Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/04/20 in all areas

  1. Si, cum orice poveste frumoasa are un sfarsit, cam asta s-a petrecut ieri cu "relatia" dintre mine si MOS. Chinezul istet ar zice: "sa nu iti para rau ca s-a terminat, sa te bucuri pentru ce a fost frumos". Si au fost multe, multe frumoase prin care am trecut impreuna cu MOSul. De mai bine de 10 ani unii dintre voi ati fost martori prin intermediul acestui forum ... De la 0m (nivelul marii) si pana aproape de 3000m, MOSul si-a facut treaba. A pus osul la multe renovari, a mers la pescuit, la schi, la nunti sau la inmormantari. Si de fiecare data s-a comportat bine. Ma rog, a dat semne ca nu se impaca prea bine cu detartrantul, dar ce mai conteaza acum :). Nu imi pare rau ca s-a terminat, ma bucur ca MOSul a ajuns la un iubitor de Leganza si sper isi faca treaba inca o vreme. Ca fapt divers, ieri, la statia ITP, noxele MOSului au fost undeva la nivel de EURO4+. Asa ca, de azi, prin centrul Bucurestiului, prin zona ZACA nu va mai circula un autoturism EUR2 "extrem de poluant" ...
    2 points
  2. Pai a instalat atatea panouri si camere degeaba? Imi miroase a bluff.
    1 point
  3. Offtopic: MOS-ul e inca in stare foarte buna dpdv tehnic. Sta mai rau la partea de caroserie. Ieri a plecat spre un nou proprietar si sper sa nu fie sub asteptari 🙂. Ca sa fac rectificarea si aici: pana la urma MOSul nu va ramane pe strada, planurile au fost schimbate. Pentru a nu denatura scopul acestui topic, orice curiozitati va rog sa le adresati prin PM.
    1 point
  4. si partea cea mai buna, am scutit 70E pentru unul aftermarket !! 😱 sau unu de Audi TT care la dezmembrari stiu de ce il vrei !
    1 point
  5. am reusit sa fac si short shifterul 😃 unele obiceiuri nu se schimba, imi place prea mult cum se simte Nubira cand schimb are feeling la asta era mult prea lunga cursa si mult prea incerta mai ales atunci cand incercam sa schimb mai repede, acum alta poveste, cat despre operatiune trebuie relocalizat cam cu 2 cm mai jos pinul care alege treptele si cam atat, bonus daca tot am demontat toata timoneria, am gresat/curatat tot ca la carte plus bucsile de la capetele cablurilor le-am facut cu poliuretan ca sa fie mult mai rigide si mai precise. partea frumosa reglajul, blochezi cutia in pozitia neutru are un levier mic, blochezi schimbatorul pe neutru cu un cui are o pozitie si desfaci cele 2 arcuri din poze si se autoregleaza nu stai sa bajbaii pozitia ideala, un lucru frumos 😄
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...