Jump to content
 

Sign in to follow this  
barabula

Chevrolet Cruze - Probleme Tehnice

Recommended Posts

1.Mass air flow out of range.

2.Ai fi scapat de problema daca ar (mecanicii) fi ajustat chiar si din pila urechile de culisare a placutelor.

 

Atat de simplu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tutror.

Sunt nou-nout pe aici si daca am postat gresit...scuze.

Am o problema aparuta de vreo 2 luni. Clipeste martorul de baterie din bord.

Am fost la service - masurat infasurari din alternator - f bune. Schimbat releu de incarcare - Martorul clipeste in continuare.

Sigurantele de sub bord sunt ok.

Problema este ca acum vreo 2 saptamani - pentru vreo 4 zile - nu a mai clipit...apoi si-a reluat „numarul”. Clipeste in continuu...

Incarcare 14,0...14,2.

SUgestii, va rog?

Multumesc.

 

Edited by Dorin Panaite

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut?

 

Mai e activitate pe acest forum? :) Chevrolet ne-a cam parasit (cel putin aici in Cluj...)

 

Am un Chevrolet Cruze 2.0D (Z20D1), 78 mii km, cu probleme la pornitul la rece,.

Electromotorul invarte, insa nu porneste usor sau deloc.

 

Acum cateva luni am dus-o in service, si diagnosticul a fost: releu bujii defect => s-a schimbat cu original, fara sa simt diferenta dupa

 

In weekend masina n-a mai vrut sa ne duca acasa de pe munte, dupa ce a stat 2 zile nepornit.

Cred ca am chinuit bateria prea mult, incercand s-o pornesc. Intr-un final am legat la o alta masina, si dupa mai multe incercari a pornit.

A doua zi dimineata a pornit, cum porneste de obicei de o vreme incoace, mai greu, insa la prima cheie.

 

Bateria a fost testata ieri, fiind inca in garantie (www.principalauto.ro - baieti de treaba, testeaza baterile achizitionate de la ei, gratis)

 

Ce ziceti, ce poate fi cauza?

 

Banuisc bujiile incandescente. Aveam in plan sa masor rezistenta la bujii (care, din ce am citit ar trebui sa fie sub 1ohm) azi dimineata (multimetru legat la minus si la bujie), insa nu am reusit sa dau jos fisele.

Am incercat sa le trag, insa nu am vrut sa fortez, sa nu cumva sa se rupa. Pareau fragile, din plastic...

Oare trebuie numai trase mai puternic?

 

Adam

 

 

 

 


Am uitat sa precizez: martorul de bujii se stinge inainte sa pornesc motorul.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Am si eu o problema cu un Cruze 1.8 benzina cu GPL. De vreo 2 ani dupa ce pornea indiferent iarna vara la scrt timp se bâlbâia motorul mergea intrerupt.Cam de 7 luni face mai rau intrerupr brusc si scade in turatie pe la 4-5 sute de rotati si se opreste. Daca plec cu ea se opreste motorul imediat cum am scos-o din viteza.Daca incerc sa o pornesc imediat porneste foarte greu . Daca o las cam 20 de secunde o ia imediat. Cam dupa 3 minute de mers nu se mai opreste dar consumul de carburant a crescut considerabil la rece si nu trage nu are putere. La viteza 1 am 40% si a doua 35%. I-am facut o diagnoza la reprezentanta si ei spun ca totul e in regula. 

La sfatul unor mecanici luat urmatoarele masuri dar nimic.

Buji, senzor lichid racire de pe motor , termostat care are si el senzor inlocuite.

Corp clapeta curatat dar nu necesita era curat.

Nu stiu ce sa_i mai fac. Pare ca merge innecata ca si cum amestecul carburant aer nu este cel corect. Mersul motorului se schimba brusc de la 1000 rpm cade in 500.

Nu stiu daca snzorul de temperatura de pe radiator este luat in considerare de ECU pentru amestec. Am si un filmulet care il postez.

Daca ma poate ajuta cineva care a mai întâmpinat asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si pe benzina si pe GPL se manifesta la fel? Daca problema e dor pe GPL, schimba filtrele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, nt98adu said:

Si pe benzina si pe GPL se manifesta la fel? Daca problema e dor pe GPL, schimba filtrele.

Pe benzina face asa. Pe GPL trece dupa ce motorul ajungr cam la 40 de grade. GPL -ul e brc segvential euro 5 si l-am verificat la brc service nu au gasit nimic anormal. Au verificat si membrana de la regulatorul de gaz si filtrele. Are aceasta anomalie numai pe benzina.Toti spun ca totul e in regula. Nu stiu daca se poate monitoriza senzorii de temperatura in timp real sa vad daca sunt ceva anomalii sau variatii bruste. Am pornit-o fara burduful de legatura dintre filtru si clapeta si in momentul in care pica in turatie brusc corpul clapeta accelereaza sa mentina turatia dar degeaba.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mergi si verifica pe un tester ca lumea (la reprezentanta Opel) timpii de injectie, air fuel ratio samd. Posibil sa ai  probleme cu unul sau mai multe injectoare blocate pe deschis, de aici si amestecul prea bogat. Daca era problema de la aer, banuiesc ca trebuia sa faca si pe gaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/4/2018 at 9:34 AM, ches said:

Mergi si verifica pe un tester ca lumea (la reprezentanta Opel) timpii de injectie, air fuel ratio samd. Posibil sa ai  probleme cu unul sau mai multe injectoare blocate pe deschis, de aici si amestecul prea bogat. Daca era problema de la aer, banuiesc ca trebuia sa faca si pe gaz.

Am facut o diagnoza la opel si mi-au spus ca nu au gasit nimic toti parametri ok si nu au gasit coduri de eroare memorate. Au vazut si ei ca se opreste la rece ca am lasat-o la ei cu o zi inainte.

Nu stiu ce sa mai cred or fi supapele ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca erau probleme cu supapele si pe GPL si pe benzina functiona neregulat cu balbaiala caracteristica la esapament. 

Verifica presiunea benzinei in rampa de injectie. Posibil pompa din rezervor e cam gata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nt98adu said:

Daca erau probleme cu supapele si pe GPL si pe benzina functiona neregulat cu balbaiala caracteristica la esapament. 

Verifica presiunea benzinei in rampa de injectie. Posibil pompa din rezervor e cam gata.

Multumesc pentru raspunsuri. Orice sugestie e bine venită.

Au verificat cei de la opel cand am facut diagnoza. Am fost si eu acolo de fata au pus un manometru parca avea 4 bari. Si vacumul l-au verificat.

Au verificat si senzorii de presiune de la axele cu came      ( sitele erau curate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare, am si eu o problema la Chevrolet Cruze 1.8 cutie atutomata.
 In timp ce mentin viteza, 40km/h spre exemplu iar turatia indica 1600 daca apas medium spre tare pe acceleratie, simt vibratii in interior iar in bord imi licare ESP si martorul de motor in timp ce mentin apasat, daca iau piciorul de pe acceleratie acestea dispar iar totul este ok.

Impresia mea este ca, cutia de viteze incearca sa schimbe in treapta inferioara ca sa primeasca mai multa putere de la motor in timp ce eu apas mai tare pe acceleratie dar nu reuseste.

S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Multumesc tuturor, o zi frumoasa! 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...