Jump to content

dleganza

Membru
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

About dleganza

  • Rank
    Forumist

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    arad
  • Auto
    daewoo
  • Model
    leganza
  • An
    1999
  • Nr. Inmatr.
    AR-10-FID
  1. una , stie cineva cum se poate anula imobilizatorul la leganza.
  2. Buna , am montat pe leganza mea o instalatie gpl lovato , a mers bine doua zile dupa care intr-o dimineata nu a mai pornit ,am scos siguranta de la gaz si a pornit intr-un final dar se oprea in mers indiferent ca era pe benzina sau gaz , am mers la firma care a montat instalatia si au zis ca ii ceva bai la masina daia se opreste (aceste simtome au aparut doar dupa doua zile de la montarea instalatiei ) , am dus masina la electricean io facut teste o verificat instalatie electrica si nu au gasit nimic defect , au facut o noua recalibrare la instalatia de gaz am plecat de la ei si nici nu am facut 2 km si s-a oprit masina in mers m-am intors inapoi remorcat si au zis ca nu au ce sa ii faca , au deconectat instalatia de gaz au lasat circuitu normal al masini si au zis sa umblu asa citeva zile sa vad daca se mai opreste , surpriza am umblat o saptamina nu am mai avut nici o problema , ieri m-am intors la ei sa lege iar instalatia de gaz si dupa o zi in care o mers impecabil azi au inceput iar problemele , masina o luato razna , m-am documentat putin de modelu de ecu de la lovato (E13-67R-010249) si se pare ca acesta nu stie numa injectie fullgroup sau secventiala si din cite stiu eu injectia la leganza este semi-secventiala , intrebarea mea este daca din cauza asta o ia razna masina si nu merge bine pe gaz si atita timp cit ii legata nu mai merge bine nici pe benzina.
  3. Buna , am o leganza cu instalatie gpl lovato normala si vreau sa montez tot o instalatie gpl lovato dar secventiala , poate sa imi spuna cineva daca ii bna pt leganza sau sau sa trec la alta marca de instalatii gpl ,eu am optat tot pe lovato pt ca si asta care o am ii buna dar nu cred ca ii faqcuta pt motoru de leganza nu trage cum trebuie motoru si mai da rateuri.
  4. Multumesc pentru indicatii , am sa pun in aplicare varianta lui ROV .
  5. Furtunele de la vaporizator sunt mai calde la bifurcatia T decit cele de la calorifer , pe furtunele de la vaporizator abia tii mina iar pe cele de la calorifer poti tine mina lejer .
  6. Buna , am o nelamurire , pe furtunul de tur si retur de la radiatorul de incalzire is legate si furtunele ce incalzesc vaporizatorul de la instalatia de gaz , poate sa fie si asta o problema , de nu am caldura in masina asa cum as vrea eu , (se pot muta furtunele de la vaporizatoru de gaz pe alt circuit ?)
  7. Buna , am avut si eu probleme cu caldura , eu i-am gasit rezolvarea am dat bordul jos am dat toata instalatia de climatizare si surpriza avea destule defectiuni era blocata o clapete sau cum ii spune si comenzile de vacum nu functionau toate si de aici ma gindesc ca , aeru cald de la radiator nu mai ajungea cum trebuie in cabina , avind acasa o leganza pentru piese cu climatronic am facut un transplant am schimbat tot sistemul de climatizare si momentan sint foarte multumit am caldura in masina , dimineata pornesc masina din telecomanda merge 10 min se opreste si cind plec este caldura .
  8. Am curatat corpul clapetei de admisie si implicit iac-ul , nu prea cred ca el este de vina pt tremuratul motorului la relantiu , am anulat egr-ul dar nu stiu daca influenteaza cu ceva . Mai am o intrebare ,vreau sa montez sistemu climatronic pe masina mea care are ac normal , trebuie facute ceva modificari sau nu , se potriveste mufa de la climatronic la instalatia electrica de pe masina mea sau trebuie facute si modificari la instalatie.
  9. Buna am o leganza si am pe ea o instalatie gpl Lovato montata in 2002 si nu prea mai merge bine , mentionez ca am schimbat filtru de gaz , 1. fluctueaza la relantiu si se simte miros puternic de gaz , 2. daca merg constant cu 80-100 si trebuie sa ma opresc la o trecere sau sa reduc viteza etc se opreste motorul , mi s-a spus ca ar fi de vina vaporizatorul pt ca este destul de vechi , imi puteti spune daca se mai gasesc vaporizatoare pt instalatii gpl lovato sau ceva kituri de reparatia.
  10. Buna , din nou am o mica problema la leganza , am schimbat motorul , merge foarte bine dar la relantiu se bilbiie nu merge rotund de la 1000 de ture in sus merge perfect si nu stiu care ar fi problema , pt. inceput i-am schimbat bujiile , fisele si am dus injectoarele la curatat dar nici o schimbare , daca accelerez de doua trei ori merge frumos cam un minut dupa care iar se bilbie (pe turometru nu se vede nici o fluctuatie ) , ramin dator daca imi puteti sa un sfat .
  11. Buna , am revenit cu vesti bune dupa 3 saptamini de chin circul cu masina , saptamina asta mi-a venit kit-ul nou de ambreaj valeo made in korea ,a fost montat pe masina si merge perfect dar tot nu mi in clar de ce nu a mers cu celalalt kit care a fost pe masina inainte , avind in vedere ca am circulat cu el aproximativ un an in conditii bune si arata ca nou ,cauze pot fi multe posibil sa fie vina mecanicului posibil sa fi suferit ceva defectiuni placa de presiune ... nu mai conteaza am din nou masina trei saptamini am umblat cu cielo lu nevastamea da nu se compara cu leganza , mersi de sfaturi la toti si sper sa nu patiti ca mine .
  12. Am comandata si eu un kit de ambreaj valeo , saptamina viitoare luni sau marti sper sa imi ajunga si sper sa rezolv problema , de 3 saptamini stau pe tusa cu masina .
  13. Am revenit , azi am verificat furca este in regula nu este uzata nici indoita levierul este bun ,cilindru receptor functioneaza bine , am fost de fata cind a montat mecanicu ambreaju a verificat totul cu atentie pusa cutia si am incercat din nou tot nu debreaza ,am iesit la o tura cu ea am bagat in viteza am dat cheie si am pornit la un moment parca si-a dat drumul da tot intra foarte greu in viteza , am dat jos cilindru si am impins levierul ce actioneaza furca cu o bucata de teava si nici un rezultat parca este blocat cind ajunge rulmentul pe soare acolo intepeneste , mi s-a zis ca ar putea fi placa de presiune nu mai lucra cum trebuie , am comandat un kit nou de ambreaj si o sa vad ce se intimpla , alta varianta nu mai am .
  14. Furca de debreiere se poate prinde in mai multe pozitii sau are pozitie fixa de prindere , au umblat si la rulment si probabil cind au desurubat surubul ce tine furca de axul levierului nu au mai prinso in pozitia care trebuie , asta ar fi o posibila cauza , miine ma duc la atelier si le spun sa verifice pozitia furcii. (discu si placa de presiune sint bune eu le-am schibat pe motorul meu de aprx un an nu prezinta uzura mare , la motoru care l-am montat erau desprinse arcurile de la disc si tot mergea , eu zic ca nu asta ar fi problema)
  15. Cu motorul oprit se pot schimba vitezele , cilindru receptor isi face cursa pina la capat , la timonerie nu stiu , eu nu m-am uitat ,am sa merg miine sa ma uit , un mecanic mi-a zis ca ii fisurata volanta dar nu are cum ca sa le fac pe plac au montato pe cealalta de pe motorul meu si tot asa face .as cumpara un kit nou de ambreaj dar nu stiu daca rezolv problema pt ca ambreaju de pe motoru care l-am schimbat acum un an si nu ar trebui sa fie defect
 

×
×
  • Create New...