Jump to content

cata73

Membru
  • Content Count

    245
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About cata73

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/21/1973

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    HYUNDAI
  • Model
    TUCSON 2.0 CRDI 4WD
  • An
    2005

Recent Profile Visitors

1954 profile views
  1. dimineata la 6 - 6.15 la vama in bechet, astfel incat sa poti trece cu primul bac si sa ajungi pana seara la paralia
  2. merge cineva spre grecia via bechet/calafat pe 21 iulie?
  3. cata73

    Climatronic vs AC

    oau, aveam semi-clima si nu stiam...
  4. cata73

    Climatronic vs AC

    si ce ti-au raspuns, zetics? ca vad ca inca nu esti lamurit...
  5. nasol: Gigantul american General Motors nu mai este interesat de achizitionarea uzinelor Daewoo din Craiova. Firma constructoare de masini din Detroit doreste insa in continuare sa achizitioneze motoarele fabricate la Craiova. Concernul american General Motors (GM) s-a retras din cursa pentru achizitionarea uzinelor Daewoo din Craiova, dar ramâne interesat sa cumpere motoarele pe care acestea le produc. Gigantul american nu are nevoie de uzinele de la Craiova, a declarat seful diviziei GM Daewoo, fara sa dea detalii asupra motivelor pentru care achizitia nu mai prezinta interes. Informatia a fost publicata in prestigiosul cotidian Financial Times, care precizeaza ca GM discuta totusi cu Ford si Renault, celelalte candidate pentru fosta uzina Daewoo, posibilitatea sa continue sa cumpere motoare de la Craiova. Mai mult, compania americana este deschisa la ideea de a investi in capacitatea de productie aditionala. La ora actuala, Daewoo produce intre 60-70 de mii de motoare anual. In acest sens, General Motors spera ca Guvernul României sa oblige cumparatorul uzinei de la Craiova sa furnizeze motoare pentru fostele facilitati Daewoo din Coreea de Sud. Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie (OPSPI) a platit 60 de milioane de euro pentru pachetul de actiuni detinut de partea sud-coreeana la capitalul societatii Daewoo Automobile România (DWAR). Al doilea pas va fi facut prin vânzarea intregului pachet unuia dintre investitorii interesati: Renault, General Motors sau Ford. Daewoo Craiova, „condamnata“ la export dupa privatizare Vânzarea Daewoo Craiova catre un investitor interesat se face insa sub presiunea timpului. Uzina de la Craiova mai poate produce sub marca Daewoo in aceasta luna, dupa ce General Motors a prelungit acordul de licenta. Grupul american s-a aratat interesat sa preia producatorul român, insa contactele nu s-au concretizat. Pe de alta parte, reprezentantii Renault au vizitat societatea craioveana si au lasat sa se inteleaga faptul ca ar fi interesati sa produca automobile Logan, dupa unele surse, sau Nissan, dupa altele. Cumparatorul Daewoo Automobile Craiova va trebui sa-si orienteze cea mai mare parte a productiei catre export, pentru ca investitia sa fie rentabila, având in vedere ca potentialul de absorbtie al pietei românesti este limitat, sunt de parere reprezentanti ai industriei auto. Potrivit specialistilor din domeniu, Ford, General Motors, Renault sau alta companie nu vor cumpara Daewoo Craiova pentru a vinde masini in România, pentru ca piata auto a ajuns la potentialul maxim. „Nimeni nu cumpara o fabrica pentru a produce 30.000 de masini pe an, câte ar putea fi vândute pe piata româneasca“, a declarat directorul general Renault Nissan România, Nicolas Ianculescu. Oficialii craioveni - luati prin surprindere Stirea ca GM nu mai este interesata de fabrica din Craiova i-a luat prin surprindere pe reprezentantii Daewoo. „Noi nu avem cunostinta despre o comunicare oficiala in acest sens. Poate stirea este eronata. Este putin surprinzator, deoarece avem o relatie strânsa cu ei. Este cumva o contradictie. Daca este adevarat, probabil acest lucru a fost determinat de conjunctura sau planurile de dezvoltare. Oricum, chiar daca renunta, relatia cu noi nu se va schimba. Din contra, anul acesta prevedem o crestere si o diversificare a exportului“, a declarat pentru GdS purtatorul de cuvânt al uzinei craiovene, Valeriu Girlea. Acesta si-a manifestat indoiala in privinta celor 60 de milioane de dolari pe care statul român le-ar fi platit companiei sud-coreene pentru a redeveni actionar majoritar. „Din câte stiu, nu s-a platit nici o suma si, oricum, nu sunt convins ca cele 60 de milioane de dolari sunt batute in cuie“, a mai spus Girlea. Mult discutata problema a expirarii licentei de fabricare a modelelor Cielo, Nubira si Matiz pare o furtuna intr-un pahar cu apa. Oficialul Daewoo a precizat ca in discutiile pe marginea acestui subiect se face o grava confuzie. Licenta de fabricare pentru cele trei modele de masini a fost cumparata de la Daewoo Motors, lucru care da dreptul fabricii din Craiova sa produca fara restrictii pe termen nelimitat respectivele autoturisme. Problema o reprezinta piesele pentru componentele masinilor. „Se face o confuzie intre licenta si disponibilitatea pentru piese. Licenta nu inseamna numele, ci dreptul de a aplica acea tehnica. Termenul de utilizare a acesteia este nelimitat. Pentru furnizarea pieselor nu este o intelegere, ci o relatie comerciala. Noi facem comenzile, ei ne dau piesele“, a precizat purtatorul de cuvânt al Daewoo. Discutiile pe marginea controversatei licente au inceput dupa ce, in 2002, a luat fiinta compania Daewoo - GM, care a preluat o parte din activele fabricii Daewoo Motors, cea care producea piese atât pentru Coreea, cât si pentru celelalte unitati din afara tarii. In momentul infiintarii, Daewoo - GM s-a inteles cu Daewoo Motors ca fabrica din Coreea sa furnizeze in continuare piese si celorlalte uzine din alte tari, printre care si România. Decizia are la baza ratiuni economice si da posibilitatea fabricii din Craiova sa continue productia celor trei modele, Cielo, Matiz si Nubira. Chiar daca GM s-ar razgândi si ar sista furnizarea pieselor pentru componente, uzina craioveana ar putea continua productia de autoturisme sub licenta Daewoo. „Teoretic, putem gasi alt furnizor de piese. Practic, este mai greu, pentru ca cine produce, spre exemplu, caroserii de Cielo in afara de Daewoo?“, se intreaba Girlea. Acesta recunoaste insa ca productia se va schimba daca se va modifica si actionarul majoritar, intrucât este putin probabil ca unul dintre potentialii cumparatori, Renault, sa produca modelul Cielo. „Indiferent cine va veni, suntem obligati sa asiguram service-ul si piesele de schimb“, a incheiat purtatorul de cuvânt al fabricii craiovene. DAEWOO Craiova in cifre Fabrica Daewoo Craiova a realizat anul trecut, potrivit datelor Ministerului de Finante, o cifra de afaceri de aproape 200 de milioane de euro si un profit net de peste 39 de milioane de euro. In primele zece luni ale anului 2005, Daewoo a vândut pe piata locala peste 18.000 de automobile, in scadere cu aproximativ 22% fata de perioada corespunzatoare a anului trecut. http://www.gds.ro/Economie/2006-01-11#top
  6. lasati-l ma in pace, ca oricum nu se poate monta. Poate decat volanul cu airbag...si ala singur este inofensiv... cine sta sa-i traga fire/schimbe calculatorul/monteze senzori/schimbe traseul la sigurante (ca si ABS-ul are sigurante)/schimbe bordul (panoul lui actual nu are asa ceva)/schimbe fiolele care costa o mica avere. la cat plateste mai cumpara o masina...
  7. pai eu zic sa-l lasi asa pana face foarte des, la mine facea doar de 3-4 ori pe an si numai pana se incalzea in masina. cand o sa-ti faca tot timpul...atunci sa-l schimbi. PS: aveam exact acelesi simptome: acul la km fugea in sus la 120 km/h si mai mult, am fost la mecanic si mi-a povestit tot ce v-am spus mai devreme, inclusiv partea cu ungerea, dar a specificat ca ungerea tine putin timp, dupa care o ia de la capat... de aceea trebuie schimbat...si nu este de la cablu...
  8. probleme similare am avut si eu la espero...am scris undeva pe aici... este de la rotitele de plastic din ceas, la care s-au uzat dintii...si aluneca... rezolvare prin inlocuire...cu alt ceas. nu se poate repara/schimba numai rotita respectiva - nu se gaseste
  9. Renault a trimis o scrisoare de intentie pentru cumpararea Daewoo Craiova Renault a trimis o scrisoare de intentie catre Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), pentru achizitionarea uzinei Daewoo Craiova, a anuntat joi, publicatia Forbes, citand cotidianul La Tribune. Potrivit unor informatii aparute saptamana aceasta, in cotidianul La Tribune, Renault este interesat sa cumpere Daewoo Craiova pentru a-si mari capacitatea de productie a modelului Logan in Romania. Scrisoarea de intentie nu include obligatia de a cumpara uzina de la Craiova, iar potrivit unei surse apropiate procesului de privatizare, citata de La Tribune, sansele ca Renault sa cumpere Daewoo Craiova sunt de 50%. Forbes mai informeaza ca statul roman a incercat sa cumpere partea de actiuni detinuta de partea coreeana la Daewoo Craiova in intentia de a vinde uzina catre un al treilea investitor. La Daewoo Craiova, partea coreeana detine 51% din actiuni, iar Automobile Craiova detine restul de 49% din actiuni. La Automobile Craiova statul roman controleaza 72,4% din actiuni. Acest material poate fi preluat doar cu citarea sursei HotNews.ro
  10. Daewoo Craiova mai produce automobile pana in ianuarie Daewoo Craiova mai poate produce automobile sub marca Daewoo pana la inceputul lunii ianuarie, dupa ce General Motors a prelungit acordul de licenta care expira in luna octombrie. Potrivit Radio Romania, anuntul a fost facut de ministrul Economiei si Comertului, Codrut Seres. Seres a precizat ca aceasta companie trebuie privatizata pana la inceputul lunii ianuarie 2006. Referitor la stadiul negocierilor pentru preluarea de catre statul roman a pachetului de 51% din actiuni detinut de partea sud-coreeana, Codrut Seres a mentionat ca mai trebuie lamurita o singura clauza, astfel incat sa nu existe pretentii financiare suplimentare din partea vanzatorilor, dupa semnarea acordului.
  11. la fel am patit si eu si acele "garnituri" de care zici tu merg perfect inlocuite cu ...bucse de la oltcit..nu stiu exact de unde ca mecanicul s-a ocupat. ia bucsa si du-te intr-un magazin de piese de oltcit si sigur ai sa o gasesti. Eu, daca tin minte bine, am dat vreo cateva zeci de mii lei vechi pe acea bucsa. asa ca ...se rezolva simplu.
  12. sincer de detonatii m-a ferit dumnezeu...de 2,5 ani de cand am gaz...
  13. injectoarele sunt amorsate tot timpul, asta daca ai instalatie clasica si merge pompa de benzina tot timpul (cum este la majoritatea masinilor). Oricum, care este diferenta intre a face trecerea gaz/benzina in mers sau cand masina sta?! Motorul oricum merge... Nu ai observat ca atunci cand comuti gaz/benzina...nu se simte nimic? Daca ar fi injectoarele neamorsate s-ar opri motorul... in ceea ce priveste calculatorul, el functioneaza normal...releul de la gaz intrerupe injectoarele independent de calculator
  14. si cand ajungi la tester, o sa scrie mare pe ecran: "vezi ca ai o piulita la electromotor slabita" ce crezi ca o sa vezi la tester??!!
  15. Investitor strategic la Daewoo in citeva saptamini (V.T., A.H.) Vicepremierul George Copos a declarat ieri la o intilnire cu edilii locali din Dolj ca la Daewoo Automobile va veni un investitor strategic important, dar a refuzat sa mentioneze numele acestuia. Copos s-a rezumat sa precizeze ca inca se poarta discutii la nivel de guvern cu Ford si General Motors pentru preluarea producatorului de automobile din Craiova. Surse oficiale care au dorit sa-si pastreze anonimatul au declarat pentru GdS ca anuntul privind finalizarea negocierilor va fi facut in urmatoarele saptamini si ca rezultatul va fi pozitiv. Conform acelorasi surse partea româna pare sa fi ajuns deja la o intelegere cu negociatorii concernului coreean referitoare la suma pe care statul o va plati acestora in contul datoriei Daewoo fata de creditori. Totodata, alte trei investitii greenfield in valoare de aproximativ 120 de milioane de euro ar putea ajunge la Craiova, suma destinata construirii unor fabrici pentru industria de componente auto. http://www.gds.ro/Economie/2005-09-22
 

×
×
  • Create New...