Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/12/19 in all areas

  1. Am pus si servodirectia la cel rosu. Am reusit sa impac si bidonul de servo cu butelia de vacuum pentru DISA care se bateau pe acelasi loc. Binenteles ca cel mai mult a luat curatatul pieselor, in trecut a curs pe la furtunele care ies din vas si era naclait tot in ulei si praf de la vas pana la caseta
    2 points
  2. Eu iti recomand sa nu te bazezi pe un singur ventilator. In conditii de mers extra-urban sau urban la temperaturi decente, un ventilator poate sa iti faca fata. Dar, la mers in trafic de Bucuresti, la ore de varf ... te joci !
    1 point
  3. Update la gri. Am schimbat radiatorul cu un nissens. Arata ca originalul si s-a potrivit perfect, fara surprize. Am reusit sa scot si antifurturile (2 mai erau), cel de pe fata cu cheia antifurt usor, cel de pe spate cu o tubulata de 22 batuta peste, cam asa a iesit 🙂 Am schimbat si discurile fata, nu mai bate la frana insa tot se simt rotile un pic dezechilibrate la anumite viteze, saptamana asta cred ca ma duc la o echilibrare. Si daca tot ajung, fac si pana aia cum trebuie cu petec si poate si indrept o janta de pe spate care era un pic stramba de cand le-am cumparat. La cel rosu: Am resuit sa inchid motorul si sa rup un spiral cand am strans fulia. Ale naibii spirale sunt tratate doar pe partea care taie. Partea proasta e ca imi ramasese inauntru si a trebuit sa dau baia jos ca sa il scot. Oricum era cea sparta si trebuia schimbata. Am curatat la capacul ala de mi-a venit acru, canalul decantor de ulei de la ventilare carter era efectiv plin de mazga, a trebuit demontat complet si am consumat un tub intreg de sano numai pe el.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...