Gata proiectoarele si bara fata. Bandourile se vor trata ulterior, sunt destul de obosite, sa vad daca gasesc de cumparat noi sau le vopsesc pe-astea.
Am reusit sa gasesc si tunelele de aer pentru frane, se vad in poze. totodata s-au montat toate plasticele/chederele si alte nimicuri prin partea din fata si compartimentul motor.
O sa fac niste poze cu era curata mai incolo, acum nu e vreme de iesit din garaj 🙂
Totodata am terminat si ventilatorul electric. Ca si detalii tehnice, ventilatorul echipeaza motorizarea M43 de fabrica si s-a potrivit la fix fizic.
La electrica s-a deconectat termocupla cu 2 trepte din circuitul original si s-a construit un al doilea circuit identic.
Ideea mea a fost ca cel de pe fata sa ramana asa cum e, in cazul de fata (scotand termocupla din circuit) va fi actionat doar de aerul conditionat, cel nou (montat pe spate) comandat direct de termocupla in functie de temperatura.
Nu am vrut sa le leg in paralel fiindca sunt consumatori destul de mari si in plus era overkill. Oricum vara cand e clima pornita (cel din fata mergand) estimez ca va pleca foarte rar asta montat nou, vara trecuta am mers doar cu cel din fata si nu a fiert.
Cateva poze, releele am ales sa le montez in afara cutiei din lipsa de spatiu.
Boon, numarul 3 pe lista, am vrut sa schimb garniturile la etrierii fata (ca tot dadusem jos rotile sa montez bara/carenaje...etc).
Din pacate soarecii mi-au atacat una din pungile cu kit-ul de reparatie si au gaurit o garnitura antipraf noua, drept urmare s-a reconditionat doar dreapta, stanga data viitoare.
Totodata se obseva ca pistonasul are un pic de rugina in partea de sus. Din pacate nu am avut de schimb, vedem pe viitor cum se comporta.
Si la final, binenteles ca au ramas piese 😄
M-am prins tarziu unde veneau carenajele de mai jos, prea tarziu, veneau in lateralele radiatoarelor, ca sa le pun trebuie demontat iar tot botul, asa ramane momentan. Scutul ala termic se va monta in schimb cat mai curand.