Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/04/18 in all areas
-
Subscriu, am si eu bosch de 80A (sau 90, nu mai stiu exact) pe tractor, asta e a doua iarna si nu ma impresioneaza. BTW chiar daca nu postez, urmaresc topicul 😉1 point
-
Nici Bosch nu mai e ce a fost, cel putin S3 si S4 sunt la nivelul Varta Blue. Cat avea garantie Boschul? Nu cumva ai 3 ani la ea? La Spark am pus baterie Norauto 50Ah, cica sunt facute de Varta. Si chiar daca nu sunt, macar au garantie 3 ani si sunt ieftine. O am din 2016, folosita in 80% din cazuri pe drumuri scurte in oras si nu da semne de oboseala, ieri la -7 grade a pornit din prima. Nu o laud, dar merita luata in considerare.1 point
-
Da, se poate face, ai grija la clipsuri ca nu prea mai gasesti si in fata va trebui sa te tavalesti putin sa desfaci furtunul din ea. Sistemul este acelasi ca la filtru, holender.1 point
-
Ai dreptate. Am confundat garniturile. Cea achizitionata de Wav nu trebuie schimbata. Garnitura capac diferential: 96179241.1 point
-
Pentru a elimina uleiul complet se desface capacul de la diferential (de jos). La remontare foloseste gasket. Nu are buson de golire.1 point
-
1 point
-
1. Nu schimba daca nu curge. Risti sa deranjezi altceva, tine-o de rezerva. 2. Spary de frane si/sau benzina cu pensula. 3. Nu stiu exact codul, este cea lunga, dintr-o bucata pana la motor.1 point
-
1. Schimba garnitura si uleiul in cv. Pune un 75W-90, API Gl 4. 2. Foloseste cu succes solutie de curatare bloc motor. Se gasesc la magazine de piese auto. Sunt la spray sau puf. Spala la spalatorie (motorul cat mai rece!) cu spuma si jet de apa. 3. Conducta de benzina (tur) are codul 96350028 sau 96181654. Sunt aceleasi utilizate la DOCH si la E3. La inlocuire sa pui putina vaselina pe filete. Data viitoare n-ai vrea s-o schimbi iar!1 point
-
Bun suntem pe sfarsit de 2018 si espero inca traieste! Cazanul inca merge bine doar cateva probleme a avut. Problema cu pedala de ambreiaj,era foarte tare dupa ce motorul ajunge la temperatura de lucru.Am schimbat tot pentru a evita probleme in viitor, si in plus nu am stiut daca era pompa sau cilindru de ambreiaj,si asa nici lichidul de frana nu se contamineaza cu impuritati de cauciuc. Pompa si cilindru de ambreiaj schimbate impreuna cu conducta flexibila,si cum masina are 22 de ani conducta de otel s-a sudat de pompa de ambreiaj.Bun, nou nu se gaseste iar sh tot asa sudata,atunci am trecut la confectionat din cupru.Trusa aveam asa ca doar cupru mai trebuia. Termostat schimbat in 2017,am ales mahle facut in cehia cu temperatura de deschidere 92-107 grade,Vad ca rezista bine inca nu are probleme.Bine daca o folosesc iarna trebuie un carton datorita la force air ram ,Termostatul e inchis dar motorul se raceste in mers. Itp pe bune facut doar noxele cam mari,de vina era potentiometrul de CO avea valoare de 2.81v fata de standard din fabrica 2.60v,trecut la masurat si reglat,asa sa redus un trepidat usor la ralanti, si problema cand plecam cu motorul rece smucea/inecat. Schimbat bujii,am renuntat la ngk si trecut pe bosch ,nu pentru ca ngk sunt proaste dar au functionat 25k km.am cautat bujii cu distanta la electrod de 1.1mm.Acum si ngk se puteau regla la 1.1mm dar mi-a fost teama sa nu stric varful la bujie, am gasit bosch cu distanta de 1.1mm cod 0 242 229 687. Schimbat garnitura galerie evacuare,scapa gaze rau de tot,pe aer rece de afara la ralanti mirosea a gaze in masina de parca era trabant,veche garnitura era din metal doar si toata era rupta plus ca un prezon e si el rupt, cineva in trecut a dublat cu inca o garnitura de metal pentru a incerca sa etanseze scapare de gaze pe la cilindru nr 1. Acum am folosit o garnitura de la fai precum cele oem si aplicat pe ambele parti silicon auto rezistent la temperatura mare,acum motorul e mult mai silentios. Schimb de ulei la 10k km sau 1 an,tot mobil 5w40 synt,si am schimbat si surubul cu saiba de la baie.Ulei nu consuma,adica intre schimburi nu am completat.Sunt multumit de motorul GM produs de Holden. Filtru de aer am trecut pe champion. Am montat si releurile pentru faza scurta/lunga.Era vorba sa pun 2 releuri dar in final am pus 4,am facut 2 releuri dar ambele erau pentru faza scurta si cum aveam materiale si chef de mesterit la woo am mai facut inca 2 seturi,Am 4 releuri si 4 sigurante pe cablu plus multe fire ce trebuiesc asezate mai bine.Am tras cablu prin spate la motor pentru farul din dreapta,e cam lung traseul dar nu am vrut sa trec pe langa radiator din cauza de caldura si pozitie foarte proasta de tras cablu.Am folosit copex negru si nici nu se vede ca nu e oem. Adaptat sistemul de iluminat cu dioda la blocul de lumini pentru faza lunga/scurta concomitent si becuri philips night breaker 130 pe lunga,iar pe scurta un kit xenon cu o culoare de 4300k.Acum cu espero se poate circula si noaptea in siguranta,bine ca nu folosesc espero mai deloc dar e bine sa fie pregatit de drum. Curatat si uns motorasele de la oglinzi,erau intepenite si nu se mai puteau regla oglinzile. Curatat clapeta de admisie si iac,destul de curata dupa 3 ani, dar doar 15k km.Pierdeam antigel pe la intrare in clapeta,aveam un colier prost si tot am vrut sa il schimb de 5 ani )) Nu pot pune mai mult de 10mb de fotografi.1 point
-
Din pacate,daca nu reusesc sa postez poze s a mai rărit activitatea p aci. Însă se lucreaza la masina,in tot acest timp am facut următoarele: -Inlocuit uleiul motor plus filtru,pompa de apa,termostatul,curele si role,bujiile,filtrul de benzina,antigelul,garnitura capac. -Anvelope noi Toyo,toate 4,fata 235/40/19 si spate 265/35/19.Foarte stabilă însă însetată rau,mi a crescut cu 2%consumul si mai.mult de 230 n a vrut pe autostrada.M a rupt la portofel astea.Sper sa le tin 5 ani macar. -Retrofit volan multifuncțional,practic am inlocuit coloana volan manuala cu una electrica,cu memorii, construit instalație cu mufe originale,în mufa scaunului sofer am bagat pinii lipsa,aveam soclul gol. -Retrofit Scaune fata electrice,cu susținere lombar,acele pernute ce se umfla cu aer de către polițe,cu 3 memorii.Aici a fost chinul dracu.Practic am achiziționat o pereche de scaune fata electrice,textile,insa fara incalzire,cu tot cu mufele din podea,un panou de siguranta din care am luat socluri sigurante si am.montat în cel al masinii,construit instalația.Chin a fost la înlocuirea tapiteriei,practic am montat pielea mea crem pe scheletul celor electrice.E jale,Însă le am rezolvat intr o săptămână. Aici am achiziționat si o baghetă bord cu comenzile scaune electrice,un set universal din carbon de încălzire scaune,care le am montat sub pielea scaunelor.Aici nu am reusit sa le fac functionale,practic totul e legat corect, functionale,se aprind butoanele la apăsare,treptele nivel încălzire merg,însă nu se incalzesc.Cred ca difera rezistenta lor;Drept urmare am montat niste switch uri scaune încălzire universale pe ornamentele scaunelor,sant functionale cu acestea.Nu prea sant multumit ca functioneaza si fara contact,trebuie sa fiu atent sa nu le uit aprinse. Memoriile le am reusit,functioneaza impreuna scaun-volan,însă mai am de legat si oglinzile,sa functioneze si reglajul lor automat pe.memorii,am inteles ca mai trebuia tras un fir kBus,însă n am gasit nimic concret.Mai sapam pe forumuri. -Volan m cu comenzi. -Buza fata Alpina,vor urma si jantele Alpina in viitor. -Mi-am mai montat un subwoofer original,însă e slab rau nu emite toate frecvențele joase;posibil sa l inlocuiesc cat de curând. - Daca tot am gasit proiectorul dreapta fisurat,n am idee de ce,eu nu l am lovit,le am inlocuit cu unele clare si becuri Osram. -Stopuri led Celis cu lcm 3B si modat.Aici n a mai funcționat reglajul farurilor manual,din bord.Am inteles ca singurul care ar suporta e lcm 4.O sa mai scotocesc si aici. -Faruri automate,cu bloc lumini,senzor lumini si ploaie + prisma.Din pacate am.incercat cu 2 lcm.uri codare corecta si n am reusit sa l activez.Cica pe nfl -uri nu se merge.Si aici mai sapam. -M-am.mai achiziționat un alternator Bosch nou,de 120 Amperi,masina având 90. O sa l inlocuiesc cu prima.ocazie cand mai umblu prin zona aia. -Montat cotiera piele cu telefon,care nu i functional,nici nu i vad rostul sincer,nu mi bat capul,doar l am legat pe pozitii;motivul inlocuirii cotiera e de piele,originala era dintr un plactic- cauciucat. Și cred ca.mai sunt si.mi scapa acum. Multumesc pe aceasta cale lui Felix,l am cam stresat nitel. -Ca si planuri de viitor urmează să montez france fata mai mari,de la discuri de 298mm cat au acum la 324mm.Tot vroiam sa montez discuri noi,fac un efort si inlocuiesc si etrierii. -Alt subwoofer.Aici mai cercetez,poate inlocuiesc doar difuzorul actualului,sau am văzut ceva incinte dedicate,dar s cam scumpe.Mai vedem. -Se inlocuiesc bucsile de pe tija amortizoarelor fata,le am deja achiziționate. -Se rezolv cu cele de.mai sus ce nu le am dat de cap însă. Asa cum ziceam,ma oftic ca nu pot posta poze..nu ma lasa deloc.In rest spor la treaba tuturor.1 point
-
Siguranta nu se baga dupa introducere in diferential, este pe capul planetarei (o sarma otelita) si "clipseaza" intr-un sant din diferential, o sa iti dai seama exact despre ce vorbesc dupa ce desfaci. In primul rand scoate planetara de tot si vezi daca mai e inainte sa te apuci de cumparaturi, aia nu prea cade de-acolo si daca e prea "stransa" o mai "largesti" putin, nu e nevoie sa cumperi alta. Inca ceva, vezi ca trebuie soc destul de puternic sa clipseze, poate nu ai bagat-o cum trebuie si de-aia tot iese. Pentru desfacere merge pe cric, desfaci piulita de la ea, pivotul din brat din cele 3 suruburi (sau daca ai nituri nasol, depresezi pivotul din jamba) si iese. PS nu incerca sa o bagi in cutie nedesfacuta din jamba, adica sa impingi cu tot cu jamba si fuzeta, ea raspunde bine la soc, nu la forta, si nu o sa poti sa ii dai soc cum trebuie montata pe fuzeta.1 point
-
Da-o afara si pe capatul ei are un sant unde ar trebui sa fie o "sarma". Aia e siguranta. Daca nu mai e, desfa capacul cutiei (jos la diferential) si da-o afara, altfel o sa ti-o prinda prin ea si o faci praf. Daca tot este, da-o jos si mai largeste-o un pic sa tina mai bine.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00