Jump to content
 

Recommended Posts

Un compresor nou e si 900 de lei, iar reparatia poate costa 400 de lei din ce am inteles si eu de la Salex. Eu am pus compresor nou si sunt extrem de multumit de prestatia lui.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Share on other sites

esti sigur ca sunt garniturile din corpul compresorului? poate sunt oringurile de pe traseu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin :o fftopic:

 

Un compresor nou e si 900 de lei, iar reparatia poate costa 400 de lei din ce am inteles si eu de la Salex.

Pe mine atit m-a costat (incluzind si incarcatul cu "freon", ulei si substanta de contrast !). Cca. 200 lei reparatia (inlocuit toate garniturile + verificat pistonase, filtre). E drept, asta se intimpla in urma cu vreo 3 ani.

 

esti sigur ca sunt garniturile din corpul compresorului?

Nu chiar din corpul compresorului, cel mai probabil e vorba de garnitura (O-Ringul) dintre cele doua jumatati ale compresorului.

 

@seby: Mai multe despre reparatii A/C gasesti pe topicul dedicat. Daca te intereseaza unde am facut operatiunea, trimite-mi un MP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut probleme cu oringurile de la imbinarile tevilor de asta am intrebat.. sunt si relativ ieftine(10-15 lei toate).

 

p.s. ce cod de culoare are masina de la mine de la avatar? Nici nu stiu unde sa ma uit pe etichetele de la masina. am gasit un catalog dar sunt in dubii.

64u red brown

69u autumn brown

73u dark wine purple

74u spinel red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu stiu unde sa ma uit pe etichetele de la masina.

Deschizi capota si o sa gasesti o tablita din aluminiu prinsa cu pop-nituri pe traversa (trager) de deasupra radiatorului de A/C

Share this post


Link to post
Share on other sites

pe tablita aia scrie doar vin-ul si niste greutati :( .. cel putin asta am reusit eu sa deslusesc acolo

Edited by boditza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cealalta (dinspre farul stang) este scris codul.

Culoarea pare la fel ca a masinii mele (nu cea din avatar, bineinteles), si anume autumn brown. Este specificata si in cartea de identitate.

Edited by Amentys

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit-o.. era vopsita si de-asta am crezut ca imi lipseste :) . am dat cu peria rotativa intr-un polidisc si am descoperit 74u spinel red :) . va multumesc de ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am si eu o problema cu care nu m-am mai intalnit pana acum. Dupa ce am atins usor roata dreapta fata (derapand) a inceput sa mi se auda un huruit usor in cutie la viteza a 2-a cu motorul pana in 1500 de ture si accelerand brusc. Dupa ce treceam de vreo 2000 de ture huruitul ala nu se mai auzea. Am zis ca-i ceva problema la sateliti si ca trebuie sa schimb cutia. Aseara, eram cu frate-meu in masina (are si el o Leganza) si mi-a zis ca ii huruie cutia intr-a doua si a patra, iar daca impinge usor maneta inapoi nu mai face. Pai exact asta era situatia si la mine. Cand schimb intr-a doua sau a patra cutia huruie, dar daca imping schimbatorul inapoi 3-5 milimetri inspre bord, nu mai face. Oare de la ce sa fie ?!

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar fi super, dar totusi ce legatura sa aiba ? Se aude clar un huruit daca lasi maneta in pozitia in care ai bagat in viteza. Daca o impingi usor inapoi, fara a scoate din viteza evident, nu se mai aude huruitul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am avut problema ta cu o astra f si am mers cu ea asa 300.000km.. in fata la cutie nu avea nimic, iar la schimbator acelasi lucru. am incercat sa o gresez dar tot degeaba. nu am consiferat ca merita schimbata timoneria, dar de la chestia asta m-am invatat sa merg cu mana dreapta rezemata pe schimbator, astfel impingeam de el spre dreapta si disparea zgomotul :) , si inca fac asta.

 

as vrea si eu sa schimb bucsile la bara de torsiune pe fata ca se misca rau din bucsi si troncane in suporti deci nici nu cred ca mai este ceva cauciuc pe acolo. cum se face operatiunea asta? sunt bagate in spate rau pe acolo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi problema cu timoneria, tot in ture joase, chiar si in frana de motor.

Rezolvarea a constat in inlocuire, iar de atunci si pana in prezent (dupa 20.000 km), functioneaza perfect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sal

am si eu o problema... totul a inceput cu un scurt undeva in bord de la care am ramas fara lumini,semnalizari, proiectoare,etc ; am dus masina la un electrician de la toyota si cica mi-a rezolvat problema... oarecum pentru ca pe urma m-am trezit fara becurile de marsarier si acuma nu stie de unde e problema , dar asta nu e decat ciresa de pe tort. Am observat ca masina a inceput sa nu functioneze corect, respectiv murea motorul pentru 1 secunda dupa care pornea la loc (sau cu ale cuvinte nu functona in continuu) nu mi-am pus mari probleme in prima zi pentru ca am observat ca dupa ce se incalzeste (dupa 30 min de mers) si-a revenit ( am crezut ca e de la benzina). Surpriza mai mare am avut-o a doua zi dimineata cand am pornit masina ... care a pornit greu si parca mergea in 3 pistoane subturata, in plus cand am plecat de pe loc cand o acceleram in continuu nu avea probleme dar daca ridicam piciorul de pe acceleratie turatia scade sub 1000 dupa care motorul se opreste (daca ii fac pedale in timp ce el scade, sau daca apas si tin apasat pedala pana la fund , dupa cateva secunde, accelereaza brusc) . M-am dus la un mecanic si mi sa zis ca e pompa, toate bune si frumoase, am cumparat pompa mi-a montat-o ( popa noua) si surpriza masina face la fel. Am dus masina la un testersiacolo mi-au zis ca am 2 erori, respectiv TPS joasa ( nu stiu ce inseamna si nici mecanisul sau cel cu testerul nu stie) si a doua Purjare colector scurt la masa (am uitat sa mentionez ca testerul e special pt masini daewoo si e in romana). Banuiesc ca a doua erare o am de le electrician care ca toti mesterii din romania ca carpit ceva pe acolo sau nu a pus ceva inapoi dar bineinteles ca el zice ca nu a facut nimic... lol 45000000.gif de parca nu el a umblat in bord la mate.

Acuma intrebarea mea pentru cei care se pricep e ce dracu inseamna cele 2 erori si cum se remediaza????headbang2.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iuly185908: verifica senzorul de la clapeta de acceleratie se pare ca ala e problema la tine...dar inainte sa il schimbi verifica manualul de reparatii unde o sa gasesti toate instructiunile necesare ptr. verificarea traseului si inclusiv al senzorului TPS(Throttle Position Sensor).Ptr. mai mult ajutor din partea noastre te rog sa specifici ce motorizare ai.

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

O mica problema: dupa schimbarea rulmentului fata dreapta, se aprinde in bord beculetul (ABS) , fara sa am nici o problema la franare. E posibil ca senzorul ABS sa " vada" mizerie si rugina in urma schimbarii rulmentului ? S-a facut la service autorizat Daewoo. Nu a putut sa verifice la tester ca nu avea programul de intrare in "ABS" si a zis ca nu e nici o problema.

Mi-a luat mult 160 rulment original + 120 manopera ? Merci.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai repede ti-au stricat senzorul sau nu l-au conectat... Scoate siguranta la ABS si pune-o la loc si vezi daca se stinge si mai ales daca ABS este functional. Eu nu inteleg cum mergeti la service pentru o defectiune, va intoarceti cu alta, si totusi semnati, platiti, luati masina.... :wallbanger:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tavi 35 : Se pare ca... ai dat peste un Dorel :scarpin: ... care a tras de firul senzorului de viteza pana :mda: ...de functionat frina o sa functioneze dar.. fara ABS ceea ce.... :wallbanger: dar ...pana sa faci o acuzatie nefondata mergi la un tester care citeste si modulu ABS si.. depisteaza care din senzori e cu probleme...daca e cel de la roata cu pricina ...e clar DOREL ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Intreb: ce dimensiuni de difuzoare imi trebuie sa aleg pentru Leganza (fata+spate) ca sa stiu ce sa caut; cele din spate cred ca pot sa le identific usor, prin acces la portbagaj, dar cele din usi trebuie desfacute; originalele sunt duse. Si eventual ce imi recomandati, dar ceva lowcost; nu imi trebuie cine stie ce.

 

P.S. Am postat si la sectiunea de "Muzica pe Cielo/Espero/Nubira/Leganza" dar cred ca nu prea mai intra lumea; pe "praful" asta cui ii mai arde de "cantat". Ma gandesc ca gasesc aici un raspuns. Multumesc frumos!

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru portierele fata parca erau 16.5 diametru, iti recomand sa cauti tot originale la dezmembrari, eu am schimbat vreo doua seturi si nu se auzeau nici pe departe ca cele vechi. Pana la urma am luat cu 80 ron o pereche de difuzoare in stare buna de pe o Leganza adusa la dezmembrat. Pe spate am pus 6/9 cred Hertz Dieci DCX 690.2, se aut excelent pe combina originala 4x35 W RMS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O da,si eu tot pe cele originale le caut de multa vreme,am sunat si la Daewoo Electronics dar m'au trimis la plimbare. :) )

Cu un aragaz,televizor ma ajutau..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo de ,difuzoare ieftine.

post-24352-0-77240500-1309458380_thumb.png

Edited by florinellll

Share this post


Link to post
Share on other sites

tavi 35 : Se pare ca... ai dat peste un Dorel :scarpin: ... care a tras de firul senzorului de viteza pana :mda: ...de functionat frina o sa functioneze dar.. fara ABS ceea ce.... :wallbanger: dar ...pana sa faci o acuzatie nefondata mergi la un tester care citeste si modulu ABS si.. depisteaza care din senzori e cu probleme...daca e cel de la roata cu pricina ...e clar DOREL ...

 

Da, aveti perfecta dreptate ! Dorel si mai ales seful lui a zis ca in procent de 90% se rupe firul senzorului. Nu il cred, voi schimba mecanicul si service-ul . Am fost la tester la celalalt service Daewoo din Oradea (ca sunt 2 ) si exact asta este buba. Multumesc de sfaturi .

Share this post


Link to post
Share on other sites

tavi35: "mai ales seful lui a zis ca in procent de 90% se rupe firul senzorului" cum sa se rupa frate ???? nu are cum daca nu tragi de fir nu se rupe !!!!!!!!!!! iar in alta ordine de ideii...in procesul tehnologic de inlocuire a rulmetului indiferent ca e pe fata s-au pe spate nu necesita scoaterea s-au degradarea voita a senzorului !!!!!! Deci concluzia...te-ai ales cu o paguba de 235 RON fara manopera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...