Iar stergem praful, m-am hotarat sa ii fac distributia si am descoperit ca fusese schimbata de proprietar, nu cred ca are mai mult de 10.000 km judecand dupa un sticker de revizie gasit la 50.000 km in compartimentul motor.
Au fost schimbate curaua si rolele fara pompa de apa, mare greseala, pata care ramane in garaj pe jos nu era ulei ci antigel de la pompa 🙂
Am mai descoperit simeringul axei de evacuare care plangea, masina mai are scurgeri pe la oring-ul de delco, capacul tacheti si baia de ulei insa am mai descoperit ca acum ceva timp am achizitionat un set de garnituri mando la reducere de la radacini care contine tot ce-mi trebuie si ce nu-mi trebuie 🙂 , drept urmare am schimbat toate 3 simeringurile (axe si arbore) si asa am lasat-o momentan.
Urmeaza o pompa de apa gm originala sau hepu cum se faceau odata, inca sunt indecis, le am pe ambele de cativa ani prin garaj, o sa o pun pe aia care imi pica in mana prima 🙂 .
Se va completa cu o curea contitech, intinzator de la nipparts si rola fixa de la ina, astea tot prin garaj le-am gasit noi noute, mai putin cureaua, defapt aveam si curea nefolosita dar zacea de cativa ani (creca vre-o 8 daca imi aduc eu bine aminte) drept urmare am luat una noua.
Ah, inca ceva, am luat-o pe urma lu' @pompiliu92 si am devastat stocul de la radacini, am portbagajul plin de piese, am luat printre altele si capac de distributie nou, fiindca era nou 🙂
O sa pun o poza zilele astea cu toate ca sa vedeti ce face un om cand se plictiseste, am cumparat toate prostiile, doar erau la reducere 🙂
Am piese acum sa imi fac 3 masini nu una.