Update la gri.
Am schimbat radiatorul cu un nissens. Arata ca originalul si s-a potrivit perfect, fara surprize.
Am reusit sa scot si antifurturile (2 mai erau), cel de pe fata cu cheia antifurt usor, cel de pe spate cu o tubulata de 22 batuta peste, cam asa a iesit 🙂
Am schimbat si discurile fata, nu mai bate la frana insa tot se simt rotile un pic dezechilibrate la anumite viteze, saptamana asta cred ca ma duc la o echilibrare. Si daca tot ajung, fac si pana aia cum trebuie cu petec si poate si indrept o janta de pe spate care era un pic stramba de cand le-am cumparat.
La cel rosu:
Am resuit sa inchid motorul si sa rup un spiral cand am strans fulia. Ale naibii spirale sunt tratate doar pe partea care taie. Partea proasta e ca imi ramasese inauntru si a trebuit sa dau baia jos ca sa il scot. Oricum era cea sparta si trebuia schimbata.
Am curatat la capacul ala de mi-a venit acru, canalul decantor de ulei de la ventilare carter era efectiv plin de mazga, a trebuit demontat complet si am consumat un tub intreg de sano numai pe el.