Jump to content

boditza

Membru
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

About boditza

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/22/1987

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Craiova
  • Auto
    Opel/Dacia/Daewoo
  • Model
    Omega B FL/SuperNova/Leganza
  • An
    2002/2002/1999
  1. Multumesc tuturor pentru sfaturi.. am reusit fara sa sparg geamul, folosind metoda din filmuletul de mai jos. in urma mea, fiind mai neindemanatic au ramas putine urme inestetice si am spart ornamentul de plastic de vine pe lateralul usii din fata ca am folosit o surubelnita foarte groasa la inceput. Cu putina atentie se rezola treaba usor. http://www.youtube.com/watch?v=0OMkqULhYBE&feature=related
  2. ala e cel mai ieftin?? speram sa o rezolv mai usor
  3. Mi-au ramas cheile in masina cand am schimbat bateria si in momentul cand am pus noua baterie s-au pus sigurantele.. nu am cheie de rezerva. Stie cineva o solutie prin care sa o pot desface? Am rupt chederul de la usa pasageruluiincercand metoda cu rigla, dar asta nu are sigurante cui in dreptul clantei si nu am de ce sa trag pe acolo. Zic sa nu sparg geamul pana nu incerc toate variantele.
  4. la leganza am joc in volan dat de crucea de vine sub servofrana.. se poate schimba boltul la ea? se gasesc piesele sau trebuie sa iau coloana cu totul din dezmembrari?
  5. eu la opel omega am asa ceva.. are fir de la becul de mers inapoi sa nu se intunece cand merg cu spatele, fir de la plafoniera sa nu se intunece cand se aprinde plafoniera, senzor de lumina catre parbriz si senzor catre spate sa detecteze cand sunt orbit. dar sa stiti ca si in cele mai "intunecate" momente ale ei tot se vede bine in spate deci nu se pune problema sa nu poti vedea ceva in oglinda . sincer se poate trai doar cu senzorul de zi/noapte si cel de orbire din spate, fara celelalte, numai sa se gaseasca oglinda potrivita pt masina
  6. Multumesc pt sfaturi. Sper sa fie doar sonda si nu altceva
  7. filtrul stiu ca este de 2lei dar din asta am gasit, iar despre aral nu aveam o impresie asa proasta. este luat din germania, nu doar made in germany . schimb maine bulbul de ulei, daca permite vremea, apoi daca tot asa face schimb si filtrul cu unul mann. ramane sa vad cum se comporta, dar din ce stiu eu in momentul in care se aprinde becul la ulei incepe sa scoata alte zgomote decat cele normale motorul.. asa este?
  8. La leganza mea am urmatoarea problema: in oras dupa ce fac 10-15km se aprinde becul la ulei, instant, nu palpaie sau altceva. Daca turez peste 2000rpm se stinge. Opresc motorul il las 10 secunde apoi pornesc si nu mai sunt probleme timp de 2-3km dupa care iar se aprinde. La drum lung nu se aprinde, sau in general nu se aprinde atata timp cat motorul este peste 2000rpm. uleiul este aral blue tronic 10w40 (are 100km de cand e schimbat) iar filtrul de ulei o firma chinezeasca sau koreeana, nu mai retin. Motorul merge absolut la fel si cu bec la ulei aprins si fara, deci nici un sunet in plus nu scoate, nu bate, nu troncane, nu tzacane. Sa fie de la cuzineti sau de la sorbul pompei care ar putea fi infundat? Astazi voi scoate senzorul de presiune de ulei, il voi curata si il voi prinde la loc. Stiti cumva daca il scot curge ulei mult?
  9. eu am avut problema ta cu o astra f si am mers cu ea asa 300.000km.. in fata la cutie nu avea nimic, iar la schimbator acelasi lucru. am incercat sa o gresez dar tot degeaba. nu am consiferat ca merita schimbata timoneria, dar de la chestia asta m-am invatat sa merg cu mana dreapta rezemata pe schimbator, astfel impingeam de el spre dreapta si disparea zgomotul , si inca fac asta. as vrea si eu sa schimb bucsile la bara de torsiune pe fata ca se misca rau din bucsi si troncane in suporti deci nici nu cred ca mai este ceva cauciuc pe acolo. cum se face operatiunea asta? sunt bagate in spate rau pe acolo
  10. am gasit-o.. era vopsita si de-asta am crezut ca imi lipseste . am dat cu peria rotativa intr-un polidisc si am descoperit 74u spinel red . va multumesc de ajutor
  11. pe tablita aia scrie doar vin-ul si niste greutati .. cel putin asta am reusit eu sa deslusesc acolo
  12. eu am avut probleme cu oringurile de la imbinarile tevilor de asta am intrebat.. sunt si relativ ieftine(10-15 lei toate). p.s. ce cod de culoare are masina de la mine de la avatar? Nici nu stiu unde sa ma uit pe etichetele de la masina. am gasit un catalog dar sunt in dubii. 64u red brown 69u autumn brown 73u dark wine purple 74u spinel red
  13. esti sigur ca sunt garniturile din corpul compresorului? poate sunt oringurile de pe traseu.
  14. acum nu se mai stinge deloc martorul ABS . de la pornire pana la oprire ramane aprins. sper sa fie un senzor doar si nu unitatea de comanda
  15. eu la leganza am demontat tot interiorul, mai putin bordul si le-am spalat cu apa si dero. am spalat podeaua, stalpii si plafonul cu apa si dero. le-am tinut 2 saptamani la soare apoi le-am montat pe masina, dupa care am dat cu o carpa cu vanish de covoare peste tot si dupa o ora am aspirat. in masina miroase foarte frumos acum si nu mai spun de faptul ca totul este impecabil de curat acum
 

×
×
  • Create New...