Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/05/19 in Posts

  1. Poate ar fi binevenite niste mailuri trimise catre PMB. Concret, solicitat raspunsuri clare privind modul de plata, punctele de incasare etc. Din ce stiu eu, exista obligatia unui raspuns in 30 de zile lucratoare ... M-ar mira profund sa apara indicatoarele mentionate de florinellll pana la 1 Ianuarie. In contextul celor scrise mai sus, nu vad care ar fi baza penalizarilor ... Eu nu ma descurc deloc cu netul si nu am vazut documentul de pe site-ul primariei ... Chiar, ce-i ala site ???
    2 points
  2. Salutare, In weekend am inlocuit rampa de injectie ca ma spargea la consum (plus ca o simtem cu merge infundat, adica multa benzina) iar pe tester avem 4.5/4.6 timpii de injectie la relanti, iar acum am 3.5/3.6, iar consumul a scazut 🙂 Bonus am pus si niste bujii de la beru cu 4 "craci" pe care le aveam la cea argintie si mergeau bine. Cu aceasta ocazie am masurat si fisele de curiozitate, iar cea mai lunga avea 2.75 Ω deci super bune. In concluzie la o prima strigare mi-a scazut consumul cam cu 2L/100 km (sa vedem pe termen lung).
    2 points
  3. Aseara, intr-un final, m-a sunat sa-mi zica ca "e ceas"... motorul e gata, dar tot nu incarca alternatorul. Azi o duce la un electrician si diseara ar trebui sa ma duc dupa ea. Compresia buna pe toti 4 cilindrii, presiunea la ulei buna.
    1 point
  4. La electronice pe str Maica Domnului sunt o groaza de magazine de profil
    1 point
  5. Aseara am schimbat capetele de bara si bieletele de directie, ambele cu Lemforder, din fericire s-au potrivit si bieletele desi cei de la serviceul de pe Morarilor ziceau ca pe VIN-ul meu nu se gasesc. De data asta am fost la serviceul celor de la Autohut unde am fost placut surprins, cel putin de mecanicul care a lucrat la masina mea - a pus pasta blocatoare pe filetul de la bielete, vaselina ceramica in zone cu filet ca sa nu rugineasca si a lucrat curat si corect in general. Mi-a confirmat si ca bucsele de bascula sunt duse, nu i-am crezut pe cei de pe Morarilor cand mi-au spus ca sunt duse dupa 1 an de la schimbare. Deci bucse Febi never again 😞 . Totusi incursiunea de off-road in forta r putea avea ceva de aface cu asta. Vor veni cu o oferta azi-maine si ma duc sa schimb si bucsele de bascula si abia dupa merg la geometrie. Momentan volanul sta cam stramb, nu a numarat f bine turele la bieleta din stanga. Din ce am vazut a pus una in plus, poate gresesc eu. Oricum masina sta acasa, nu am nevoie de ea momentan. Pana acum am dat 520 lei: 2 x 114 lei capetele de bara (cica alea selectate de mine de 47 lei nu se potrivesc pe VIN-ul meu), 2 x 34 lei bieletele si 225 lei manopera. Per total nu mi se pare mult, piesele cel putin au fost ieftine, manopera putea fi mai ieftina dar macar a lucrat bine. Sa vedem cat ma duc bucsele de bascula, o sa incerc sa pun unele mai de calitate. Am pus si poze cu piesele si part number-urile, poate e de ajutor cuiva.
    1 point
  6. Da, m-am ocupat de chiulasa la prima demontare, cand baga apa pe cilindrul 1. Dar i-am explicat tot ce am facut si ce nu, era obligatia lui (si a si zis ca o face) sa verifice chiulasa. Stia simptomele, avea chiulasa data jos de el... Eu accept faptul ca apar probleme neprevazute, accept sa platesc in plus ceva... dar ce ma supara e ca a montat chiulasa la loc fara macar sa se uite la ea. Ultima mea experienta cu Claudiu nu a fost placuta, m-am dus la el pt montajul evacuarii sport doar ca sa-mi spuna ca nu poate... desi stia despre ce e vorba, am pierdut timpul de pomana cu evacuarea in masina.
    0 points
  7. Am pus si rotile de iarna azi, bine, au fost roti de iarna candva, acum sunt opinci, cand o sa ninga imi iau cauciucuri, pana atunci le mai frec pe-astea. Ca impresii dupa primul drum lung, masina are alta tinuta de drum insa trebuie neaparat sa fac geometria, nu e periculos de dereglata dar se simte ca nu e ok. Cu rotile de iarna pe 16 e nebunie insa au aderenta mai mare decat ma asteptam eu. Zic inca odata ca am facut greseala cu rotile pe 17. 205/55/16 sunt perfecte pentru masina asta de 1500 kg pe drumurile din romania chiar nu e nevoie de mai mult. Stabilitatea si rigiditatea (singurele lucruri pro) oferite de 225/45/17 efectiv nu am unde sa le folosesc. In schimb partile proaste se simt din plin gen consum, directia merge putin mai greu, acceleratie mai slaba, uzura accentuata a articulatiilor si la cum sunt drumurile rigiditatea trecuta mai sus la pro defapt e un minus 🙂 Asta este, mi-am facut damblaua, acuma stiu. La cel rosu m-am apucat de electrica pentru proiectoare si am descoperit o surpriza neplacuta Da, un sobolanel si-a facut culcus acolo. A muscat si niste fire, din fericire doar izolatia. O sa investighez mai amanuntit data viitoare, momentan am identificat firul care duce de la buton pana in panoul cu relee intr-o mufa si am inlocuit becul de iluminare de la blocul de lumini, era ars si mergea doar cand vroia el sau il loveai. Ah da si am facut si geamurile, era de la butonul de blocare, sarma cu care il legasem eu pe direct nu facea contact bine. S-a inlocuit cu alt buton, se vede atarnat in dreapta pozei nr 3 ca de altfel si blocul de lumini in stanga.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...