Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/07/20 in all areas

  1. Stiam ca ti-ai pierdut-o, tre sa mai faci cateva sa-ti revii... am un 2.0 16v de facut, vrei? 🤣 Varsta Dj-ule, varsta... eu ma mir ca inca mai faci, ca mie mi s-a cam luat
    1 point
  2. E gata distributia, nu a durat decat 4 zile 🙂 Pana la urma am folosit pompa de apa originala fiindca hepu aparent nu e pentru motorul asta, banuiesc ca e de sfi. Pentru prima data de cand fac distributii de 16v am reglat din pompa de apa pana semnul intinzatorului e fix unde trebuie, ca la carte 🙂 Totodata am descoperit ca mi-am pierdut indemanarea, mi-a luat ceva pana am nimerit-o.
    1 point
  3. Cel de 2.0 diesel 163 cp a fost pus si pe Cruze. In esenta motorul este acelasi, difera injectoarele, turbina si probabil alte cateva chestii. Eu as merge pe cel de 163cp pt ca masina este relativ grea si ai nevoie de calutii in plus in depasiri, cand ai masina plina etc. Motorul diesel din generatia noua, GM Family Z a avut ceva probleme ale copilariei, deci cauta masini produse in ultima perioada 2013-2014. Principalele probleme ale motorului meu (al meu e de 2.2litri, dar e f asemanator cu cel de 2.0 litri) sunt injectoarele sensibile la motorina, scurgeri de ulei pe langa capacul distributiei, scurgeri de ulei pe langa capacul baii de ulei. Deci nimic special, dar sunt putin mai problematice fata de batranul RA420 de 2.0 litri pus pe Epica, Captiva si Lacetti care tinea bine la tavaleala. Deci cauta o masina cat mai noua, cu istoric complet si verificabil, cu schimburile de ulei facute a timp (are distributie pe lant care se schimba la 10 ani si uleiul e f important sa fie schimbat la timp in acest caz).
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...