la partea mecanica (uleiul era vechi de 6 ani, filtrele imbacsite, bujiile vechi, 3 fise belite, asta fiind si motivul noxelor mari din cauza carora am picat ITP-ul) + ca au zis ca merge AC-ul si ca l-au facut, desi cand am primit masina nu mergea si nici la ora asta nu stiu care e problema lui + furtul covoraselor originale (dupa care am salivat pana am gasit altele), al trusei medicale, al extinctorului si al altor cateva maruntisuri + ca nu au dat factura si garantie la lucrare (e practica comuna la ei, a patit-o inclusiv matusa-mea cand a fost cu Matizul sa-i schimbe alternatorul si alte cateva cunsotinte) = niste cioflingari de carton pe care va recomand cu caldura sa-i ocoliti. Sa trecem la partea frumoasa a lucrurilor si anume la refacerea lucrarii. Cum am vazut antifonul exfoliindu-se si stiind ca pragurile n-au fost inlocuite, am banuit ca sub ele se afla rugina si am avut dreptate. Asa ca tusti la Proleasing Motors Ploiesti (fost Automar, dealer Daewoo), la care am facut toate interventiile pana acum (inclusiv taica-miu ducea masina la ei, cand se afla pe mana lui), pentru o estimare de pret. Desi nu ma asteptam, au acceptat imediat lucrarea si estimarea a sosit o zi mai tarziu. Asa ca, cu estimarea in mana, le-am cerut alora de la Mihoc banii inapoi. Au inceput sa strambe din nas, dar in cele din urma i-au dat. Nu mai spun nimic ca ma apuca toti dracii. Asadar, s-a purces la achizitionarea pieselor, a pragurilor si a pasajelor aripilor spate, si luni dimineata direct la Automar pentru demararea operatiunilor de neutralizare, de data asta definitiva, a ruginii. Piesele au fost tratate cu zinc pe interior, urmand ca la final sa infingem o cantitate sanatoasa de ceara, tratament ce-l voi aplica anual. De asemenea, se sudeaza electric, reaparitia ruginii fiind exclusa. Seful de la tinichigerie se cam indoieste de calitatea noilor table, fiind de provenienta Aftermarket (Klokkerholm mai precis), dar, atata timp cat factorii care cauzeaza rugina sunt tinuti, pe cat posibil, la o parte, nu vor fi probleme. Tinichigiul, un veteran al reparararii WOO-urilor ruginite, este optimist. In plus, masina nu va mai circula pe drumuri inzapezite (adica date cu sare) si voi avea grija sa o curat mereu de mizerie. Astazi se finalizeaza partea dreapta, de altfel cea mai afectata. Contrapragul este intact si a fost si el tratat corespunzator. Pe stanga, unde rugina nu era asa pronuntata, lucrurile n-au cum sa stea mult mai rau. Poze din timpul vizitei la service + ce a ramas din vechiul prag 🤣😂
    1 point
  3. Mare atentie !!!!!!👌 La categoria ,din putul gandirii '''[[[[[ Este foarte logic, se scoate borna cu minus pentru ca minus inseamna mai putin deci tu tre' sa scoti nu sa adaugi. Ce faci cand scoti...minus logic. Cand pui incepi cu plusul pe aceeasi logica...adaugi...incepi cu plusul, logic. Ar mai fi o explicatie dar de asta nu sunt sigur. O scoti pe aia cu minus pentru ca semnul minus are numai o linie deci logic borna e mai usoara. Adica trebuie sa faci efort in mod progresiv, de la mai putin catre mai mult, logic. Numai ca asta nu se verifica si la viceversa de asta nu sunt sigur.'''']]]]
    1 point
  4. In sfarsit am facut poze lui Cielito.
    1 point
  5. Soc si groaza, nu trece testul pisica :)) Am gasit pe unde intrase apa multa la pasager, saptamana trecuta. Ieri am demontat interiorul, azi o duc la service
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...