Jump to content
 

Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

Probabil s-a rupt limba metalica care actioneaza contactul electric.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil s-a rupt limba metalica care actioneaza contactul electric

asta inseamna ca trebuie sa schimb doar contactul electric sau si cel mecanic?

asta inseamna ca trebuie sa schimb doar contactul electric sau si cel mecanic?

nu stiu sigur daca este cel electric pentru ca el este blocat total, adica nu merge deloc sa invart cheia...a ramas in pozitia de oprit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-a blocat cel mecanic daca nu mai poti debloca volanul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

acum din nou nu mai porneste defapt mi s-a oprit din mers si nu a mai pornit deloc...poate fi de la alimentarea cu gpl?sa fi inghetat cva de la frig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la gpl daca ingheata putin apa se dilata vasul de expansiune si va scapa gaz, obligat ca nu mai mege. vasul trebuie sa fie cald pentru a fi sigur ca trece apa prin el si nu e inghetat

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am incercat sa curat contactul blocat, dar fara niciun rezultat. Maine ma duc sa cumpar unul nou. Poate cineva sa imi explice, sau sa puna niste poze din care sa imi dau seama cum se scoate cel vechi si cum trebuie pus cel nou? Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am si eu din nou o problema, am schimbat vaporizatorul gpl, masina porneste dar se opreste imediat ce ar putea fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

 

Am un cielo 2004 cu 8v si pina acum nu am avut probleme majore cu el, in schimb dupa trecerea viscolului l-am pornit a mers 10 min si dupa aceea am oprit cu candul ca peste 30 min plec la plimbare surpriza a refuzat sa mai porneasca, am ridicat capota alta surpriza motorul si tot compartimentul motor plin ochi cu zapada si de atunci numai vrea sa porneasca, am curatat zapada, am schimbat bateria ca pe cealalta am terminato dand la automat..tot nu porneste, am verificat fise, aprinderea aceea electroniaca, pompa de bezina, bujii, fise, invarte dar nu vrea sa porneasca, ma puteti ajuta cu sfaturi?

multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzina are? Scoate conducta de tur din rampa injectoarelor, baga-i capatul intr-un pet transparent si pune contactul. Daca vine benzina si sticla se umple in cateva minute, e ceva electric. Ti-as recomanda sa desfaci conectorii de pe senzori, sonde, bobina etc si sa verifici daca au apa la contacte. Verifica si sigurantele din tablou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am verificat partea cu benzina si sigurantele, vine benzina la rampa...am chemat un mecanic :) si mi-a recomandat sa spal motorul cu apa calda :) sa-l dezmortesc, o sa verific toti conectorii si o sa caut alt mecanic intre timp, cand incerc sa o pornesc trepideaza toata masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu apala motorul ca ingheata. Uleiul e ok? Antigelul? Scoate fisele si masoara-le cu un ohmetru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

la sfarsitul lui noiembrie, am schimbat ulei, bujii, fise, bobina, verificat antigelul, partea proasta e la instalatia electrica cred eu deoarece majoritatea firelor sunt dezgolite nu au copex sau banda izolier deprotectie cum am vazut pe alte masini, o sa caut pe cineva sa-mi verifice fisele ...multumesc pentru reply cris06

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca inca mai ai apa in locasurile bujiilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! Am si eu din nou o problema, am schimbat vaporizatorul gpl, masina porneste dar se opreste imediat ce ar putea fi?

da drumul la robinetul de pe furtunul care duce de la vaporizator spre motor mai tare, invarte spre stanga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Vă rog dacă cineva a mai întâlnit situaţia următoare sau are o explicaţie/sugestie pentru a o rezolva problema... pe scurt situaţia este: masina Cielo Nexia SOHC noneuro /96, functiona binişor ( se mai aprindea uneori check engine - cod 24- senzor de viteza, schimbat senzorul dar fără succes şi uneori se mai oprea motorul la frâna de motor), după zilele geroase am încercat pornirea si nu a mai vrut înafară de câteva aprinderi sporadice la început. Reâncărcat bateria, schimbat bujii, verificat prezenta scânteii la bujii,schimbat preventiv capac delco, bobina din delco, măsurat fişele (intre 2 si 4Kohm), bateria nu scade sub 11v când învârte la automat.Verificat distribuţia şi este OK, cu fulia de pe ax came la semn, luleaua din delco este pe contactul bujiei nr.1. Pe partea de alimentare verificat pompa care are debit aprox. 2L/min., verificat valva de retur pentru a nu creşte prea mult presiunea în rampă. Singura chestie care nu "dă bine" este martorul din bord cu simbolul "ulei/ungere" ce se stinge în timp ce electromotorul învârte la automat şi faptul ca după uscarea bujiilor la urmatoarea tentativă aprinde 2-3 "explozii" si apoi nimic, ca şi cum s-ar aprinde doar benzina picurată din injectoare ce nu etanşează. Maşina are alarmă "china" care mai face uneori ceva "figuri" la modulul închiderii centralizate dar nu stiu să fie cu releu de blocare sau unde poate fi cel original al maşinii dacă o fi legat la alarmă. Precizez că majoritatea testelor au fost făcute după ce s-a încalzit afară peste 0 grade deci nu poate fi ceva obturat de gheaţă şi totuşi NU PORNEŞTE!

Edited by H7-25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ai schimbat bobina din delco, ai desfacut magnetul de pe ax sau "piesa" din partea opusa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am demontat piesa de pe axul cu came şi am curăţat toate depunerile din interior apoi am scos cupla dintre axul cu came si axul delco-ului cu tot cu magnet (facut semn pt. poziţionare corectă a cuplei). Şi nici nu cred să iasă magnetul de pe ax pe partea dinspre capac deoarece canelurile sunt "săpate" in ax şi nu pe toată lungimea lui, adică magnetul se poate pune sau scoate de pe caneluri doar pe partea dinspre motor. A pornit totuşi ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat, aseară târziu, după ce m-a disperat şi vroiam s-o închid să plec în casă, convins că nu mai vrea, am zis să mai "dau o cheie" - toarce frumos şi a pornit din prima "la sfert" şi de fiecare dată după oprire (motor cald). Problema este că nu am nici o explicaţie a fenomenului şi mă tem să nu se întâmple undeva pe drum noaptea în ploaie ( cât sunt de optimist!) şi ma întreb doar ce înseamnă faptul că becul martor de la ulei se stinge cînd dau la automat chiar şi acum când merge? E de rău sau este ceva normal? Azi dimineaţă am parcurs câţiva Km cu 3 opriri de căteva minute fiecare şi doar la întoarcere s-a oprit o dată pe drum motorul, în frână de motor la apropierea de o intersecţie - vechea problemă cred de la senzorul de viteză (mă gândesc sa-i trag alte fire pe tot parcursul lor sau să le dublez pe cele vechi cu altele ca senzorul l-am schimbat şi face la fel, sau o fi problemă mecanica la partea din cutia de viteze). Mai mult de atât, aseară după ce a pornit si am vrut s-o închid din telecomandă, nu mergea deloc închiderea/deschiderea centralizată dar alarma se arma/dezarma şi am închis-o cu cheia, azi dimineaţă mergea şi închiderea centralizată şi a funcţionat impecabil până acum. Concluzia: prea multă personalitate pentru o singură maşină.

Edited by H7-25

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca ai prea multe mici probleme si cand se intampla nenorocirea nu stii de unde sa o "apuci" din cauza asta :) Ia-o metodic si rezolva-le.

Intr-adevar, la senzorul ala mai exista o rotita dintata in capat care se poate strica (apropo, vezi si cat ulei mai ai in cutia de viteze) insa daca vitezometrul indica ce trebuie problema este de natura electrica (ca de altfel si celelalte probleme dupa cum banuiesc eu).

 

E normal cu becul de ulei. Demarorul face suficienta presiune incat sa il stinga. E chiar foarte bine, asta inseamna ca pompa de ulei e in mintile ei si uleiul e de calitate.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şi eu cred că e de natura electrică mai ales că acum merge iar defectele mecanice nu prea se repară de la sine. Mulţumesc pentru treaba cu becul martor (bun că e de bine) şi pentru răspunsuri. Eu am pus in majoritatea mufelor, pe contacte şi pe tot ce nu trebuie să oxideze câte 1-2 picături de WD40 şi uneori când am timp mai pun (a nu se pulveriza în capac delco sau alte locuri cu scântee că face "bum" dar în alte locuri e util).

Share this post


Link to post
Share on other sites

WD40 nu e pt asa ceva... exista spray special pt contacte, exista o vaselina, exista mufe/papuci cu protectie... cel mai bine e sa fie curate si uscate contactele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am o mica problema ce tine, cred, de Zona Crepusculara, si anume:
una bucata tigaie Daewoo Espero 1.5 DOHC (16 valve) cu distributia noua, baterie noua, bujii NGK noi, fise noi, capac delco nou, rotor delco (lulea / pipa sau cum ii mai ziceti voi) nou, bobina inductie noua, senzor CO2 (sonda lambda) nou si pompa benzina noua. Demarorul e ok, invarte brici.
Benzineste, scanteieste, merge rotund, trage, fuge, insa cand o apuca nu porneste la cheie oricat ai incerca. O apuca si calda si rece. Nu da nici un semn, nici un rateu, nimic, nici pe benzina, nici pe GPL. Demarorul invarte vioi, nu scoate sunete dubioase. Insa porneste impinsa in fix 2 metri. Are cineva vreo idee mai buna?

P.S. Nu ma trimiteti la cautat pe forum, la cum mi se misca calculatorul cre' ca-mi ia 3 zile sa gasesc ceva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demarorul e ok, invarte brici.

Demarorul invarte vioi, nu scoate sunete dubioase.

 

 

@ maresmo Ansamblul demaror este compus din carcasa, 2 capace, rotor + stator + perii colectoare (carbuni), solenoid de lansaj (bobina de start), furca de lansaj si bendix.

Ansamblul rotor + stator + perii colectoare = electromotor, de unde si termenul popular generalizat. Tot electromotor este si pompa de spalator parbriz.

 

Ce ar trebui sa mai verific la demaror daca functioneaza in parametri optimi?!????

Edited by Crastest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...