Jump to content

Sign in to follow this  
Satori

Chevrolet Aveo/Kalos - Revizii

Recommended Posts

La mine in carte scrie 4 ani sau 60k. Eu am schimbat-o la 5 ani si 60k dar eu am motorul de 8V si nu aveam probleme in caz de rupere...

 

A si inca ceva ce trebuie schimbat: cureaua de la alternator. A mea a doua, desi originala GM, dupa 3 ani avea o gramada de crapaturi, ca atare am schimbat-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burduf admisie aer - 65 lei, de la magazinul daewoo chevy de pe calea vacaresti. Cel vechi se crapase cam urat. Asta nou are locasul pentru acel furtun mic care vine de la motor chiar langa locasul pentru senzorul acela, langa cutia filtrului de aer, nu langa corpul clapeta precum cel vechi. Credeti ca e o problema?

 

Codul : 96439858, in pozele de pe net apare ca asta pe care l-am cumparat...

Edited by Saint666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut. Ce recomandati pe langa filtre si ulei sa schimb la revizia de 4 ani . Masina are 45000 km. Bujiile au fost schimbate la 2 ani, iar lichidul de frana la 3.

Confom carnetului de revizii trebuie sa inlocuiesti distributia,lichidul de racire si bujiile,care se inlocuiesc la 2 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat distributia vineri, la 71500 km. Stiu ca am cam tras de ea, aveam kitul cumparat din primavara, dar efectiv nu am avut timp sa ma ocup de masina. Ideea e ca toate piesele demontate erau in stare buna, si mecanicul imi spunea ca ar mai fi tinut mult si bine, dar nu poti sti niciodata! Kitul nou este Continental, cu pompa Ruville.

 

Putin offtopic: am schimbat si uleiul din cutia de viteze, cu toate ca multi zic ca nu se schimba, Am considerat ca 60 roni cat am dat pe 2 litrii de ulei merita masinuta, indiferent de ce se spune. Uleiul vechi era destul de "subtire" si cam putin, nu am masurat exact, dupa ochi era in jur de 1.2-1,5 litrii, in cutie intra 1.8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie Chevrolet Aveo 1.4 model T250 -15.000 km la GTT Bucuresti

Total 665 ron

manopera (2.1 ore) -168 lei + tva

Filtru aer - 45 ron + tva

filtru benzina - 41,15 ron + tva

filtru ulei 29,99 ron + tva

ulei motor -156 lei + tva

filtru polen 115 ron + tva

antigel - 21,85 lei + tva

 

Mentionez ca s-au schimbat si discurile pe garantie pt ca erau ovalizate

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat si eu saptamana trecuta uleiul si filtrul (GM + MANN) si filtrul de aer ( GM). 105+15+28lei

Iar azi am facut ITP-ul cu 85 de lei, trecut fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ramas aprinsa lampa de avertizare avarie (pe turometru) la Aveo, la 12 000 km.Daca a mai patit cineva. Ce poate fi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Am Aveo 2007 Platinum 1400cmc si m-am gandit ca ar fi bine sa inlocuiesc uleiul de la servodirectie ,cel de la cutia de viteze (manuala).si lichidul de frana.Toate bune pana aici. Consult manualul de utilizare si magazinele online si constat ca unele nu se mai produc-dar nici dealer nu dau solutia oficiala de inlocuire. Stie cineva care cu care se inlocuiesc?

Eu am gasit la magazine o asemenea solutie:

 

Ulei transmisie manuala 1,4D 1,8 L SAE 75W-90 de inlocuit cu Ulei cutie viteze ( manuala ) TRX 75W80 easytronic COD : 1940711 / 1487203 / 9163335

Lichid servodirectie 1,1 L DEXRON® II D de inlocuit cu Ulei GM servodirectie Dexron 6 Cod: 1940184

 

Nu stiu la lichidul de frana...

 

Am o nelamurire : stiu ca lichidul de la servodirectie se suplimenteaza nu se schimba--eu ce fac ? pun Dexron 6 peste Dexron 2?

 

O zi buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lichidul de frana e DOT 4...parca e nevoie de 0,5 litri, pret 25lei/litru.

 

Am facut distributia la 56.028 km si aproape 6 ani de la achizitie pret total 730 lei iar componentele au fost urmatoarele:

- kit distributie Contitech CT 887 K1 (made in Mexic, instal <10.2017) pret 303 lei

- pompa apa FAI WP 6219 pret 105 lei

- curea transmisie accesorii (constatat ca cea veche e obosita) 54 lei

- antigel 1litru (pt. completare) pret 18 lei

- apa distalata 1 litru, pret 2,5 lei

- manopera 248 lei

Ulterior s-a facut o verfificare gaze platit si acasa! Strict distributia asa cum m-am asteptat arata bine cureaua, role, inclusiv pompa de apa...preventiv schimbat tot evident pt. garantie. Singura curea cu crapaturi era cea de accesorii care se poate vizualiza si schimba usor.

La verificare bileta antiruliu stanga prezinta un joc asa ca umeaza sa o schimb peste cateva luni la revizie... pret.61 lei recomandarea e sa le schimb pe amandoua.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

de 2 saptamani am cumparat un Aveo Platinum 2007 cu ~45000km la bord. In testul din reprezentanta la vanzare a reiesit ca masina nu are probleme decat pe la bucse si bieleta antiruliu pe fata dreapta insa mi-au recomandat oricum, sa ii fac o revizie completa mai ales ca vanzatorul nu avea manual de service la ea. (nu din rea credinta ci din cauza ca povestea masinii e mai lunga si implica o firma care a dat faliment si care la licitatia bunurilor (masinii) nu a predat si aceasta carte de service)

Uleiul si filtrul de ulei le-am schimbat. Saptamana asta mi-au venit si filtrul de aer, polen, benzina (si inca unul de ulei) de la GM. Probabil pe Luni imi vor veni si un set de 4 bujii NGK V-Line BKR6E-11.

 

Uitandu-ma acum pe o carte de service de la un amic tot cu Aveo vad ca ar trebui sa mai fac asa:

1) inlocuire lichid de racire motor (overdue 3ani / 45k km)

2) inlocuire distributie (overdue 4 ani/ 60k km)

3) inlocuire lichid de frana/ambreiaj (overdue 4ani/ 60k km)

 

Avand in vedere ca nu stiu daca schimburile astea s-au facut...cred ca ar trebui sa le fac eu ca sa fiu linistit.

 

Ce parere aveti? Ar mai trebui ceva sa iau in considerare?

 

P.S. Din cartea masinii reiese ca masina a fost inmatriculata intre 2007 si 2010 pe o firma de leasing din Bucuresti, din 2010 pana in 2012 pe o firma de constructii din Ilfov (probabil a fost luata in leasing in 2007 iar in 2010 cand s-a terminat leasing-ul a fost inmatriculata definitiv pe firma). Aceasta firma a dat faliment si masina a fost preluata la licitatie de persoana de la care am cumparat-o eu si care a tinut masina in parcul sau auto din august 2012 pana in aprilie 2013.

Edited by EdgeGL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua... Am si eu o rugaminte ( intrebare.) Poate cineva sa imi spuna daca la Lacetti 1.4L an 2008 Pompa de apa este pe cureaua de distributie... ceea ce implica obligatia de a schimba pompa de apa la schimbul distributiei sau pompa de apa e pe curea separata si nu e obligatoriu sa fie inlocuita odata cu kitul de distributie.

Va multumesc anticipat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa de apa se schimba doar daca da semne de imbolnavire. In special atunci cand schimbi distributia la timp (ca numar de km) sansele sunt foarte mici sa ai probleme cu ea. De regula se schimba la fiecare a doua schimbare de distributie. Cei care sunt foarte prevazatori, prefera sa o schimbe la fiecare schimbare a distributiei, pentru a evita o noua (eventuala) interventie in caz ca moare dupa schimbarea distributiei. De regula nu se intampla asa, daca ai grija ca antigelul sa aiba concentratia optima si sa fie in parametri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La revizia de azi unicul lucru demn de mentionat, la cerere mi-au testat calitatea lichidului de frana ok dupa 6 ani...practic se masoara concentratia apei din lichid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie Kalos 1.4 16V 2005, 87.000 km

- revizie standard, plus schimbare bujii si lichid frana (ambele la aprox. 30.000 km)

- piese cumparate de la AutoA (toate filtrele - Mann, ulei - GM 5W30, plus bujii - NGK si lichid frana DOT4 - Ferodo) - cost 350 lei

- locatie revizie: Radacini Blvd. Timisoara, Bucuresti

 

Constatari si reparatii la service:

- schimbare bieleta antiruliu stanga (cea de pe dreapta a fost schimbata in garantie, in 2006)

- garnitura capac colbutori (era ceva ulei pe bujii...)

 

Total costuri la Radacini = 490 lei (inclusiv disscount 26% la piese)

Plus ITP = 75 lei

Total piese+revizie+ITP = 915 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Distributie Aveo 1.4, 16v, 94CP, 2008, 50800Km

Piese (procurate de pe reviziechevrolet.ro)

Kit distributie 250 RON compus din:
- curea Gates
- rola intinzatoare INA (aceeasi ca in kitul original GM)
- rola ghidare INA (aceeasi ca in kitul original GM)
Pompa apa GM 185 RON

Manopera 227 RON (in reprezentanta Chevrolet)

--------------------------------------

Revizie instalatie climatizare:

Ulei compresor clima 6 RON
Freon 55 RON
Verificat instalatie climatizare (manopera) 82 RON (in reprezentanta Chevrolet)

 

Observ o imbunatatire clara cand este cuplat AC-ul (compresorul) in sensul ca opune MULT mai putina rezistenta (sarcina mai mica pentru motor) - diferenta fata de inainte este destul de mare de aceea este si sesizabila dar nu-mi explic ( o posibila explicatie ar fi ulei insuficient in instalatia de AC inainte de revizie ??? ). Freon s-a completat 300g (deci aproape jumate din capacitate), din asta oberv o usoara imbunatatire a perfomantei AC in sensul ca sufla mai repede aer rece (adica si la turatii mai mici) - oricum instalatia de AC mergea destul de bine si inainte de revizie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revizie de 6 ani pt. Aveo HB 1.2 72CP, an 2007.

 

Total 2044 lei, din care 732 lei manopera (revizie, inlocuire distributie, pompa apa, ulei cutie viteze, placute frana fata) si test frana pe stand.

 

Costul unor piese:

 

Set distributie = 310 lei

Pompa apa = 277 lei

Filtru ulei = 20 lei

Filtru benzina = 45 lei

Filtru aer = 48 lei

Filtru polen = 107 lei

Bujie = 16 lei/buc.

Ulei 10w40, 3L = 58 lei

ulei GM cutie viteze, 3L = 120 lei

Placute frana fata Ferodo = 211 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce marca de ulei 5w30 recomandati pentru un Kalos din 2005, 60.000 KM ?

 

Fostul proprietar mi-a recomandat sa folosesc Mobil 1 (asta are acum, pe acelasi model as merge), dar nu stiu care Mobil 1 anume, mai exact.

 

1 - As dori un nume exact, sa stiu ce sa cumpar. Filtru ulei voi cumpara Mann (?).

 

2 - Este rau ca as folosi Mobil 1 si nu GM ? De ce nu ? Este vreo diferenta ?

 

3 - Este rau daca as trece pe ulei GM ? Ar fi motorul afectat caci in trecut a avut mobil 1 ?

 

4 - Daca recomandati GM, care anume (nume complet) ?

 

Va multumesc pentru raspunsuri (chiar si PM). :osanale:

Edited by NED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic ca poti folosi orice ulei atata timp cat respecti specificatiile. In locul tau as pune Mobil (nu 1 ca ala e 0w30 parca). Daca nu, GM e cel putin la fel de bun. Oricum nu vei sesiza diferente.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai citit / cerut si alte pareri (+lubexpert si epiesa, mecanicul meu) dar si de aici din forum (+un user, fost proprietar de Aveo) si pana la urma am luat Mobil 1 ESP Formula 5w30 cu filtru Mann. Am schimbat astazi, totul pare ok. Cei de pe siteul oficial chevrolet, normal ca mi-au recomandat GM, dar nici in ruptul capului nu mi-ar fi spus care (de ex. dexos 2) ci sa ma duc in reprezentanta. De remarcat faptul ca mi-au raspuns, totusi, chiar de 2 ori.

Edited by NED

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit mosul mai devreme (pentru revizia de 60000)

 

Pompa apa Airtex 123.39 lei

rola ghidaj Ina 51.05 lei

rola intinzator ina 151.51

curea distributie conti 30.95

curea transmisie conti 88 lei

antigel starline 3L 42 lei

apa distilata 3L 4.5 lei

transport 32 lei

Total: 523.4 lei

 

Puteam sa mai economisesc 25 de lei la antigel si cureua de transmisie pe care le-am luat direct din magazin si nu de pe net. Manopera o sa fie undeva pe la 200-250 lei.P1020766_zps72e9d01b.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am schimbat recent filtrele si uleiul. M-a costat 207+50(manopera). Ulei GM 5w-30 si filtre UFI.

Edited by vieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut azi revizia la 2 ani (Aveo are numai 16000km) la Radacini Brasov, au schimbat ulei+filtru, filtru polen, lichid de frana = 540lei (Am vrut initial sa merg la Chevrolet Victoria Brasov dar oferta lor a fost de 740lei pt. aceeasi treaba)

 

Ce m-am mirat a fost ca mi-au pus 4,5 l ulei si eu credeam ca trebuie 3.7 l.

M-am uitat in cartea tehnica si au dreptate la 1.4 (101 Cp) norma este de 4,5 l ulei.

 

Masina merge la fel, bine inainte, bine dupa dar banii mi i-au luat !

 

Drumuri Bune :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...