Jump to content
Sign in to follow this  
zalmoxis

Bujii Matiz - care sint mai bune si de ce?

Recommended Posts

Te rog spune-mi si mie unde ai gasit NGK-uri in Bucuresti?

Nu cred ca se considera reclama asta este rostul forumului.

 

 

Nume: Unix Bucuresti SC Unix Auto SRL

Adresa: Bucuresti, Sos. Viilor nr.14

Gps: 26,08254 44,41325

Share this post


Link to post

Multumesc frumos !

Edited by Vivaldi

Share this post


Link to post

Te rog spune-mi si mie unde ai gasit NGK-uri in Bucuresti?

Nu cred ca se considera reclama asta este rostul forumului.

 

mi-le a adus un prieten .

Share this post


Link to post

salutare...cine imi poate spune ce cheie(am gasit in kaufland de 16 si de 21) trebuie ptr a schimba bujiile la un matiz...intentionez sa fac asta astazi...bujii noingk bpr5ei..multumesc

 

 

 

 

21 :) )

Share this post


Link to post

clar NGK BPR5EY-11 the best de 6 ani am matizul cumparat de nou si numai NGK am folosit si sunt supermultumit + ca sunt recomandate in carte tehnica a masini.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Argon, in postul tau din februarie vad ca ai in mana niste bujii Bosch exact ca cele care l-am scos eu de pe masine, cati Km aveai cu ele? sunt curios cat le-ai tinut eu le-am dat jos dupa 20 000 de moft aveam unele de 3 ani noi in portbagaj niste Champion si le-am schimbat pentru ca veam niste paraziti la radoiul de la tico, dar cred ca nu era cauza bujia, oricum Boshurile le-am curatat si sunt de rezerva in portbagaj

Share this post


Link to post

Nu stiu cat aveau, ca asa cumparasem masina, dar dupe ce am pus celelalte din poza de mai jos, s-a schimbat mersul in bine, si consumul a scazut.

Share this post


Link to post

consumul a scazut.

Poate vrei sa zici ca a revenit la normal.

Share this post


Link to post

Si cat e acel normal? Important e ca a scazut, si dupa ce am schimbat si fisele ulterior, a mai scazut odata. Deci conteaza si astea.

Share this post


Link to post

BPR5EY-11

Share this post


Link to post

Argoane, merg si astea. Importanta e clasa termica( NGK - 5, Champion - 11).

Edited by korydon

Share this post


Link to post

De mers or merge mai multe, inainte am avut niste Bosch cu care mergea, prost dar mergea. Important e sa fie ce recomanda producatorul. Si zice BPR5EY-11 si niste Champion la care-mi scapa codul. Eu am BPR5EY-11 ca la carte, si merg perfect.

Edited by argon

Share this post


Link to post

La Matiz merg foarte bine bujiile NGK BPR5... si Champion RN11... lucru testat de mine.Dupa cum am mai spus importanta e clasa termica.

Share this post


Link to post

Daca erau la fel BPR5EY-11 si BPR5ES-11, aveau aceasi codificare, dar difera codificarea. Ce anume nu ma intereseaza, atata timp cat ceri la magazin exact ce zice manualul, fara caractere diferite.

Share this post


Link to post

Caracterele ce se pot pune in locul punctelor scrise de mine reprezinta tipul materialului ( cred ca si numarul de electrozi) din care e facut electrodul central ( sper sa nu gresesc ). Nici macar producatorul bujiei nu conteaza.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Bun , deci s-a lamurit diferenta, dar daca producatorul zice sa pui in V, de ce n'ai face-o? Din start bujiile in V sunt mai eficiente ca cele cu electrod plat, scanteia se da pe margini, se aprinde amestecul mai usor, arderea mai buna. Astea-s ale mele.

post-3429-0-94175500-1305034235_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Vreun tip&trick pt schimbat?

Mi-am luat ngk 5ey-11 si vreau sa le schimb eu.

Pe cutia lor sint niste desene cu 1/16 1/2 2/3.

Probabil cit de tare se string...

Share this post


Link to post

1/16 nu e pentru bujiile tale. ci pentru cele pe etansare conica, dar e ambalajul comun. Tu strangi intre 1/2 si 2/3 ture, si se refera doar la prima strangere.

Share this post


Link to post

Nu stiu cat de tips&tricks e, dar eu dau cu niscai ulei de motor ( de pe joja) pe filete inainte sa le strang.

Share this post


Link to post

Asta este echivalent cu a da cu vaselina pe prezoanele de prindere roti.

  • Like 1

Share this post


Link to post

=)) Dau odata la inceputul iernii si odata la sfarsitul ei; e mai ieftin decat un prezon rupt si nici nu mi-au sarit rotile vreodata :P

Tot offtopic: la fordul tranzit a tras unu cu cheia cu prelungitor de 1,5 m de a desfacut rotile spate.

P.S. A crapat cheia. Tubulara.

Share this post


Link to post

De ce sa dai cu vaselina,ca sa aiba ce arde,astfel incat sa fie mai greu de demontat la nevoie?Daca n-ai vaselina cu cupru rezistenta la 500 grade,lasa-le fara.

Cat despre Transit,in general,Fordurile au pe o parte filet pe dreapta,pe cealalta,filet pe stanga.

Edited by nluncasu

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...