Jump to content
 

Recommended Posts

Saboti de frana sant 400 de lei .

Toate chederele de la leganza fac 1600 lei .

Chederele mai nou le gasesti numai cu coduri de gm la fostul rokor actual bardi ``nu vreau sa fac reclama``

Parbrizul mai este si ala 400 sau 500 de lei .

Uite asa ajungi la 1500 de euro .

Si am un uruit si un vibrat care credeam ca este de la rulmentul dreapta spate pe care l-am schimbat si uruitul acela nu a trecut .

Mai ales ca si simte in volan si cred ca este de la planetara , atunci cand pun frana se mai opreste iar cand este in mers se aude si este chiar enervant .

Plus un set de amortizoare kyb pe toate 4 rotile .

Asa ajungi la 1500 de euro .

Si hai sa facem un calcul mic

Saboti frana -400

Parbriz-500

Chederele toate-1600

telescoape kyb sa le punem 1400-la 350 bucata si cred ca sant si mai scumpe de atat.

Compresor ac-1200

Si un total estimativ de -5100lei

Asta fara mana de lucru .

Bafta

Edited by hymura9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merita atatia bani o masina inmatriculata in Bulgaria? Eu cred ca la consumul si varsta ei gasesti alta mai buna chiar inmatriculata aici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am comandata si eu un kit de ambreaj valeo , saptamina viitoare luni sau marti sper sa imi ajunga si sper sa rezolv problema , de 3 saptamini stau pe tusa cu masina .

 

Kitul de ambreiaj nu contine furca si levierul de debreiere. Recomandarea mea e sa le schimbi si pe astea ca nu sunt o gramada de bani, altfel patesti ca mine, sa ai aceeasi problema dupa ce te chinui sa schimbi kitul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Toate chederele de la leganza fac 1600 lei .

 

 

Nu as da atatia bani pe niste chedere nici sa ma picuri cu ceara. Stiam ca in Craiova sunt cativa baieti care aduc Leganze frecvent. Imposibil sa nu gasesti niste chedere bune la preturi de nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saboti de frana sant 400 de lei .

Toate chederele de la leganza fac 1600 lei .

Chederele mai nou le gasesti numai cu coduri de gm la fostul rokor actual bardi ``nu vreau sa fac reclama``

Parbrizul mai este si ala 400 sau 500 de lei .

Uite asa ajungi la 1500 de euro .

Si am un uruit si un vibrat care credeam ca este de la rulmentul dreapta spate pe care l-am schimbat si uruitul acela nu a trecut .

Mai ales ca si simte in volan si cred ca este de la planetara , atunci cand pun frana se mai opreste iar cand este in mers se aude si este chiar enervant .

Plus un set de amortizoare kyb pe toate 4 rotile .

Asa ajungi la 1500 de euro .

Si hai sa facem un calcul mic

Saboti frana -400

Parbriz-500

Chederele toate-1600

telescoape kyb sa le punem 1400-la 350 bucata si cred ca sant si mai scumpe de atat.

Compresor ac-1200

Si un total estimativ de -5100lei

Asta fara mana de lucru .

Bafta

"Sefule" daca ai asa de multi ,fa si tu o donatie :mrgreen:

Ce sa zic ,esti foarte darnic m-as angaja mecanic la tine :->

Pai... tu pui compresor de 1200lei pe o masina care face 1500lei

Cand zici chedere 1600lei te referi la tot ce este cauciuc pe leganza ,ne-am intrecut cu gluma dar chiar esti de""... coma""

Edited by florinellll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Compresor de ac nou de 1200 de lei pe o masina care face 2000 de euro .

Si da chederele chiar atat sant 1600 de lei .

Daca vrei iti dau si codurile de la ele ca sa te duci si sa te interesezo sa vezi cu cat sant .

Si mai ales ca se gasesc f greu pt ca nu mai sant cu coduri de daewoo sant cu coduri de gm .

Cu donatiile stau cam prost momentan ``sefule`` asa ca mai stai pe bara :P iar cu angajatul ,nu mai fac pt ca e CRIZA :)

Si 1500 de euro o valoare estimativa pt reparatii capitale .

Edited by hymura9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnilor ... cam mult offtopic !

 

Aveti un topic dedicat preturilor pieselor de Leganza !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kitul de ambreiaj nu contine furca si levierul de debreiere. Recomandarea mea e sa le schimbi si pe astea ca nu sunt o gramada de bani, altfel patesti ca mine, sa ai aceeasi problema dupa ce te chinui sa schimbi kitul.

Buna , am revenit cu vesti bune dupa 3 saptamini de chin circul cu masina , saptamina asta mi-a venit kit-ul nou de ambreaj valeo made in korea ,a fost montat pe masina si merge perfect dar tot nu mi in clar de ce nu a mers cu celalalt kit care a fost pe masina inainte , avind in vedere ca am circulat cu el aproximativ un an in conditii bune si arata ca nou ,cauze pot fi multe posibil sa fie vina mecanicului posibil sa fi suferit ceva defectiuni placa de presiune ... nu mai conteaza am din nou masina :) trei saptamini am umblat cu cielo lu nevastamea da nu se compara cu leganza , mersi de sfaturi la toti si sper sa nu patiti ca mine .

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare la toti,am revenit cu o completare la topicul cu pornitul.acum cateva zile am schimbat partea electrica de la contactul de pornire(a costat 42 de lei)si nu mi-a mai facut figura cu pornitul,adica nu a trebuit sa mai folosesc firul de + :) .sper sa-i tina naravul :)

va doresc drumuri bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna , din nou am o mica problema la leganza , am schimbat motorul , merge foarte bine dar la relantiu se bilbiie nu merge rotund de la 1000 de ture in sus merge perfect si nu stiu care ar fi problema , pt. inceput i-am schimbat bujiile , fisele si am dus injectoarele la curatat dar nici o schimbare , daca accelerez de doua trei ori merge frumos cam un minut dupa care iar se bilbie (pe turometru nu se vede nici o fluctuatie ) , ramin dator daca imi puteti sa un sfat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat corpul clapetei de admisie si implicit iac-ul , nu prea cred ca el este de vina pt tremuratul motorului la relantiu , am anulat egr-ul dar nu stiu daca influenteaza cu ceva .

 

Mai am o intrebare ,vreau sa montez sistemu climatronic pe masina mea care are ac normal , trebuie facute ceva modificari sau nu , se potriveste mufa de la climatronic la instalatia electrica de pe masina mea sau trebuie facute si modificari la instalatie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie multe modificari. Mufele nu se nimeresc si trebuie inlocuit tot grupul de aer conditionat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor

 

O mica intrebare.

Leganza mea a inceput sa dea cu fum alb spre grii cand o pornesc (din a doua cheie) si cand incep sa acelerez mai tare

De la ce poate fi ? Secmenti ? Sa ii dau chiuloasa jos? Sa ii schimb uleiu (cred ca are ceva km )

Ma sperie totusi ca condens cand e frig afara are asta inseamna ca este amestecul foarte bun...si totusi nu stiu ce sa cred

Share this post


Link to post
Share on other sites

va salut!are cineva idee despre cum se dezactiveaza imobilizatorul de pe leganza?nu citeste cipul din cheie de fiecare data,cu a doua cheie masina nu are nicio problema si ma gandesc sa desfiintez totusi acel cititor de cip.voi ce ma sfatuiti?sa merg cu cealalta cheie,sau sa ma complic si sa desfiintez acel cititor?cum este mai bine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti sigur ca ai cip in cheia de Leganza ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA,SUNT FOARTE SIGUR!PORNESTE SI CU CHEIA CARE IMI FACE PROBLEME,DAR NU DE FIECARE DATA.AM FOST LA UN ELECTRICIAN AUTO,MI-A SPUS SA INCERC SI CU CEALALTA CHEIE,IAR DE ATUNCI,DE CAND FOLOSESC DUBLURA,NU-MI FACE NICIO PROBLEMA SI AU TRECUT DE ATUNCI VREO TREI LUNI DE ZILE.L-AM INTREBAT PE ELECTRICIAN DACA NU SE INTAMPLA CEVA RAU IN CAZUL IN CARE MERG IN CONTINUARE SI CAND I-AM ZIS DE DESFIINTAREA IMOBILIZATORULUI MI-A SPUS CEVA DE GENUL:"CE-AI MAI,NU ESTI PE TREABA TA?POATE CHEIA ASTA TI-A CAZUT DE CATEVA ORI SI S-A DUS CIPUL,STAI LINISTIT,DACA MERGE CU CHEIA DE REZERVA,NU AI NICIO PROBLEMA."CU CHEIA CARE IMI FACEA PROBLEME LA PORNIRE,IMI PALPAIA ACEL LED DIN BORD ATUNCI CAND PUNEAM CONTACTUL SI NU PORNEA DIN PRIMA.TREBUIA SA IAU SI SA PUN DIN NOU CONTACTUL PANA CAND SE STINGEA LEDUL.ACEL LED,DUPA CE PUI CONTACTUL,TREBUIE SA SE STINGA,ASTA IN SEAMNA CA CIPUL DIN CHEIE A FOST CITIT SI MASINA POATE FI PORNITA.VOI CE CREDETI?

 

AM UITAT SA VA SPUN CA INAINTE DE ASTA AM CREZUT CA E VREO PROBLEMA CU POMPA DE BENZINA,DAR BINE CA NU AM SCHIMBAT-O CA DADEAM BANII DEGEABA!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare domnilor

 

O mica intrebare.

Leganza mea a inceput sa dea cu fum alb spre grii cand o pornesc (din a doua cheie) si cand incep sa acelerez mai tare

De la ce poate fi ? Secmenti ? Sa ii dau chiuloasa jos? Sa ii schimb uleiu (cred ca are ceva km )

Ma sperie totusi ca condens cand e frig afara are asta inseamna ca este amestecul foarte bun...si totusi nu stiu ce sa cred

 

 

Sa nu uitam de mine :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea.Acum vreo luna mi-am cumparat o Leganza cu motorul de 2l dar SOHC, in 8 valve si un singur ax cu came(C20NED).De cateva zile a inceput sa curga ulei pe la simeringul de la vibrochen,partea cu distributia.Cum observasem ca la pornire scoate ceva mai mult fum,am zis ca daca tot e sa umblu in motor sa schimb si simeringurile de la supape si sa schimb eventual si segmentii. Azi am desfacut motorul si surpriza,o supapa de evacuare indoita si ghidul de la supapa aia spart in partea superioara,acolo unde vine simeringul de supapa pe el.Si ghidul supapei de admisie de la acelasi cilindru (nu stiu daca e nr.4 sau nr.1,e primul dinspre cutia de viteze) era muscat din el insa in partea dinspre scaunul supapei,deci n-ar fi asa o catastrofa.Se vede si pe piston si pe cilindru si pe chiuloasa ca a avut loc un accident acolo si nu s-a reparat cum trebuie.La niciunul din ceilalti cilindri nu e absolut nici o problema.Acum,asta nefiind de ajuns,nu stiu daca se poate schimba acel(e) ghid(uri) de supapa si cum se schimba,din ce am vazut eu e din fonta,care bineinteles e casanta,nu poti sa bati in ea,asta in cazul in care as si gasi sa cumpar. O alta optiune ar fi chiuloasa second hand dar motorul meu fiind extrem de rar in Romania,nu prea vad de unde,toata lumea face ochii mari cand aude de motorul asta,inclusiv la magazinele de piese. Alta intrebare ar fi,pentru cine se pricepe,chiuloasa de Espero de 2l SOHC,nu cumva se potriveste la motorul meu? Am citit specificatiile tehnice de la ambele masini dar nu m-am lamurit. Pistoanele ar fi la fel in diametru,supapele aproximativ la fel in diametru,lungimea lor nu am gasit-o, la Leganza e de 12,2 ~ 12,5 mm, nu am vazut la Espero grosimea chiuloasei,sau sunt prea obosit dupa o zi de cacao,la Leganza grosimea chiuloasei e de 96 mm.

Poate cineva cu mintea mai limpede si de ce nu,mai multa,sa-mi dea o idee? Sunt cam in aer. Stiu,cel mai simplu ar fi o chiuloasa noua dar sper sa nu ajung acolo.

Cumva s-ar potrivi o chiuloasa de 2l DOHC in 16 valve? Sau motorul cu totul?Desi las la urma aceste ultime doua posibilitati,as vrea sa stiu ce implica,dpdv legal si fizic(mecanic).

L.E. O alta solutie e sa vand masina dar sunt prea incapatanat pentru asta si in plus a inceput sa-mi placa,asta pana azi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiulasa DOHC se nimereste, dar ce te faci cu cablajul electric si alte mufe sau furtunase. Prea multa munca !

Espero 2.0 si Leganza 2.0 SOHC au absolut aceeasi chiulasa. Presupun ca este aceeasi sau cu foarte mici diferente si chiulasa de Espero 1.8.

 

Ghidurile alea de chiulasa stiu ca se pot inlocui. Mecanicul zicea ceva de azot lichid spray, Linde gas face asa ceva la 350 ml. Dai pe alea noi bine si apoi le bagi in chiulasa.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce varianta de Leganza e ? E CDx sau SX stiu sau stiam ca pe sx sa pus motor de 8v.Pe leganza a fost doar t20xed si x20sed si inca unu inafara de t22sed (2.2 16v).Pe espero a fost 2 motoare c20le si c20lz .Numai pe Daewoo Magnus a fost pus motorul de 2.0 8v c20ned si c20xed.Posibil sa fie schmbat motorul daca serisa pe carte este pansonata dar nu este musai.Cauta si cumpara piese de motor numai pentru Daewoo Magnus si vei gasi ce ai nevoie sa il poti repara

 

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi vine greu sa cred ca pe un model mai nou, Magnus, au pus un motor inferior, 8v.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...