Jump to content

Recommended Posts

Se pare ca n-ai schimbat ce trebuie... Amortizoarele pot avea eficienta, dar sa bata, iar pe fata mai ai flansele de prindere care pot produce zgomote.

N-ai precizat ce bujii ai, ce vechime au si nici ce instalatie de gaz ai. Vezi si topicul cu GPL pentru detalii.

Share this post


Link to post

si amortizoarele au zis ca sunt bune,nici flansele au zis ca nu fac zgomot,numai stiu, bujii am pus champion au cam o luna, instalatia tomasseto stag II

Edited by madalosu

Share this post


Link to post

Amortizoarele pot fi bune, adica eficiente, dar sa faca zgomot. Arcurile au fost verificate? Instalatia de gaz trebuie verificata cu interfata, facut recalibrare, curatate filtrele de gaz. Bujiile nu sunt o alegere stralucita pentru Nubira, vezi topicul cu bujii, ar trebui sa ai NGK-uri. Verifica si fisele de la bujii cu multimetru, sa nu fie intrerupte, rateurile alea pe care le ai sunt cel mai probabil din cauza aprinderii.

Share this post


Link to post

Am o nubira 2 inghetata. Din cheie nu se deschide, de obicei asteptam sa fie mai cald si s-o deschid din alarma.

 

Acum i-a murit si bateria, deci chiar daca se fac 40 grade afara, n-o s-o pot deschide. La fel si cu portbagajul. 

 

 

Idei?  :lavolan:

 

 

 

Share this post


Link to post

intrebare de ce nu merge din cheie nici o usa...chiar si portbagaju? le-ai lasat sa cada toate sau care e faza solutii hmm inceraca cumva sa desfaci capota se poate desface trebuie doar sa impingi bontu ala cu un cui cu ceva...e destul de greu dar se poate ii pui alta baterie si gata :)

Edited by Rafi

Share this post


Link to post

Usile din fata si capota portbagaj se deschid individual din cheie de pe butuc. Daca butucul este inghetat exista spray de dezghetat yale, se da cu sprayul si apoi se descuie. Mai este si varianta in care incalzesti usa cu apa calda (nu geamul, nu broasca!)

Share this post


Link to post

Am o nubira 2 inghetata. Din cheie nu se deschide, de obicei asteptam sa fie mai cald si s-o deschid din alarma.

 

Acum i-a murit si bateria, deci chiar daca se fac 40 grade afara, n-o s-o pot deschide. La fel si cu portbagajul.

 

 

Idei? :lavolan:

 

 

 

schimba-i bateria :) din cheie de ce nu merge deschisa?nici de la pasager?

Share this post


Link to post

A inghetat iala :| . Spray de dezghetat iale gasesti la orice supermatket sau benzinarie.

Share this post


Link to post

 Yalele n-au mers niciodata deschise cu cheia, nici portbagajul, o deschideam din alarma.Ma gandesc ca fostul proprietar i-a schimbat contactul.

 

 

 

 

 

Usile din fata si capota portbagaj se deschid individual din cheie de pe butuc. Daca butucul este inghetat exista spray de dezghetat yale, se da cu sprayul si apoi se descuie. Mai este si varianta in care incalzesti usa cu apa calda (nu geamul, nu broasca!)

 

Am bagat 1 spray pt dezghetat yale si n-a facut nimic. La sofer de-abia intra cheia, dar nu se roteste (chiar si vara), la pasager nici nu intra.

 

 

 

 

schimba-i bateria :) din cheie de ce nu merge deschisa?nici de la pasager?

I-as schimba bateria, numai ca nu am cum sa intru in ea ca sa deschid capota. Iarna trecuta a stat nepornita cam o luna si n-a avut nimic, dar ieri m-am jucat cu alarma sperand ca se deschide pana la urma. :|

 

 

 

inceraca cumva sa desfaci capota se poate desface trebuie doar sa impingi bontu ala cu un cui cu ceva...e destul de greu dar se poate ii pui alta baterie si gata  :)

 

 

Mersi, o sa incerc sa fac asa.  :osanale:

 

 

 

Share this post


Link to post

Nu reusesc. Am bagat un cui (5-7 cm) si n-a mers. Nu inteleg ce e acolo. Cuiul trebuie sa intre inauntru si s-apese pe arc?

 

 

 

 

La multi ani ! :drinkers:

 

 

Edited by omaigadlol

Share this post


Link to post

Ma gandesc ca fostul proprietar i-a schimbat contactul.

 

Aici ii problema, cheia. Este imposibil ca toate incuetorile sa cada de-odata.

Share this post


Link to post

Am tot citit ca la cielo / tico se pot deschide usile cu rigla. Merge si la nubira 2 ?

 

Noaptea pe la 2:30 orbecaiam la masina c-o panza de bomfaier.

 

 

Edited by omaigadlol

Share this post


Link to post

Pana la urma mi-a deschis-o un mecanic. A ridicat fata masinii pe cric, s-a bagat sub, a tras fire de la bateria lui, am deschis-o din alarma. Foarte neasteptat pt mine, avand in vedere ca sunt - x grade si ninge. 

 

Dup-aia s-a chinuit ceva sa scoata cuiul pe care il bagasem eu  :D , m-a felicitat pt sarguinta si rabdare si mi-a deschis si capota.

 

Mi-a cerut 500mii. 

 

 

Share this post


Link to post

Salutari! In carte scrie ca la 60.000 km sau la 3 ani se inlocuiesc curelele de la alternator si servodirectie. Nubira mea are 5 ani si 40.000 km si nu am schimbat nicio curea niciodata.

Intrebare: chiar trebuie sau doar se verifica si se inlocuiesc numai daca este cazul? P.S. Voi schimba si cureaua de distributie desi sunt 99% convins ca este in stare buna desi are 5 ani (dar nu are 60.000 km).

Edited by CristiV

Share this post


Link to post

Eu zic ca trebuie... cauciucul imbatraneste... rolele au parti in miscare...

Share this post


Link to post

Va salut.

Nubira II, cu discuri de frana spate, 82500 km. In ultima perioada (2 luni) am observat ca au ruginit discurile pe spate si nu au revenit la normal. La ITP mi-a zis ca asta este problema stiuta pentru Nubira. A mai patit cineva acest lucru, se pot monta discuri mai performante sau cum se poate rezolva aceasta problema. Va multumesc

Share this post


Link to post

Rugina pe discuri apare la multe masini, daca nu circula mai mult timp... Ideea e sa se verifice totusi daca placutele de frana "calca" pe disc...

Share this post


Link to post

Desfa acolo - vezi ca este un tutorial ce si cum - si curata umerii placutelor care calca pe etrieri, curata bine si etrierii in zona in care calca placutele. Acolo se strange rugina si noroi si din cauza aceasta placutele nu mai fac cursa cum trebuie si nu mai calca pe disc.

Share this post


Link to post

Multumesc. O sa demontez saptamana aceasta deoarece trebuie sa verific si frana de mana ca tine foarte sus.

O zi placuta.

Share this post


Link to post

La 20 000 Km am facut revizia normala cu schimbat ulei si filtre, apoi a fost necesara schimbarea bucselor pe fata si a unei bielete antiruliu.

Masina a circulat doar prin oras si fata de Matizul pe care l-am avut inainte, constat ca e mult mai slaba. La Matiz, in 40 000 Km n-am schimbat decit bateria

si cauciucurile.

Share this post


Link to post

salut la toti...sunt nou pe aici :D am si eu o nubira 2 din 2007 (sau mai bine zis tata o are :) ) ) si am o problema la casetofon la posturile radio cand sa le caut nu merge decat din 0.20 in 0.20 dar numa in numere impare adica 99.10, 99.30 s.a.m.d si daca as putea sa il resetez sau sa il setez sa mearga cum trebe ca din cate am citit pe net trebuie sa mearga din 0.05 dar la mine merge cum am zis :| cine ma poate ajuta :D

 

 

 

pfffff :D mersiiii mult :D maine am sa fac asta numa bine am gasit azi si cardu de la radio :D

 

 

 

Dumitru Cristian si daca nu fac alea are ceva ??

sau daca o fac cand vine tata imediat de la lucru si numa bine ii cald motoru ii bine ?? si banuiesc ca AC-ul ii clima eu is cam praf la capitolu asta

Edited by snitzi

Share this post


Link to post

Daca ai TANKu' din dotare, vezi aici.

Share this post


Link to post

Salutare.

Scoti borna - de la baterie... si cand repornesti casetofonul, o sa-ti ceara un AF, ii dai 2 parca, dupa care bagi codul.

Dupa asta, urmezi pasii urmatori:

pui contactul 5 secunde (pe a 2-a pozitie)

iei contactul 5 secune

il pui din nou

pornesti masina

o lasi sa mearga la ralanti pana cand se incalzeste motorul la temperatura normala

Pui AC-ul 10 secunde

Scoti AC-ul 10 secunde

opresti motorul

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...