Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/17/18 in all areas

  1. Acu e prea tarziu, operatie reusita/pacient mort 🙂 Cam asa a iesit Acum sa vedem cat tine. Nu a iesit perfect dar la nivel de amator a iesit nesperat de bine 🙂 Stalpii fata spate s-au spalat si remontat asa cum erau (dupa ce s-au lipit niste cleme rupte cu poxipol). S-au asezat extraordinar de bine, mai bine ca original, nici la e46 nu stau asa. Mai am stalpii de la centuri, aia se vor face cu vinilin dar am ramas fara lipici, data viitoare. Pozele sunt facute inainte de montarea stalpilor, de-asta apre nefinisat intr-una din ele, inainte sa intrebati, bucata aia care pare dubioasa e acoperita de stalpul spate si nu se vede 😛 Ca idee spray-ul ala e al dreaq de greu de gasit, brico nu a auzit de el, dedeman nu mai aveau pe stoc, in praktiker am gasit si nu chiar ca ala, asta al meu zicea sprayglue si dedesupt, permanent, nu extra strong. Oricum am consumat 2 spray-uri numai pe plafon, nu stiu cum a reusit baiatul cu unul singur, s-a dat si pe tesatura si pe coaja la greu. @nt98adu tu ai folosit panza veche? Eu am folosit panza noua si mai mult de atat, nu am mai luat cu burete ci cu pasla pe partea cealalta, vedem cat tine. Pare destul de bine lipita, singura frica este cand o sta masina in soare sa nu se faca fleasca. Inca ceva, nu e indicat sa se faca detailing cu abur pe plafon din ce am citit, ala slabeste lipiciul imediat, poate s-a facut asta. Si la final, alte poze din timpul operatiunii
    1 point
  2. Mi-s de aceiasi parere, a nu se ridica motorul in ture. Ai se sustin ca trebue turat au atasat si o teorie clara pe o logica sanatoasa ? La mintea mea, odata cu turatiile in ideea de a creste presiunea de ulei (sa zicem) simultat creste si frictiunea urmata si de o crestere rapida a temperaturii ce in cazul unor piese noi si "uscate" nu prea da cu plus, dimpotriva. Personal, as merge pe porniri repetate cu pret de citeva secunde pina ce isi ia ulei din plin. Referitor la schimbul de ulei, il gasesc cumva la libera alegere. Pentru linistea ta si totodata pentru sanatatea motorului, schimba-l. Daca un motor dupa RC alearga ~ 500km si nu crapa, de ce ar fi problema de la o amarita de axa ca nu scade la jumatate da-o-n durere ... Eu sincer, n-as face un schimb de ulei pentru atita lucru, precum nici n-as merge pe N-spe feluri de ulei. Cel mult scurtez perioada a primului schimb de ulei dupa care revin la normal.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
 

×
×
  • Create New...