M-am trezit intr-o seara ca las apa pe jos, pica de undeva de pe sub pompa de apa. Zic aia e, am traznit pompa cat am tinut cureaua intinsa. Imi iau pompa, imi iau si intinzator si curea ptr intinzator, sa nu mai am probleme. Dau distributia jos, vreau sa pun intinzatorul, nu am filete in bloc. Adica au fost candva, dar nu mai sunt. Tarozi nu aveam, si oricum sa fac filete in blocul de fonta nu mi s-a parut cea mai buna idee, asa ca am pus cureaua "veche" la loc. Pun distributia, ii dau cheie, concert de la motor. Ma apucase noaptea, asa ca am strans tot si am zis ca o dau jos in alta zi. Era joi, eu luni aveam examen. Revin luni la masina sa o fac si sa plec la Buzau: baterie moarta, uitasem o lampa pe spate aprinsa. Am lasat-o in Bucuresti, m-am intors o saptamana mai tarziu. Desfac iar distributia, freca pinionul de la distributie in tabla de protectie. Incerc s-o pun fara, nu reusesc s-o pun la semn, dupa 4 incercari pun tabla la loc, pun distributia, totul bun. Dau sa-i completez apa, pornesc motorul, las sa se incalzeasca si pun mana pe furtunul dintre radiator si termostat: o taietura de vreo 2cm. Asa am schimbat o pompa de apa degeaba, si am stat o saptamana si ceva fara masina. Apa ajungea pe fulia compresorului, pana pe fulia de accesorii, si de-acolo pe jos.
In alta ordine de idei, am gasit alta axa de 18E, noua, din stoc vechi, modelul "cu crestatura" pentru delcou, in Grecia. E trimisa, trebuie sa ajunga zilele astea. Imi mai incerc o data norocul cu garnitura asta de chiulasa.
Pana imi vine axa ma apuc si de interior, saptamana asta am in plan sa pun scaunele fata de Saab, si sa desfac compresorul de AC, care a reusit sa piarda tot freonul in 2 zile