Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/01/19 in all areas

  1. Si, e pe roti. Motorul tot nu merge cum trebuie, sub 2000 de ture e foarte greu sa pleci de pe loc cu ea si da cu fum negru, insa peste 2000 pare ca trage bine, am facut si un cerculet de inaugurare 😄 Ambreiajul tine cam jos (probabil aerisire proasta) si suspensia aia trebuie mai sus vre-o 2 cm.
    1 point
  2. Zincul trebuia dat peste tabla, inainte de chit 🙂 Daca zeama antirugina isi face treaba, e suficient si asa... dar nu face minuni, tot o sa apara in timp.
    1 point
  3. Gata si cu ei primul drum mai lung (pana la bacau). Masa se comporta exemplar pe toate planurile. Chiar este alta masina fata de cea gri, parca e facuta mai bine si mult mai silentioasa (si inca nu am antifonat usile). Am avut un consum de 8.9% adica am fost cu un plin dus-intors la Bacau si am mers 110/130 cu varfuri de 160/180 si fara AC ca era racoare (am plecat dimineata devreme si retur seara). Doar fo 10 km total sa zic ca am pornit AC. Iar la retur de la Buzau spre Buc am fost atacat de zburatoare, zici ca era competie la sinucidere, plus ca sunte gras si frumoase, a se vedea in poze. P.S. am rezolvat directia, in sfarsit vireaza egal si este volanul drept 🙂 Asa ca things to do: Incalzirea luneta si oglinzi nu merge (probabil nu am nimerit firele), inlocuit motoras stropitoare (e gripat), saboti frana de mana si ulei cutie.
    1 point
  4. Nu am reusit sa bag furtunul, asa cum ziceam, pt ca mi-a fost lene sa ma duc la curte. O pot face si alta data, oricum a mai ramas ceva zeama veche si murdara in instalatie, pe langa antigelul (Hepu) bagat de mine, deci in viitor va trebui sa-i mai fac o golire si o curatare. Radiatorul Thermotec nu are robinet de golire, din pacate, si nici nu a picat perfect pe gauri la electroventilator, dar pana la urma l-am potrivit.
    1 point
  5. 1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...