razorrhyme Posted March 16, 2011 Te rog spune-mi si mie unde ai gasit NGK-uri in Bucuresti? Nu cred ca se considera reclama asta este rostul forumului. Nume: Unix Bucuresti SC Unix Auto SRL Adresa: Bucuresti, Sos. Viilor nr.14 Gps: 26,08254 44,41325 Share this post Link to post
Vivaldi Posted March 16, 2011 (edited) Multumesc frumos ! Edited March 16, 2011 by Vivaldi Share this post Link to post
mitosu Posted March 17, 2011 Te rog spune-mi si mie unde ai gasit NGK-uri in Bucuresti? Nu cred ca se considera reclama asta este rostul forumului. mi-le a adus un prieten . Share this post Link to post
razorrhyme Posted March 17, 2011 salutare...cine imi poate spune ce cheie(am gasit in kaufland de 16 si de 21) trebuie ptr a schimba bujiile la un matiz...intentionez sa fac asta astazi...bujii noingk bpr5ei..multumesc 21 ) Share this post Link to post
sorinuif Posted April 4, 2011 clar NGK BPR5EY-11 the best de 6 ani am matizul cumparat de nou si numai NGK am folosit si sunt supermultumit + ca sunt recomandate in carte tehnica a masini. 1 Share this post Link to post
mikai24 Posted April 5, 2011 Argon, in postul tau din februarie vad ca ai in mana niste bujii Bosch exact ca cele care l-am scos eu de pe masine, cati Km aveai cu ele? sunt curios cat le-ai tinut eu le-am dat jos dupa 20 000 de moft aveam unele de 3 ani noi in portbagaj niste Champion si le-am schimbat pentru ca veam niste paraziti la radoiul de la tico, dar cred ca nu era cauza bujia, oricum Boshurile le-am curatat si sunt de rezerva in portbagaj Share this post Link to post
argon Posted April 5, 2011 Nu stiu cat aveau, ca asa cumparasem masina, dar dupe ce am pus celelalte din poza de mai jos, s-a schimbat mersul in bine, si consumul a scazut. Share this post Link to post
korydon Posted April 5, 2011 consumul a scazut. Poate vrei sa zici ca a revenit la normal. Share this post Link to post
argon Posted April 5, 2011 Si cat e acel normal? Important e ca a scazut, si dupa ce am schimbat si fisele ulterior, a mai scazut odata. Deci conteaza si astea. Share this post Link to post
adrian.simo Posted May 10, 2011 NGK BPR5ES-11 sunt bune pentru Matiz cu motor de 0,8 din 2003? Share this post Link to post
korydon Posted May 10, 2011 (edited) Argoane, merg si astea. Importanta e clasa termica( NGK - 5, Champion - 11). Edited May 10, 2011 by korydon Share this post Link to post
argon Posted May 10, 2011 (edited) De mers or merge mai multe, inainte am avut niste Bosch cu care mergea, prost dar mergea. Important e sa fie ce recomanda producatorul. Si zice BPR5EY-11 si niste Champion la care-mi scapa codul. Eu am BPR5EY-11 ca la carte, si merg perfect. Edited May 10, 2011 by argon Share this post Link to post
korydon Posted May 10, 2011 La Matiz merg foarte bine bujiile NGK BPR5... si Champion RN11... lucru testat de mine.Dupa cum am mai spus importanta e clasa termica. Share this post Link to post
argon Posted May 10, 2011 Daca erau la fel BPR5EY-11 si BPR5ES-11, aveau aceasi codificare, dar difera codificarea. Ce anume nu ma intereseaza, atata timp cat ceri la magazin exact ce zice manualul, fara caractere diferite. Share this post Link to post
korydon Posted May 10, 2011 Caracterele ce se pot pune in locul punctelor scrise de mine reprezinta tipul materialului ( cred ca si numarul de electrozi) din care e facut electrodul central ( sper sa nu gresesc ). Nici macar producatorul bujiei nu conteaza. 1 Share this post Link to post
hap123ciu Posted May 10, 2011 Cele cu Y sunt "V-Groved" http://www.ngk.es/en/products-technologies/spark-plugs/spark-plug-technologies/spark-plugs-with-v-groove-in-the-center-electrode/ , cele cu S sunt normale. 2 Share this post Link to post
argon Posted May 10, 2011 Bun , deci s-a lamurit diferenta, dar daca producatorul zice sa pui in V, de ce n'ai face-o? Din start bujiile in V sunt mai eficiente ca cele cu electrod plat, scanteia se da pe margini, se aprinde amestecul mai usor, arderea mai buna. Astea-s ale mele. Share this post Link to post
johnny Posted May 13, 2011 Vreun tip&trick pt schimbat? Mi-am luat ngk 5ey-11 si vreau sa le schimb eu. Pe cutia lor sint niste desene cu 1/16 1/2 2/3. Probabil cit de tare se string... Share this post Link to post
argon Posted May 13, 2011 1/16 nu e pentru bujiile tale. ci pentru cele pe etansare conica, dar e ambalajul comun. Tu strangi intre 1/2 si 2/3 ture, si se refera doar la prima strangere. Share this post Link to post
augustinionut Posted May 13, 2011 Nu stiu cat de tips&tricks e, dar eu dau cu niscai ulei de motor ( de pe joja) pe filete inainte sa le strang. Share this post Link to post
tolin Posted May 13, 2011 Asta este echivalent cu a da cu vaselina pe prezoanele de prindere roti. 1 Share this post Link to post
augustinionut Posted May 13, 2011 Dau odata la inceputul iernii si odata la sfarsitul ei; e mai ieftin decat un prezon rupt si nici nu mi-au sarit rotile vreodata Tot offtopic: la fordul tranzit a tras unu cu cheia cu prelungitor de 1,5 m de a desfacut rotile spate. P.S. A crapat cheia. Tubulara. Share this post Link to post
nluncasu Posted May 13, 2011 (edited) De ce sa dai cu vaselina,ca sa aiba ce arde,astfel incat sa fie mai greu de demontat la nevoie?Daca n-ai vaselina cu cupru rezistenta la 500 grade,lasa-le fara. Cat despre Transit,in general,Fordurile au pe o parte filet pe dreapta,pe cealalta,filet pe stanga. Edited May 13, 2011 by nluncasu Share this post Link to post