Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/11/20 in Posts

  1. Si fasi bre cu trii pirechi di tripli ? Bijnita, macheta, in vitrina in odaia sia curata sau si naiba ... ? 😆 Iote triple de ~24 ani ce n-au nici pe naiba.
    1 point
  2. Nu inteleg de ce nu intrebi :)) poti scoate pinii din mufa si ii pui direct si izolezi sau, daca pini sunt la fel, inlouiesti plasticul 🙂 Eftineala' Bo$$ :))
    1 point
  3. Am schimbat suportul ala de la toba si am montat si scutul termic. Cam asa arata masina pe dedesupt. Am mai observat niste pierderi de ulei de la furtunele vasului de servo si pe la baia de ulei, nu rau, dar suficient cat sa se murdareasca. Trebuie sa ii gasesc un scut original pe viitor. La cel gri acum am luat din dezmembrari un alternator, l-am montat si face la fel. Totodata am observat ca in momentul cand opresc motorul tensiune scade foarte repede la 12,5 V ceea ce denota ca bateria e pe ultima suta de metri, cred ca asta e defapt si problema. Momentan ramane asa, daca nu se agraveaza nu o schimb pana iarna viitoare.
    1 point
  4. E un topic vechi dar poate intereseaza pe alti posesori cu eroarea P0340. In afara de pornire uneori la a doua cheie, singurul efect asupra functionarii motorului este un consum un pic marit, eventual o putere ceva mai mica la motor. Nu poate influenta relantiul. Cred ca atunci cand senzorul o ia razna ECM-ul intra intr-un mod de back-up in care doar avansul nu mai este controlat foarte exact (oricum motorul stie destul de exact pozitia arborelui cotit, dar momentul inchiderii supapelor va fi aproximat si nu cunoscut exact de ECM). Eu am mers cel putin un an cu acea eroare la bord (uneori mai disparea, senzorul probabil nu era mort definitiv). Am schimbat intr-un final senzorul cu unul aftermarket (nu stiu ce fabricatie era, ca mi l-a comandat omul de la service) care m-a tinut pana la prima iarna. De data asta s-a facut scrum, si mi-a ars si siguranta. Din economie, pe acea siguranta mai este alimentat si o parte din ECM, comanda MTIA si EGR. Efectul a fost ca abia am mai putut porni motorul ca sa pot ajunge la garaj. Noroc ca nu mi s-a intamplat la drum. Dupa diagnoza care am facut-o singur si care mi-a dat un pic de furca prin defecțiunile multiple induse (abia cand am gasit siguranta arsa mi-am dat seama ca e senzorul dus - facut scrum) am decis sa iau un senzor original din dezmembrari care merge bine si azi. Parerea mea e sa nu schimbati senzorul preventiv nici daca are treisprezece ani. Cel putin nu cu unul noname - puneti original GM Coreea, chiar daca ajunge de nou la vreo 300 lei.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...