Jump to content
 

Sign in to follow this  
ovi

Nu Mai Porneste

Recommended Posts

Deci pana la urma porneste greu si pe benzina ca nu inteleg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa verifici injectoarele, probabil nu mai inchid si iti picura benzina in camera de ardere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa verifici injectoarele, probabil nu mai inchid si iti picura benzina in camera de ardere.

 

In weekend iar a facut faza cu bujiile ude si asta era urmatorul pas.

Imi poti recomanda pe cineva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut. de curand am `facut rost` de un cielo. e 1.5 16v executive daca nu ma insel, nu mai retin anul. problema e ca bateria veche era moarta. am luat alta baterie , noua. mi-a montat-o un tip, care a facut si verificari daca incarca cum trebuie (am turat-o, cu faruri aprinse si la relanti). tipul a zis ca e ok. azi, pe la ora 23:20 si -1* celsius, am fost sa o pornesc sa vad daca e totul okl; mentionez ca am schimbat bateria de dimineata si am facut cam 20km cu masina in timpul zilei; surpriza, nu porneste!. cand dau cheie, se aude , cred, pompa de benzina dar nu se `invarte` nimic. am lasat-o putin, si dupa 1-2 repetari , a luat-o. am zis sa dau `o tura` de la salajan la dristor, doar cu pozitia aprinsa sa mai intre ceva curent in baterie. e normal ca bateria noua sa nu porneasca din prima?

 

si ca o alta idee, stie cineva un service, sa ma duc cu masina, si sa-mi zica tot ce trebuie schimbat pe ea , eventual un tester ? masina a fost a parintilor, si nu s-a mai miscat o perioada, si as vrea sa stiu de dinainte ce bube are.

 

Edited by Salex
Conformare cu subiectul topicului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa descriere, nu bateria este vinovata.

 

Ca variante: electromotorul, mai precis solenoidul; contactul ; cablurile. De verificat si starea sertizarilor si a bornelor.

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Share on other sites

un service in bucuresti unde as putea sa fac o verificare generala la masina ?

de la inchiderea de pe spate care nu se pune siguranta cand armez din alarma , pana la electromotor.

Edited by Andrei_F

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut am si eu o problema cu pornirea la un cielo executiv 2004 am schimbat bujii, fise,delcou cel electronic, sonde lamba verificat pompa benzina nu porneste sub nici o forma cand e rece decat impinsa iar dupa ce merg cu ea porneste forte foarte greu.Motorul se imvarte,scanteie da la bujii,benzina vine dar nu vrea si nu vrea ea dacat daca o imping.Ceva sugestii!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica si senzorii de temperatura (ECT si IAT).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am resetat ecu tot nu porneste decat impinsa .Da are gaz singura eroare a fost O2 senzor bank2 dar am resetato si schimbat sz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut...deci aceiasi problema am si eu...odata o ia dupa nu mai pornestesi dau la automat se invarte dar nu da scanteie. ce pot sa fac la electromotor pare a fura curent !!

 


Daca atunci cind dai la cheie se invirte motorul si nu ii da 'scinteie' ca sa o ia se poate sa fie ceva de la electromotor. Si chestia asta nu prea este de la temperatura.. este doar o iluzie...

... parerea mea.

Si eu am avut aceeasi problema. Intorceam cheia in contact... se auzea pompa de benzina cum trage benzina...deci pompa nu are nimic... dadeam de cheie sa ii dea 'scinteie'... si nimic... invirtea motorul...dar nimic...nu i-am dat mai tare la cheie si sfatul meu este nici tu sa nu ii dai la cheie mai mult pentru ca strici alte alea...
... in final .. la mine a fost electromotorul pe care l-am reparat... dar printre altele am schimbat si 'starterul' care se afla pe electromotor, dar se pare ca l-am cumparat defect ..fapt pentru care trebuie sa mai fac o vizita la doctor ca nu porneste asa cum imi place mie... :wink:

PS: Bine ai venit pe forum si nu uita sa iti completezi profilul !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cineva ma poate ajuta...??? :osanale: iar mi-a facut am plecat cu ea dimineata precizez ca am avut luata borna de la + de la baterie o pun dimineata si porneste iar cand oprewsc si stau vreo 30 min si dau sa porneasca adio ...invarte electromotorul dar nu pornestea mai patit cineva asa ceva ?? pompa merge si precizez ca am si gpl cielo 96...nu vine curent la bobina de inductie am controlat cubujia ce poate fi ...?? :scarpin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu-mi prea dau seama ce ai controlat dar, din ceea ce afirmi, este clar o problema de aprindere (spre deosebire de colegul @austyn care spune ca are scanteie !). Sunt mai multe pe acest lant. Pe partea de joasa: modul aprindere, bobina senzor. Pe inalta: bujii, fise, capac delcou, bobina inductie. Nu trebuie uitata verificarea conectorilor.

Probleme cu aprinderea pot sa apara daca tensiunea la bornele bateriei scade sub 10V (apropos de ceea ce ziceai in legatura cu demarorul).

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ..deci daca iau borna de la masina seara dimineata porneste la prima cheie si cum pot sa controlez si unde e bobina senzor ca chiar acum am fost si i-am dat o cheie si la fel; pun contactul se aprind martori in bord pompa se amorseaza dau la automat cupleaza electromotorul invarte motorul da nu porneste !! am luat bateria si am pus-o peredresor si ...e plina bateria nu stiu ce dracu sa mai fac m-a disperat..va rog daca ma puteti ajuta ? va multumesc!!!

:caaalm:



bujiile schimbate bobina inductie noua ce conectori sa controlez!! daca ma puteti ajuta!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smv, cam multe si complicate explicatii (sper ca intelegi exact ce vreau sa spun) :)

 

@horce40 du-te la un mecanic. Dupa felul cum pui problema oricat te-am ajuta noi, masina tot nu va merge. Sau schimba delco-ul cu totul.

 

Spor la treaba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

problema e cu benzina ca nu mai vrea, imi scoate un fum alb si parca miros de ars la prima pornire pe benzina si sta 3 4 secunde si se opreste, cea ce la gaz nu se intampla chesti cu fumul, in plus e un miros puternic de benzina pe esapament, pe gaz merge impecabil, in afara de injectoare am schimbat tot. un sfat ceva va rog cum leas putea proba si ce ar trebui de facut. daca ar fi infundate e normal sa scoata fum? iar cand da sa nu o m-ai ia e miros puternic de benzina, iar pe gaz porneste fara probleme si fara fum

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare! Iieri eram plecat departe de casa cand cred ca mi s-a dus pompa de benzina (are 6 luni de cand am schimbat-o) pentru ca nu o mai auzeam cand puneam contactul si nu mai pornea. Dupa mai multe incercari am dibuit cum s-o pornesc pe GPL (am tinut butonul de comutare GPL/benzina apasat, am pus contactul si au ramas aprinse 2 leduri rosii, am dat la automat si...a pornit). Instalatia este Lovato. In timpul mersului, ledul rosu din stanga palpaia continuu. Abia maine ma duc sa iau pompa. Intrebarile mele sunt: 1 - ce pompa de benzina sa cumpar?; 2 - dauneaza masinii ca am pornit-o asa? Ma poate ajuta cineva?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are nimic ca ai pornit-o direct pe GPL. Probleme pot sa apara numai daca devine obicei (se pot infunda injectoarele). Referitor la pompa, neavand inca aceasta experienta, nu ma pronunt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin_online@ daca nu se mai auzea, nu sari direct la pompa care e destul de scumpa, poate fi siguranta, releul, fir intrerupt etc. E ma ieftin sa schimbi o siguranta de 1 leu decat 1 pompa cu 400 si o siguranta cu 1 leu.

Alimenteaza pompa pe direct pe firul rosu din compartimetul motor si vezi daca se aude. Daca nu, trage un fir de + pana in spate sub bancheta, desfaci capacul de plastic si alimentezi pompa direct, daca merge verifica instalatia electrica.

Dar prima data verifica totusi siguranta de la pompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare!

Vad ca nu pot porni un topic nou. sper ca nu este nici o problema ca scriu aici.

Am un cielo 98'. Am ramas odata fara baterie si am conectat-o la alta masina cu cabluri. Din greseala am inversat cablurile. Bateria sa dus iar cand am schimbat-o, am incercat sa dau la cheie, becurile din bord se aprindeau dar cand sa o pornesc nu se intampla nimic. Nu se auzea nici un ticait, nimic nimic. Am desfacut contactul, totul este in regula. Am incercat sa o pornesc impinsa si ca sa vezi, A MERS! Ajung cu ea in parcare, o opresc si cand sa dau cheie, a pornit. Am mers cu ea cateva zile, fara probleme si recent a stat 4-5 zile in parcare fara sa o pornesc. Aceeasi problema. Pun contactul, becurile se aprind si cand sa dau cheie nu se intampla nimic. Precizez ca atunci cand vreau sa dau cheie, martorii din bord scad din intensitate.

Problema este ca azi vine cineva sa fac actele de vanzare-cumparare si nu am reusit sa-i dau de cap. sper sa primesc un raspuns cat mai rapid.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Datele pe care le dai sunt nerelevante fara niste masuratori si verificari. Daca spui ca esti sigur pe contactul cu cheie, acesta nu este suficient fiindca cauzele pot fi mai multe incepand cu bateria, borne, lagatura la masa, contact slab la bornele electromotorului, solenoidul. electromotorul insusi (rotor, carbuni ...)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Caut sfatul cuiva cu experienta. Am un Cielo 2005 Euro 3 SOHC, Ecotec, cod motor A15SMS, benzina + GPL, care nu porneste la rece. Dau la cheie, o ia la sfert dar se opreste dupa jumatate de secunda. Oricat as da la automat dupa asta, nu mai porneste si nici nu da semne ca ar vrea sa porneasca. Fix acelasi comportament si pe benzina si pe GPL. Am incercat sa-i dau si cu spary inflamabil direct in admisie in timp ce ii dau la automat si nici nu-l simte. Trag concluzia ca nu e din alimentare.

 

- masina are 350.000 km, RK la 280.000 km. Uzura setului motor si a chiulasei la acest moment, o aproximez la 60% avand in vedere gazele de carter si epurator.

- compresia este scazuta dar inainte de RK cu compresia foarte slaba, pornea bine si la rece si la cald, deci nu cred ca e compresia de vina.

- consumul de gaz e 35% in oras si 25% afara. De mult timp are consumul asta, probabil datorita motorului uzat. Pe benzina nu am incercat sa-i vad consumul.

- piese noi: bujii, filtru aer, filtru benzina, filtru gaz, pompa benzina, supapa I.A.C, regulator presiune(cel de pe rampa injectoarelor)

- fisele au 80.000 km

- rezervorul de benzina si cel de gaz sunt 1/2 pline.

- am montat IAC nou si am facut reset ECM, nici o schimbare

- martorul "check engine" se stinge dupa pornire

- distributia este pusa la punct

 

 

Cum se manifesta problema:

- cu motorul rece dau la automat, porneste instant dar se opreste dupa jumatate de secunda

- dau lung la automat ori pe benzina ori pe gaz cu acceleratia apasata sau neapasata si nu da nici un semn

- daca o tractez cu o alta masina, porneste si pe benzina si pe gaz

- la cald porneste oricand

- problema s-a agravat de cand a venit frigul dar mentionez ca si in vara pornirea era greoaie

 

Rog pe cineva cu experienta sa-mi dea si mie cateva indicatii, legat de ce as putea verifica in continuare si cum as putea izola problema:

- care credeti ca este cauza?

- as vrea sa masor bobina de inductie la rece si la cald dar nu stiu la ce pini sa masor (bobina euro 3, fara delcou) si nici nu stiu valorile corecte

- as vrea sa masor si senzor ax came, senzor vacuum

- fisele ma descurc sa le masor, cunosc valorile corecte

- ce altceva mai trebuie incercat?

 

 

 

 

Un lucru foarte interesant este ca in toamna am micsorat debitul de gaz si am facut un reset de ECM. Din acel moment am avut porniri impecabile, pur si simplu nu mai recunosteam masina. A durat 3 saptamani pana intr-o zi cand am mers subturat si ceva s-a schimbat in mersul motorului chiar in timp ce mergeam (am simtit-o cand m-am oprit la un semafor). PRESUPUN ca supapa IAC si-a schimbat pozitia. Am ajuns acasa, am oprit motorul si de a doua zi problema a reaparut dar mult mai grava, cam cum este acum.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masoara pe bornele bateriei tensiunea cand dai la automat, daca scade sub 9V nu mai da scanteie. Tractata porneste pntru ca nu dai la automat si nu scade tensiunea. Incearca sa iei curent prin cabluri de la alta masina, daca porneste e posibl bateria pe duca.

PS: S-a agravat de cand s-a racit deoarece la frig scade si mai mult randamentul bateriei. Totusi incearca transfer de curent inainte si masoara bateria, e doar o posibilitate nu o certitudine.

Edited by danutza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am rezolvat, era alimentarea. Toate problemele de pornire se datorau unui nivel prea mic de benzina. Litrometrul din bord nu functioneaza, aveam impresia ca rezervorul de benzina este jumatate dar defapt era aproape gol. Am pus benzina, masina a pornit doar tractata dar de atunci porneste la prima cheie la rece sau la cald. IAC-ul nou(110 lei) se cunoaste si el, pornirile sunt mult mai sigure si cand motorul este rece merge mai frumos. La -7 grade o ia la prima cheie.

Pe GPL mai sunt niste probleme cu ralantiul dar alea sunt din plaman si o sa ma ocup si de ele.

Numai bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut care stie de ce se depune calamina la un capac delcou nou iar la aproximativ doua saptamani apare calamina pe tolele capacului ?e vreo problema daca ung tolele cu vaselina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...