Jump to content

Richard

Membru în rodaj
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

About Richard

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Cruze
  • An
    2013
  1. Salutare, Nu stiu daca acest topic mai este activ, dar imi incerc norocul: Am un Chevrolet Cruze Hatchback, 2.0 Diesel, manual 6+1 163CP, an achizitie 2013 (dar nu este facelift) nou, din reprezentanta, 220.000 km la activ. Pana in anul 2016, masina a rulat in cadrul firmei mele la un angajat care a mers cu ea destul de "babeste"; adica o schimba la sub 2000 de turatii, ceea ce este nasol, dar din fericire nu am stat cu ea in service deloc. Dupa ce el a plecat, masina a ajuns in posesia mea si inca o conduc si acum. Pot spune ca este destul de comfortabila la drum lung, merg des cu ea in strainatate (RO-DE-NL) si nu am avut probleme cu ea pana acum un an-doi. Eu o schimb intre 2500-3500, eu am un stil de condus mai agresiv in oras. In afara orasului sunt ok, respect limitele pentru ca asta e omeneste si de bun simt si este foarte ok. Consum? intre 6 si 8 in afara, si peste 8, chiar si 10 in oras. E normal sa consume asa in oras, doar avem bara la bara mai mereu... Acum doi ani, din cauza condusului "babeste" al angajatului meu, furtunul de la turbina s-a fisurat. No problem, l-am schimbat; in schimb, turbina face un zgomot ca si cum ar fi ceva in ea la turatii mai mari. M-am gandit s-o reconditionez. Cine stie undeva ok sa fac asa ceva pls dati un link. Acum un an a inceput sa faca figuri la pornitul sub zero grade. Am schimbat bujii, am schimbat baterie, nimic. Tot n-a mers. Nu am persistat cu problema pentru ca unde stau eu am garaj si sta la caldura. In schimb, as vrea sa remediez asta si vreau sa stiu ce ati facut voi. In pandemie a stat 2 luni nepornita (martie-mai) si a pornit pe 20 mai de la prima cheie fara absolut nici o problema. M-am gandit ca ar fi de la demaror, fiind actionat electronic ar trebui schimbat. Plus pompa de motorina. M-am gandt sa o duc si la o curatare de DPF pentru ca scoate un pic de fum daca o calc la podea chiar si in neutru, chiar si la turatii maricele. Mai am cateva chestii: - atunci cand pun cruise control-ul intre 130 si 140, cumva nu reuseste sa il tina la viteza aia si tot oscileaza, cred ca e din cauza turbinei. In rest, la orice viteza il tine foarte ok si la dealuri o accelereaza rapid ceea ce este f interesant de comparat cu alte masini mai premium la care mai stai 2-3 secunde pana se gandeste sa accelereze singura (si mai noi) - anul asta am mers in Germania pe timpul verii, iar ultimii 20.000 de km facuti au fost rulati in Austria, Olanda, Germania si Elvetia. Am mers pe Autobahn ca de fiecare data cu viteze mari (sub 160 mai rar), dar anul asta a fost prima data cand masina a intrat intr-un "Limp Mode" dupa ce treceam de 200 km/h, lucru care nu s-a mai intamplat. Ce face masina: arata luminita de bujii, reduce puterea de tot pana ajung la 100 la ora, iar apoi se anuleaza tot si intre timp imi arata si un cod de eroare (nu mai stiu care); - la primele actionari de ambreaj, am un scartait in momentul in care decuplez sa plec de pe loc. Dar doar la primele 3-4 actionari, dupa nu se mai aude. Sper sa fie doar arcul de la rece si nu mai mult; - volanul este exfoliat + nuca rupta (am vazut ca este problema comuna, dar nu am persistat cu ele fiind niste chestii cosmetice care nu ma impiedicau sa conduc masina. O sa le schimb la un atelier de tapiterie auto.); - chederul de la portbagaj s-a rupt, din ce am simtit, probabil il voi schimba si pe ala. Astea fiind spuse, am s-o duc la o reprezentanta Opel pentru o inspectie mai amanuntita si sa vad ce se mai poate schimba la ea (distributia cel mai probabil, daca nu sigur). Pros: - comfortabila, spatiu suficient, rezervor maricel, consum ok; Cons: - spatiu mic la pasageri de picioare, farurile se ard repede, la fel si becurile de la numarul de inmatriculare spate. Astept sugestiile voastre si ce ati facut voi. Pana atunci, sarbatori fericite!
 

×
×
  • Create New...