Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/18/18 in all areas

  1. Si s-au montat si scaunele de Saab. Cum ma asteptam, nu se potriveau la nimic. La sine nu ma asteptam, dar si ca latime e diferenta. Am pastrat sinele de espero, doar reglajul fata/spate, si am prins peste ele cadrul scaunelor de Saab. Da-i, taie, injura niturile care nu ieseau nici polizate, o distractie. Poza de mai jos e facuta aseara, cand am ajuns acasa. Par foarte murdare in poza aia, nu prea le avantajeaza, in realitate nu-s asa. O sa mai fac cateva poze azi si la "ingineria" pe care am facut-o sa le prind, si la scaune in sine. Bancheta n-am pus-o inca, urmeaza sa o pun
    1 point
  2. Daca tot esti fan al faptelor de arme ale lui Rommel in Franta, eu zic sa-l faci decapotabil si sa-l redenumesti Kubelwagen 😉 Oricum, felicitari pt rabdarea de care ai dat dovada in ce priveste restaurarea.
    1 point
  3. Acu e prea tarziu, operatie reusita/pacient mort 🙂 Cam asa a iesit Acum sa vedem cat tine. Nu a iesit perfect dar la nivel de amator a iesit nesperat de bine 🙂 Stalpii fata spate s-au spalat si remontat asa cum erau (dupa ce s-au lipit niste cleme rupte cu poxipol). S-au asezat extraordinar de bine, mai bine ca original, nici la e46 nu stau asa. Mai am stalpii de la centuri, aia se vor face cu vinilin dar am ramas fara lipici, data viitoare. Pozele sunt facute inainte de montarea stalpilor, de-asta apre nefinisat intr-una din ele, inainte sa intrebati, bucata aia care pare dubioasa e acoperita de stalpul spate si nu se vede 😛 Ca idee spray-ul ala e al dreaq de greu de gasit, brico nu a auzit de el, dedeman nu mai aveau pe stoc, in praktiker am gasit si nu chiar ca ala, asta al meu zicea sprayglue si dedesupt, permanent, nu extra strong. Oricum am consumat 2 spray-uri numai pe plafon, nu stiu cum a reusit baiatul cu unul singur, s-a dat si pe tesatura si pe coaja la greu. @nt98adu tu ai folosit panza veche? Eu am folosit panza noua si mai mult de atat, nu am mai luat cu burete ci cu pasla pe partea cealalta, vedem cat tine. Pare destul de bine lipita, singura frica este cand o sta masina in soare sa nu se faca fleasca. Inca ceva, nu e indicat sa se faca detailing cu abur pe plafon din ce am citit, ala slabeste lipiciul imediat, poate s-a facut asta. Si la final, alte poze din timpul operatiunii
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...