Jump to content
 

Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

imobilizatorul este un sistem antifurt...cod in cheia de contact...

Share this post


Link to post
Share on other sites
imobilizatorul este un sistem antifurt...cod in cheia de contact...

 

sar'mina pentru raspuns...am din-asta... :lol: ... din cauza asta nu mi-am pus pornire prin telecomanda...desteptii de la alarme mi-au zis ca daca vreau pornire prin telecomanda trebuie sa macelareasca una din chei, sa-i scoata cipul sau ce dracie are inuntru si sa o puna in sau linga contact... su facut mishto de mine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact asa se face, nu te-a mintit

in alt caz, un prieten de-al meu, caruia i s-a stricat cheia, decat sa cumpere alta scumpa, a facut o dublura normala iar chipul l-a scos si l-a lipit langa contact...

 

deci...nu ai fost prost informat

Share this post


Link to post
Share on other sites
In primul rand scuze pentru subiectul asemanator cu al altui post de pe forum.

In ultima vreme (de vreo 2 saptamani, de cand a dat caldura adevarata) am observat un fenomen ciudat la pornire. In special daca motorul este cald, cand dau la cheie nu porneste. Electromotorul lucreaza sustinut, deci bateria e buna. La a doua incercare, motorul porneste fara probleme, in aproximativ o secunda de la actionare.

Aveti vreo idee ce poate fi? Bujiile au 15000 km (urmeaza sa le schimb, ca plec in concediu), benzina OMV + aditiv de curatare injectoare STP, deci din punctul meu de vedere totul ar fi ok. Nu ma deranjeaza in mod deosebit acest lucru, insa vreau sa stiu daca nu cumva asta este un semn de oboseala al sistemului electronic de comanda a aprinderii.

Salut.Am un prieten care are Cielo si el pateste la fel cand este cald.Problema la el a fost din cauza carbunelui din delcou care nu mai facea contact bine atunci cand dadeai la automat.In caz ca nu ai rez.incearca sa schimbi carbunele sau delcoul cu totul.nu este scump.bafta :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la pornire, asta vara nu statea motorul la relanti decat dupa 30 de secunde in care trebuia sa o accelerez un pic. Dupa ce treceau 30 de secunde nu mai era nici o problema cu relantiul. Acum de cand a scazut temperatura la 10-15 grade dimineata porneste din prima si nu mai moare relantiul. Suspectez un senzor (de temperatura) sau IAC (reglarea turatiei la relanti) dar inca nu m-am dus la tester la reprezentanta pentru o problema minora. Partea proasta este ca masina nu are soc automat totul se regleaza prin senzori, iar mecanicul spune schimba-l pe ala si daca nu merge schimba-l si pe ala...etc. Daca a mai intalnit cineva asa ceva l-as ruga sa-mi spuna si mie cum a rezolvat problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai curata-i IACul ca e super simplu. Vezi ca sunt date la Tips&tricks. Nu dureaza mai mult de 10 minute(Asta daca nu te pricepi).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat curatirea IAC-ului dar nu am avut o solutie de curatat WD 40 asa ca nu am simtit nici o diferenta doar pentru ca am dat un pic cu o carpa uleiul ars. Am sa revin dupa ce o sa-i fac o curatire amanuntita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a scris cineva ca pompa de benzina se duce cand se duce definitiv.

E gresit !!!

eu am schimbat acum pompa de benzina (se gaseste in tirgu mures la magazinul paneuro , originala koreea , cu doar 3.400.000) deoarece dimineazta avea presiune foarte foarte slaba si pornea greu, presiunea revenea incet incet dar nu ajungea nicidecum la cat e normal.

in concluzie masina dupa pornirea grea de diminetza mergea , desi pompa era slabita.

dar oricum la tine nu e pompa 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites
a scris cineva ca pompa de benzina se duce cand se duce definitiv.E gresit !!!

 

Eu am scris, dacă ţin bine minte. E aşa cum zici tu, mai merge o perioadă după aceea (deşi prost), nu rămâi în drum. Dar la o săptămână şi ceva, a dat ortu' popii iremediabil, nu mai pornea deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am incercat curatirea IAC-ului dar nu am avut o solutie de curatat WD 40 asa ca nu am simtit nici o diferenta doar pentru ca am dat un pic cu o carpa uleiul ars. Am sa revin dupa ce o sa-i fac o curatire amanuntita.

 

am patit si eu aceiasi chestie la espero.am incercat sa curat Iac-ul dar fara sorti de izbanda.asa ca l-am cumparat sh pret : 700 de mii de pe un espero din Coreea.Bafta.Eu zic sa-l schimbi. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starterul la electromotor.Sau,ai alarma?Poate fi de la imobiliserul masinii.

 

VAXXi: nu mai da "Quote" la intreg mesajul, sunt la al 5-lea post pe care ti-l editez !!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bagat cheie in contact, dat cheie, NIMIC. mai dat o cheie, NIMIC. Specific, nu se auzea nimic, nu invartea, nu nimic.

 

Ar putea fi deasemenea contactul de pornire defect deci cu "fitze".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ok ma bag si io in problema nu de alta dar am avut una asemanatoare: invart cheia canci nimik nimik nici un zgomot nimik...dau un telefon...contactorul care este la volan si se invarte cu axul din butuc unde bagi cheia. Ala era.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... asa e ... poate fi si partea electrica a contactului si asta o poti verifica desfacind contactul si facind legatura "pe direct".

... dar mai poate fi si de la electromotor... fire oxidate..contact imperfect (chestii usoare) ... pina la componente din alternator (chestii 'grele' = scumpe).

 

Eu am avut astfel de probleme si am fost mai radical.. am cumparat unul NOU si l-am schimbat cu totul... si cu ocazia asta mi-au fost curatate si firele...

 

Bafta si tie... si nu uita ca a venit deja iarna si nu cred ca o sa iti placa sa ramii in mijlocul zapezii mai ales ca iarna electromotorul (daca de la el este) depune un efort mai mare ca sa porneasca masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cine ma ajuta si pe mine cu un sfat? Ce a patit Esperul meu 1.5 din'96, ca deodata cind pornesc motorul relantiul o ia razna ajunge la 3000 si chiar peste !!! (Asta s'a intimplat dupa ce am mers dimineata vreo 30 km dupa care l'am oprit pentru vreo 4 ore). Va rog mult !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar parea ca s-a defectat IAC un sebzor care regleaza relantiul. Dar pot fi si alte cauze, senzori, deci cel mai bine se rezolva la un service competent cu o diagnoza pe computer.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

de cate ori s-a intamplat asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata! S-a rezolvat sper! ... Am fost pina jos si am schimbat borna la baterie (de fapt am oprit alimentarea ... si posibil resetarea memoriilor (!?!) ... daca exista asa ceva (nu prea am cunostinte in acest sens)) ... si culmea ... A MERS!!!

Nu ma asteptam ... asa ca am scapat ... dar totusi as vrea si eu sa-mi explic treaba asta ... de la ce s'a intimplat asa? cum ? unde am gresit? ce nu trbuia sa fac?

 

Am avut ceva treaba si chiar a trebuit sa apelez la TAXi ... era nebunie o juma de ora m'am chinuit sa tot plec .. si nimic. (asta se intimpla pe la 12-13 azi)

 

Asa ca o sa revin mai des pe aici pentru ca dau de sfaturi interesante ... si cum am Espero ... mai ma informez si eu cu multe. Pa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O sa-ti zic p problema des intalnita la Leganta care face tot asa pentru ca ECU isi pierde "pragul de zero". Rezolvarea e sa se deconecteaze borna de la baterie si la reconectare totul intra in normal.

 

Poate ai avut ceva similar !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gata!  S-a rezolvat sper! ...  ... era nebunie o juma de ora m'am chinuit sa tot plec .. si nimic.

 

Bine ca s-a rezolvat , desi un drum la service nu ar fi stricat ! Acum , faptul ca ai deconectat borna, cred ca a resetat si eventualele coduri de eroare ...

Ce n-am inteles eu : de ce nu ai reusit sa pornesti ? Adica , de ce te-ai chinuit in zadar sa pleci si ai apelat in final la taxi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Codurile de eroare raman chiar dsaca reseteaza ECU.Mie mi s-a intamplat o singura data si masina pornea la 5000 de ture.Acolo statea relantiul ei..Am resetat-o si am fost la service , mi-a pus-o pe computer si mi-a zis ca din cauza gpl-ului mi-a dat un cod de eroare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ai dreptate cu resetarea codurilor de eroare ... imi aduc acum aminte de un topic pe tema asta ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ceva vreme incoace am probleme cu pornirea la rece a motorului. Adika porneshte greu..la a II-a cheie, iar cand porneshte tb sa o accelerez ca altfel se balbaie shi se opreshte. Dupa ce porneshte nu mai sunt probleme. Pot sa merg linishtit, shi dupa ce o opresc pot sa o las shi 5 ore ca porneshte din prima, dar a II-a zi nu mai vrea sa porneasca normal. Sa fie de la bujii??? :-? Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-ar putea sa fie dela IAC( un dispozitiv de control al relantiului), dar pot fi si alte cauze (injectoare, fise, bujii, etc..). Cel mai bine du-o la un service Daewoo (dar unul serios) sa o verifice pe scaner, sau un meserias bun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...