Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/21/20 in all areas

  1. a venit si vremea PCV ului care cica trebuie schimbat la 60000km... bine ca nu sa depasit limita decat cu 83000km 😂 din fericire nu a creat probleme, doar ca sistemul care este foarte complicat (la motoarele astea) si extrem de sensibil mentinand un echilibru din foarte multe puncte de vedere, nu a mai avut performantele sa le numesc NORMALE, si primul semn care mi-a dat de banuit, a fost faptul ca in momentul in care scoteam busonul de la ulei (dupa spusele cartii tehnice) trebuie ca motorul sa isi schimbe mersul destul de violent ca si cand ar da sa moara, doar ca la mine abia se schimba ceva, asa ca am dat comanda de una bucata PCV OEM si am bolduit pentru ca este un lucru foarte important sa fie de origine, chiar am avut o discutie cu cei de la firma importatoare care nu au stiut sa imi spuna pe ce producator vine piese, citez "vine originala VW" l-am intrebat de cand VW face piese... in fine discutia este lunga, multi oameni angajati pe principiul "noi muncim nu gandim" i-am spus ca o dau retur daca nu vine pe Hengst producatorul de origine al piesei respective, pentru ca fiind o piesa cautata tovarasi "coronari" au avut grija sa faca multe exemplare, care nu au stasurile valvelor din piesa tocmai ok, si dupa montaj, multi s-au plans de probleme. montajul este foarte rapid, cred ca sunt 10 suruburi plus indepartarea celor 2 bobine si cam atat, piesa montata este ultima versiune adica AH..sau asa sper sa fie ultima oricum difera putin, in prima faza dupa pornire doar a tinut ralantiul pe la 2000 vreo 10 secunde probabil pana sa adaptat sistemul la noua piesa, dupa care si-a revenit, prima parere dpdv al consumului, este ca am vazut pentru prima data 5.5 pe bord la mers constat in 3000rpm cu 80 90 km, si un consum la ora 7 30-8 seara in Firea town de 9.8 deci ceva sa intamplat(de bine) sunt curios la drum lung ce zice... cat despre putere boost face la fel deocamdata am facut doar vreo 60km prin oras asa ca nu am avut unde sa alerg prea tare, am avut doar un sprint mic pe centura dar mi-sa parut ca trage la fel.. adica bine..revin cu pareri dupa primul drum lung...oricum trebuia respectat intervalul de schimb, cel putin membrana principala era foaie de ceapa iar cealalta abia deschidea de cat de uzat era arcul si ce joc a prins.
    1 point
  2. Si de ieri masina e in Bucuresti. Ma felicit din nou ca am ales suspensia FK in detrimentul JOM sau alte chinezarii la bani similari. Franele s-au mai asezat, am incredere in ele insa mai trebuie, nu stiu daca am mai zis dar la montaj am incurcat placutele cu discurile, nu am mai stiut care si unde a "calcat" si se vede. In schimb motorul clar nu merge bine. Nu trage de toti caii si a iesit si cam prost la noxe, dovada clara ca amestecul nu arde cum trebuie. Si-a mai revenit el, pe ture joase e ok-ish insa pe ture mari nu are kick-ul ala specific de 16v (cum are sfi de exemplu care dupa 4000 e alt motor). Are benzina 99+ acum si degeaba. Aseara am verificat gap-ul la bujii si parea un 0,7, le-am marit la 0,9, pare ca e mai bine dar poate sa fie placebo. Drept urmare am luat un set de bujii noi Denso K20TXR cu 2 electrozi, incercam cu astea prima data, dupa care o sa schimb uleiul de rodaj si mai vedem. Tot ma invart eu dar tot la distributie cred ca ajung, lantul l-am cumparat deja nou, poate gasesc si niste patine in stare mai buna. Am uitat, lantul ala zornaie ingrozitor intre 2000 si 3000 de ture, adica exact in regimul cel mai des al masinii, trebuie rezolvat cumva ca mi-e rusine cu ea. Merge asa frumos la relanti si cand trece de 2000 se dezlantuie iadul 🙂 Si am gasit asta https://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/bmw/e36/318is/1992-1995/m42b18/1796/103/ La CO erau probleme, erau 0,47 la relanti si foarte greu scadeau la 0,3 ala la 2000 de ture La fel si hidrocarburi erau cam 114, trebuia pacalita sa iasa sub 100 ppm.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...