Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Nu am mai reusit sa misc masina de atunci, habar n-am cum bat :)) Oricum in poze nu se vede chiar ca si cu ochiul liber...
  3. Today
  4. Da, aparent la Captiva le-au supradimensionat, din moment ce zic 60000km intre schimburile filtrelor de aer. Doar pt Rusia zic la 30000 km. Chiar si cu conditiile de Rusia tot la 1.5-2 ani trebuie schimbat. La filtrul de motorina povestea e nitel diferinta pt ca de fapt sunt 2 filtre de motorina care lucreaza in paralel. Probabil de aici si schimburile mai rare. Eu filtrele de motorina le schimb la 2 ani si aprox 30000 km, deci tot in conditiile de Rusia 🙂 . Imi placea mult Radacini cand aveau magazinul ala de pe Lucretiu Patrascanu, acum mi-e greu sa stau sa astept curieri. Macar daca ar livra la easybox ar fi misto 😄 .
  5. ches

    Epica 2.0 Vcdi

    Cum e diferenta fata de cele cu halogen? Poti sa faci te rog o poza noaptea cu farurile batand pe un zid, vreau sa fac comparatie cu xenonul de pe Captiva 🙂
  6. Update la aproximativ 86761 km si 13 luni/ 5291 km de la revizia de anul trecut: I-am facut si anul asta revizia anuala, am intarziat cu aproximativ 1 luna din cauza vremii/ programului. Am folosit ca si anul trecut ulei GM 5W30 dexos 2, iar filtrul de ulei a fost HERTH BUSS JAKOPARTS J1310908 (20 lei). Am cumparat si filtru de aer (NIPPARTS N1320914, 32 lei), dar nu l-am schimbat pentru ca am crezut ca l-am schimbat anul trecut 😄 . Acum am vazut ca nu, deci il schimb si pe el sapt asta. Am mai cumparat si curelele de accesorii -> CONTITECH 4PK841 (32 lei) + CONTITECH 4PK962 (32 lei) si intinzatorul SKF VKM 60012 (139 lei). Din pacate nu am reusit sa le schimb pt ca nu am putut slabi intinzatorul (cheia mea tubulara mare e prea groasa si nu am avut cheile fixe la mine). Curelele vechi si intinzatorul au deja 10 ani si aprox 50000km, deci e cazul sa le schimb 🙂 . Rola intinzatoare: Bonus: pisici
  7. Yesterday
  8. Vineri mi-am facut de lucru si am mai cheltuit niste bani... am montat leduri Osram pe faza scurta si pozitie, plus becuri "crom" pe semnalizarea fata (pe spate am de mult clare).
  9. Last week
  10. In septembrie am luat un filtru de aer, de habitaclu și de motorina ca le-am prins la pret bun. Diferenta de 2 lei fata de cat am platit anul trecut. :)) Saptamana trecuta am luat un set nou de anvelope Continental AllSeasonContact 2 196/65 R15 95V XL ca Goodyear-urile pe care le aveam ajunsesera sa aiba 6 ani si era de ajuns. Montajul l-am facut la cei de la anvelope.ro cu echilibrare Road Force, curatat butuci, aplicat pasta, curatat prezoane si valve metalice.
  11. Sambata am iesit pe zona germana ww2 si am nimerit o groapa de gunoi... fericire cu sticlele 🙂 Nu pot incarca toate pozele, dar va faceti o idee...
  12. Prin august am prins pe Ebay de la un italian o caseta de directie noua si originala cu 78 de euro (cu tot cu transport). Tot de la el am luat o a doua tura de piese: filtre habitaclu, filtru aer, filtre ulei, filtru benzina, plăcute frana spate, încuietoare șofer. De la Kolos din Bulgaria am luat: axa cu came, bucșe bara antiruliu spate, garnituri catalizator + galerie evacuare si arcuri spate de break. Intr-o zi cand ma pregateam sa plec de acasa si pornesc masina aud ca un scartait/frecus sub capota. Cand dau sa ma uit constat ca venea de la ventilatorul auxiliar. Pe treapta 2 mergea ok, dar pe prima treapta parca mergea mai cu craci. Cand am incercat sa il misc cu mana il simteam ca e infranat. In concluzie, am comandat de la Radacini un ventilator principal de la HCC (Halla Climate Control, producator OE pentru alte brand-uri sud coreene) si unul auxiliar original. Ca idee, eu am comandat pe codurile de piesa de Leganza, deoarece acelasi radiator se regaseste pe ambele masini. Totul s-a potrivit la fix pe partea pe suruburi. Singurul inconvenient e ca ventilatorul principal nu mai avea pe mijloc gaurile unde puteai sa prinzi clipsurile la fire, dar s-a rezolvat per moment cu cativa soricei. Pe 16 septembrie la 149234 km in bord am pus mana si am schimbat filtrul de aer ca aveo vreo cativa anisori si estimativ aproape 10.000km. Tot in septembrie, am schimbat cu @mirceajoarcurile spate cat si bucsele la bara stabilizatoare spate.
  13. Sa revenim la programul normal acum. Prin iunie am cumparat platouri frana de mana spate ( le-am gasit la pret de nerefuzat in Macedonia, mai mult a costat transportul), vibrochen, filtru benzina, tweeter, monograme, duze de parbriz. La inceput de iulie am gasit prin Italia o pompa de benzina originala. Tot in aceeasi luna am luat din Slovacia brațe suspensie spate, supapa EGR și diverse monograme/sigle si din Romania ulei, filtru ulei, bucsi/tampoane evacuare. Pe la sfarsitul lunii am schimbat cu ajutorul lui @mirceajoplatourile la frana de mana, tampoanele la evacuare, bucsele la bara stabilizatoare de fata si uleiul + filtrul. La momentul respectiv aveam 148041 km la bord. S-a dus in final si scartaitul de pe fata cand treceam peste denivelari si parca e mai ferma si fata in viraje. Am folosit si vaselina siliconica la montaj.
  14. Hai sa mai sterg praful ca am fost lenes si nu am mai facut update-uri regulate si iar o sa fac ditamai carnatul de postare. Anul asta am reusit sa fac cunostinta pe Instagram cu un american care a lucrat inainte la Daewoo in Coreea de Sud pentru ceva ani buni, dar s-a ocupat si de introducerea brand-ului in America, partea de garantii, training pentru angajati in reprezentante, etc. Mark Seaquist il cheama si detine atat o Nubira 2, cat si o Leganza variante de pre-productie cu ceva dotari care nu au ajuns din pacate si pe variantele finale ale masinilor. Omul e doxa de informatii, de piese, manuale si testere pe care le are toate acasa. In fine, vorba vorba, ciorba ciorba, vazuse ca tot cautam o bara de SUA pentru Nubira mea si a zis ca poate sa ma ajute cu una care a fost pe o masina de reprezentanta. A zis ca nu imi cere vreun ban pentru ea. Singura lui conditie a fost sa il ajut cu piese pentru masinile lui daca are vreodata nevoie. Va dati seama ca mi-a picat fata cand am auzit. Omul meu nu s-a oprit doar aici. A pus si un set de lampi noi pe ea, doua proiectoare de ceata noi si cel mai important lucru, a facut de la 0 tot cablajul cu mufe, socluri, protectii, astfel incat sa arate ca de fabrica si sa fie plug and play. A avut grija sa o impacheteze foarte bine, inclusiv cu o husa speciala pentru bare (puteti sa vedeti un pic si din Leganza lui). 😄 Dupa aproape o saptamana a ajuns din New York in Bucuresti. Recomand pe cei de la APlus Shipping. Foarte profi oamenii. Evident ca unboxing-ul l-am facut la o intalnire Daewoo Club. Copilul cu noua lui "jucarie" A avut grija chiar sa puna si etichete pentru fiecare mufa si fir, sa ne fie mai usor la montaj. Pe langa asta, a inclus si ceva becuri dublu filament si accesorii de montaj, in caz ca imi lipseau sau cele de pe masina mea erau intr-o stare mai proasta. Prin iunie m-am ocupat sa duc bara la vopsit si cumparasem de la Radacini ceea ce parea sa fie un suport de numar de SUA, dar aveam sa aflu ulterior ca era de fapt de Nubira 1. Norocul face ca Mark avea unul de rezerva de Nubira 2 (care e foarte rar) si mi l-a trimis impreuna cu unul dintre numerele de inmatriculare puse pe primele Daewoo-uri din state. Surprinzator, bara a incaput in Nubira dupa ceva mici ajustari interne: Cu ajutorul lui @mirceajo si a lui @AndreiCiprian am purces la montaj intr-o seara. Deja incepea sa capete forma: S-a instalat si cablajul, plus suportul de numar si rama. Da, am luat si un numar patrat pentru fata. 😄 Si poza de final cu cei trei muschetari. Totul parea sa functioneze cum trebuie, dar ulterior am bagat de seama ca mi se aprindeau si pozitiile laterale spate cand blocam sau deblocam masina din telecomanda alarmei. Aveam sa aflam ulterior ca trebuia sa inversam firele in mufele de semnalizare fata. De ce? La americani, Nubira nu avea bec de semnalizare in far. Rolul lui a fost inlocuit de un bec de pozitie.
  15. Earlier
  16. Linglong all season am eu acuma pe fata. Ele sunt bune dar, din pacate, mi se par cam zgomotoase. Acuma au peste 70k de km, ar trebui sa le schimb. Tura asta o sa iau triangle sau ce gasesc mai bun la pret.
  17. Vezi ca Mark are si o Leganza de pre-productie in afara de acea Nubira. 😄
  18. 25000 cu cel de aer? Pai esti bine... eu nu stiu daca am apucat 15000 la Epica, sare consumul cand incepe sa se imbacseasca. La cel de motorina nu mai stiu cat am avut maxim, dar cred ca vreo 25000. In rest, il schimb la fiecare revizie. Am observat ca de buna calitate sunt si cele coreene de pe radacini. Si sunt mult mai ieftine, cel putin cel de motorina si cel de ulei.
  19. Update la 183832 km: am facut ieri revizia de 1 an (11 luni) si 11590 km. Am profitat de vremea buna si m-am bagat sub ea sa ii schimb uleiul. Am folosit ulei Mobil Super 3000 XE, aprobat Dexos 2 cumparat "la oferta" in primavara (~210 lei pt 5 bidoane de 1 litru) si filtru de ulei HERTH BUSS JAKOPARTS J1310909 - 39 lei, am mai folosit in trecut si este de calitate foarte buna. Am mai cumparat si Filtru aer HERTH BUSS JAKOPARTS J1320920 - 58 lei, Filtru combustibil UFI 26.071.00 - 141 lei, Filtru,aer habitaclu WIX FILTERS WP2031 - 76 lei. Pe astea le schimb la primavara, filtrul de aer si cel de motorina se schimba oricum la 60000km conform manualului, eu nu am depasit niciodata 25000 km cu cel de aer si 40000 km cu cel de motorina. Am golit si oil catch can-ul, avea ~20ml de ulei pe fund, deci f putin 🙂
  20. @Salex Evident ca sunt si recenzii proaste, dar din 50-100-200 iti poti face o parere. In plus, mi se pare important sa citesc despre comportamentul unei anvelope in timp, nu doar cand e noua. Sunt destule care se comporta f bine cand sunt noi si, dupa 10.000km, devin praf. Eu daca citesc ca o anvelopa a tinut 100.000km si e "foarte buna", iar alta doar 40.000km si e "nasoala", mi-e clar care e plastic si care nu.
  21. Nu te ambala, Viktore ... Omul e curentat, daca il auzi vorbind iti dai seama in secunda 2 ca are probleme cu capul ... Cumva, daca te detasezi putin, o sa iti dai seama ca este si el o victima, eu sunt convins ca a fost dintre cei folositi fix pentru ce am scris mai sus. Asta nu inseamna ca e OK sa scape, ci inseamna ca altii, cu discernamant, ar trebui sa functioneze cum trebuie
  22. Am regasit, acolo, niste recenzii exceptionale facute de niste "oameni normali". Dar, ca sa pastrez echilibrul, am gasit si recenzii din categoria "petarda absoluta" facute de unii care chiar nu au nicio legatura cu realitatea. Am scris mai sus ... vrea cineva sa se asigure ca "realitatea" este "realitate" ... Sa testeze asa cum considera mai bine si sa traga concluzii. Altfel, se pune problema de incredere. Eu cred ca increderea se castiga greu si se pierde usor. Ca atare, daca dau de unii "de incredere", consider ca nu degeaba rezista. Nu agreez ideea de a contrazice niste "valorosi" confirmati de timp si de a fugi repede catre unii care vin cu idei revolutionare, nevalidate. Daca ar fi sa facem o paralela cu un alt topic, cu o alta tematica, dar de actualitate, cred ca am ajunge sa ne apropiem de un numitor comun. Eu unul o sa pun mai mare pret pe opinia unora care s-au dovedit meseriasi in timp si nu o sa fug catre o opinie "de masa" de gen Tik Tok. E foarte straniu pentru mine cum neincrederea in unii "vechi" si profi tinde sa fie mai mare decat in neincrederea in opinia unora complet necunoscuti ... Gata, eu ma opresc aici, fiecare cu parerea lui, eu raman la alegerea de "a arunca" 10 EUR pentru linistea mea. Cumpar siguranta si incredere, nu cumpar "best deal".
  23. tyrereviews.com? de aici imi iau si eu informatiile, in general... mi se pare mult mai ok sa vina de la oameni normali
  24. Lasa Salex ca vei vedea cind vei fi de virsta mea ... ☺️ Treaba e ca de dintotdeana mi-am pus intrebarea ca garantii am eu ca la teste cel dintre volan si scaun nu umbla cu cioara vopsita. Un alt aspect, reactiile celui dintre volan si scaun pot fi similare insa nicionata aceleasi. O alta chestie, teste cu calesti diferite iar intrebarea e de ce, cind si intre doua gemene is diferente in frina, ambreiaj usor diferit. O alta nefacuta is testati galosi cu dimensiuni diferite. Nu vad temperatura discurilor/sabotilor in teste, un test la rece altul la cald sau cum ? Nu vad ghidusia de masurat forta cu care se apasa frina de serviciu (esti blana in frina ori aprox. pentru a fura la metru in functie de brand, cine da mai mult). Iar ciresa de pe coliva (ori tort, ma rog) cum se face ca astazi cind vorbim nu ai aceste teste complet automatizate, temporizate etc. Leaga-l bre pe XZFIU45267 intre volan si scaun ca ala sigur nu-i corupt iar reactiile is absolut identice pe trei'j de galosi.
  25. Auzi don'le. "singe pur, subumani ..." Limbricului astui i-as da puscarie pe viata, sa respire aerul din pirnaie de cel de-afara nu-i prieste ! Cere ti meritul ca te-ai nascut in Romania, imbecilule ? Ori, cu ce a gafat nepalezul ca s-a nascut pe meleaguri uitate de lume ? Adica tu, neica nimeni, iti rezervi dreptul la o viata mai buna iar altii sa nu aibe acest drept s-apoi cine nu-i ca mine ii impotriva mea, ha ?! Mai esti si norocos imbecilule ca la fata locului fu un melitian si nu un prost ca mine ce te lasa chel in gura pentru ca ai lovit un nevinovat ce nu ti-a gresit vrodata cu nimic. Adica tu, rahat cu ochi, tu decizi cine are dreptul la viata pe lumea asta si cine nu, ai ? Hmmm ...
  26. Pai, cand te decizi cum stai, da-mi si mie de stire ... Momentan ai ajuns sa te contrazici singur 🤣
  27. 😂😂😂 suna bine ... Chiar nu fu o contra, doar imi veni in minte aceste cuvinte. De nu ma insel chiar Mintuitorul a spus-o.
  28. Noah ... tot Gica Contra ai ramas ... Pe de alta parte, eu raman fidel, nu am bani de aruncat, prefer sa merg la sigur, asa ca nu ma dezic de "consacrati". Cand un far ma costa peste 2000 lei si o capota ajunge tot pe acolo, prefer sa "arunc" 500-600 lei pe o perioada de 5-6 ani, mergand "pe incredere" (in aia care testeaza si/sau in firmele mari)
  29. Crede, nu cerceta ! 😁
  30. @Viktor Parerea mea ... Nu crede, testeaza 🙂
  1. Load more activity
 

×
×
  • Create New...