Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/29/19 in all areas

  1. Iti dau nota 9 De ce ? Pentru ca ai vopsit si criculπŸ€”
    2 points
  2. S-a mai lucrat intre timp
    2 points
  3. 2 points
  4. Gata si cu ei primul drum mai lung (pana la bacau). Masa se comporta exemplar pe toate planurile. Chiar este alta masina fata de cea gri, parca e facuta mai bine si mult mai silentioasa (si inca nu am antifonat usile). Am avut un consum de 8.9% adica am fost cu un plin dus-intors la Bacau si am mers 110/130 cu varfuri de 160/180 si fara AC ca era racoare (am plecat dimineata devreme si retur seara). Doar fo 10 km total sa zic ca am pornit AC. Iar la retur de la Buzau spre Buc am fost atacat de zburatoare, zici ca era competie la sinucidere, plus ca sunte gras si frumoase, a se vedea in poze. P.S. am rezolvat directia, in sfarsit vireaza egal si este volanul drept πŸ™‚ Asa ca things to do: Incalzirea luneta si oglinzi nu merge (probabil nu am nimerit firele), inlocuit motoras stropitoare (e gripat), saboti frana de mana si ulei cutie.
    1 point
  5. Nu am reusit sa bag furtunul, asa cum ziceam, pt ca mi-a fost lene sa ma duc la curte. O pot face si alta data, oricum a mai ramas ceva zeama veche si murdara in instalatie, pe langa antigelul (Hepu) bagat de mine, deci in viitor va trebui sa-i mai fac o golire si o curatare. Radiatorul Thermotec nu are robinet de golire, din pacate, si nici nu a picat perfect pe gauri la electroventilator, dar pana la urma l-am potrivit.
    1 point
  6. Da doua...Multumesc! Le-am luat pe toate la rand,cu rabla:clio,301,c-elyze,polo,tipo,c3,ibiza,corsa si evitam i 20 deoarece mai aveam unul.Unele imi depaseau bugetul,altele nu mi -au placut si in final am zis a vad si un i 20. Au ramas clio si i 20 in cursa.Dupa multe vizite pe la ambele show roomuri am ramas la i 20,eliminand frustrarea ca mai avem unul in familie.Oricum sunt platforme diferite,motorul e acelasi kappa,dar asta noul are 85 CP,acceleratie electronica,bobine de inductie pe fiecare bujie si softul modificat.
    1 point
  7. Si ca tot ziceam ca mi-au trecut fitzele de "racer" in alt topic, ieri am dus cazanul acasa si pe drum m-am alergat cu un audi a6 de pe la Mihailesti pana la intrare in Rosiori. Distractia a culminat cu o repriza de 220km/h pe langa el (pe centura Alexandriei pentru cine stie, nu erau alte masini si eram singur in masina ca sa evitam din start alte discutii πŸ˜„ ) . Dupa care a trebuit sa dau in frane fiinda in fata era o lucrare si am vazut de la distanta muncitorul cu paleta rosie orientata spre mine. La fel si audi-ul in spatele meu. A fost putin amuzant fiindca muncitorul a avut un moment de dubiu daca opresc, se uita la sant si se gandea daca sa sara sau sa ramana pe loc πŸ˜„ . Oricum, dupa ce am oprit a venit audi-ul langa mine, radeau amandoi de nu mai puteau binenteles ca au inceput cu clasicul "frate, ce ai sub capota aia??" Le-am zis, binenteles ca a urmat clasicul "n-are cum, asta a mea are 170 de cai si...degeaba " si dupa alte cateva schimburi de replici am observat ca ii iesea fum efectiv din frane pe fata. Atunci mi-am adus aminte de discutia cealalta cu ate/omv si de faptul ca fix omv 5.1 de-ala am in ea, si mai are si vre-o cativa ani buni, si cu toate astea am reusit sa opresc si nici fum nu am vazut din frane la mine. Explicatia cel mai probabil, e diferenta intre o dihanie de 1 tona jumate cel putin si o fasneata de 1 tona 200 maxim (cu plinul facut πŸ™‚ ) Am niste poze cu discurile de cand am ajuns, probabil erau vinete atunci imediat, dupa inca 30 km s-au mai curatat un pic. Oh, btw, nu va uitati la DOT-ul cauciucurilor spate πŸ˜„ . A fost un pic de inconstienta acolo, recunosc. Si the last thing, pragul stanga s-a hotarat sa cedeze, atasez o poza cu ce am gasit in el. Am preferat sa dau eu jos bucata aia decat sa zboare pe drum prin masina cuiva. Nu mi-a placut ce am gasit, drept urmare masina nu va mai face drumuri lungi si nici etape de-astea de viteza maxima, probabil va mai iesi de cateva ori pana in toamna dupa care gata, deja intind coarda prea mult. Oricum intre timp, rulmentul ala se aude, bate ceva pe stanga (din experienta zic ca cel mai probabil s-a slabit iar amortizorul in jamba) rotile sunt destul de strambe si bat, toba aia s-a rupt ceva in ea si zornaie enervant la plecarea de pe loc. Mai vedem.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
Β 

×
×
  • Create New...