Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/09/20 in all areas

  1. M-am gandit sa creez un port cu interfete de diagnoza compatibile cu Chevrolet Captiva. Daca voi stiti altele, va rog sa postati modelul (cu poza daca se poate), modelul pe care l-ati testat, pretul aproximativ si ce anume ati reusit sa faceti cu el. Asadar: ELM327 v1.5 - C100, ~50lei, merge cu tot ce tine de OBD (nu citeste GMLAN, J2534 samd). Se conecteaza la telefon prin bluetooth. Citeste si sterge coduri de eroare OBD (am reusit sa o scot din limp mode cu el). Foarte bun sa-l tii in masina. Delphi DS150E - C100, clona costa ~70USD si face tot ce face si ELM327 v1,5 si nimic mai mult. VXDIAG VCX Nano - C100, ~90USD. Citeste toate codurile, inclusiv CAN-bus, GMLAN, J2534. Compatibil cu Tech2Win, GDS2 (softuri originale GM). Se pot face codari, se pot programa insectoare si cam orice se poate intr-o reprezentanta din acest punct de vedere. (De exemplu, am montat o navigatie "tesla" si vede ca imi lipseste display-ul de la clima pe care a trebuit sa-l elimin pentru a monta navigatia).
    2 points
  2. Dupa aproape trei luni de circulat exclusiv urban, ieri am facut aproape 170 km extraurban, drumul fiind destul de aglomerat pentru ca se intorcea lumea din minivacanta de Rusalii. Consum mediu 3.1, viteza medie 60 km/h. ODO 126800 km.
    1 point
  3. Si cum nu aveam altceva mai bun de facut, am mai adaugat 25 pana la 50 de cai putere masinii...glumesc. Doar mi-am mai luat un pitic de pe creier.
    1 point
  4. Pai exact ce ai scris tu e corect, verifica toate furtunele care intra si ies din intercooler si duc mai deoparte in admisie, sigur ai unul sarit sau spart.
    1 point
  5. Salutare! In ultimii doi ani am fost nevoit sa ma descurc singur (din lipsa de mecanici seriosi) cu unele probleme pe care le-am avut cu masinile (una dine ele - Captiva C100) si m-am gandit ca ar fi bine sa impartasesc cu voi experientele avute. P2453 Diesel Particulate Filter Pressure Sensor A Circuit Range/Performance Cauza acestui cod de eroare NU este filtrul de particule, dar daca nu se rezolva cat mai repede, cu siguranta de va strica si filtrul. Filtrul de particule are pe el doua tevi subtiri, una la intrare in filtru si alta la iesire. Aceste doua tevi merg la un senzor de presiune aflat in partea stanga a compartimentului motor (sub carcasa filtrului de aer). Senzorul masoara presiunea aerului la intrarea in filtru si la iesirea din el. Senzorii masoara diferenta dintre cele doua valori si, daca a prea mare, inseamna ca filtrul e infundat si cere BCM initierea procesului de regenerare (BCM initializeaza procesul, dar nu il incepe pana nu se intrunesc si alte conditii - temperaturi, viteza etc). Problema comuna in cazul acestei erori este ca tevile sunt scurte si rigide astfel ca circuitul este continuat cu alte tevi ce au la capete furntune pentru a se conecta la tevile filtrului si la senzorul de presiune. Aceste furtune (mai ales cele dinspre filtru), din cauza temperaturilor din acea zone devin casante, se macina si obtureaza fluxul de aer. Asadar, cand averi aceasta eroare, verificati sub masina, strangeti de acele furtune si daca constatati ca sunt moi si se macina cand strangeti de ele, schimbati-le. Din cate imi amintesac au diametru interior de 6mm. Pe mine m-a costat 8 lei 30cm de furtun termorezistent si doua coliere (nu erau neaparat necesare dar cele vechi erau ruginite. Nu exista cod de producator pentru furtune ci pentru tot ansablul de tevi (96474597) si acesta depaseste 200euro. Succes!
    1 point
  6. Subscriu la ce a spus @Dj_Dark, deobicei este mai rau decat se vede dar nu cu mult. Al meu nu a avut ,,coapte'' decat pragurile si pasajele spate. In rest era recuperabila, adica nu e SuperNova sau Solenza sa se faca mai ceva ca epava din Costinesti, mai ales ca e de provenienta 100% coreeana. O sa-i trebuiasca cel mult o schimbare de prag dar sper si eu sa nu fie cazul.
    1 point
  7. Unicul si maiestuosul C1 ! Aia noua arata cam asa:
    1 point
  8. Nu i-am mai facut nimic... Munca si lipsa grădinițelor = ZERO timp Trebuie sa ii fac distributia si sa-i iau niste gume dar nu cred ca reusesc luna asta. Torqe-ul imi da consum de București între 7.3 cand e liber si 9 cand e mai aglomerat... Cam multicel dar si o alerg rau, probabil ca daca as merge mai batraneste ar scadea cu un 0.5 - 1 l. Ma încântă totuși spatiul mic necesar pt a o parca. E o placere sa o parchez, intra oriunde 😉 Azi l-am dus pe fii-miu la muzeul militar si am parcat-o într-un nano/micro spatiu :-)). Si cand ma gândesc ca prima masina ca sofer incepator a fost o balena de 528 ... Doamne, ce mai nădușeala mai ma trecea pana o parcam =))
    1 point
  9. Din ce am vazut, masina nu stie daca este in park sau neutral, deci posibil sa fie unul dintre senzori. manualul de service te-ar ajuta la chestia asta, vezi daca merge: http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0211/ro/GMDE_TIS_START.html Daca nu, cauta pe internet TIS 2011 si te descurci de acolo, dupa ce il downloadezi nu trebuie decat sa te duci pe fisierul GMDE_TIS_START.html.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...