Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Chevrolet Aveo/Kalos - Impresii

Recommended Posts

salutare.

Fata de logan aveo,e mai stabila in curbe,mai sprintena(1.4) si mai bine antifonata.pentru pretu care il ofera e f reusita.consumu cam mare 10 dar e acceptabil.bafta

post-8848-1200123722_thumb.jpg

Edited by Tichi_X2004

Share this post


Link to post
Fata de Loganul cu care am facut scoala de soferi, Aveo are 10 clase peste.

 

 

Intr'adevar ai mare dreptate chiar daca zici ca nu te prea pricepi.

 

Am ajuns la onorabilul kilometraj de 500 de km (mai exact 5120 km) in aprox. 2 luni.

Deocamdata nu am absolut nici o problema ,si pot sa ma conving tot mai tare ca am facut o alegere foarte buna la pretul de achizitie in raport cu ... calitatea dovedita pana in prezent.

Spun acestea deoarece m-a "sensibilizat" :D modul in care si-a facut treaba pe cele mai dure conditii de drum neavand accesoriile necesare (anvelope iarna ,lanturi ,etc.)

 

VA MULTUMESC !!!

Share this post


Link to post

Eu fac in medie 1.500 km lunar cu masina. Am detaliat pe alt topic [cel referitor la pornirea la rece] problemele mai grave avute cu masina.

 

O alta problema care apare [vazut topic deschis] este cea legata de inchiderea centralizata. Tija de la portiera dreapta spate nu se deschide din prima. Daca inchid usile si apoi le redeschid, tija respectiva se ridica aproape complet, fapt ce permite deschiderea usii in cauza. Asta se intampla din noiembrie 2007.

Share this post


Link to post

Consumul la Aveo mi se pare ca e mai mic decat logan-ul.Daca comparam dupa puterea dezvoltata de motor aveo 1,2 de 72 CP cred ca consuma mult mai putin decat ceva similar de 72 sau 74 cp de la logan care mi se pare ca e si 1,4 vorbesc de motoarele pe benzina si daca urcam la motoarele mai puternice 1,4 de 94 cp la aveo si 1,6 de nu stiu cati CP la logan consumul este din nou mult mai mare pe logan posibil motiv greutatea mare a logan-ului si aerodinamica masinii din nou mai proasta la logan si nu in ultimul rand cam putini cai dintr-un motor de 1,6.

Nu ma pricep la masini prea bine dar cand am cumparat masina m-am informat de toate la ca bani aveam si am ramas surpins de consumul declarat in datele tehnice la logan fata de aveo si alte masini si puterea dezvoltata foarte mica ptr. motoare de 1,4 si 1,6 pe benzina.

In rest la logan pe motorina nu stiu.

Share this post


Link to post
Am ajuns la onorabilul kilometraj de 500 de km

 

 

Am gresit...vroiam sa spun 5000 de km (ma' bad) :) .

Da..ai foarte mare dreptate "ptr1aa". Cand mi-am luat masina (Aveo 1.2 PLUS) am luat in vedere si Loganul ,dar dupa cum ai spus si tu cilindreea mare si puterea manifestata foarte mica (precum si gura sotiei ce nu vroia Dacie ) m-au facut sa ocolesc aceasta. De astfel MA BUCUR extrem de mult.

 

Ce-i drept Loganul are un avantaj clar in legatura cu piesele , ce se gasesc la fiecare magazin din orice vagauna. :D

 

VA MULTUMESC !!!

Share this post


Link to post

Si a mea sotie se uita la Loganuri si spune "ce bine ca nu am luat asa ceva"....mai nou imi spunea un coleg cu Logan 1,6 16v ca oprind la benzinarie pana sa coboare el din masina sa-si deschida busonul, care e cu cheie (?!) inclusiv la varful de gama Prestige, benzinarul deja ii alimenta spunand care are cheie pt. Logan. Se pare astfel ca bolile vechi cu deschiderea multor masini cu aceeasi cheie se perpetueaza la Dacia...despre ergonomie ce sa mai vorbim, fiecare usa are cum e normal comanda separata nu una pe mijloc ca la Logan de unde sa se "serveasca" toti, la alimentarea cu benzina deschidem din interior printr-o simpla clapita, portbagajul se deschide din telecomanda, scaunul se regleaza pe inaltime etc. Asa ca ii lasam in continuare sa considere ca ei au masina sigura iar noi mergem cu "sicriul" chiar daca punctajele de siguranta sunt superioare la Aveo ...noi ramanem cu ergonomia care chiar e necesara zi de zi.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Baieti, nu ridicam cu nimic calitatea dialogurilor daca folosim aceleasi tipare de pe forumurile vecine si prietene Logan si Dacia.

Share this post


Link to post

Ai dreptate.>tommy,dar hai sa ne mandrim,ca avem totusi masini mai tari decat ei.

Un sfat pentru un prieten >.razv<,nu te enerva ,nu ai cu cine(invidia roade)

Share this post


Link to post
Ce-i drept L***nul are un avantaj clar in legatura cu piesele , ce se gasesc la fiecare magazin din orice vagauna. :D

De exemplu: 3 saptamani de asteptare pentru o punte spate noua,completa, dupa ce a luat o usoara busitura in roata spate stanga (masina fratelui meu).

Dar, scuze, sunt offtopic.

Share this post


Link to post
Baieti, nu ridicam cu nimic calitatea dialogurilor daca folosim aceleasi tipare de pe forumurile vecine si prietene Logan si Dacia.

Lasa Tommy ca de tine nu zicem nimic :D , nu de alta dar vedem ca ai o japoneza care e vicecampioana in topul calitatii realizat de Auto-Bild...de tine se pot lua doar cei cu Mazda dar cum diferentele intre :caaalm: sunt infime chiar nu ar avea rost. Oricum suntem si noi niste pui de :caaalm: combinati cu :rambo: (cowboy).

Share this post


Link to post

Da, bre, ca are porcbagajul maaare, incape o grama' de varza in el.

N-o fi si buburuza mea la clasa micro, alaturi de smart pizza dellivery?

Edited by Lucian M

Share this post


Link to post

Are cineva idee pentru ce este conectorul asta?

Am cautat "perechea" si nu o gasesc. Asa trebuie sa fie, in aer? mi s-a smuls mufa...si trebuie sa o caut mai bine...

 

P.S. Nu stiu daca am pus unde trebuie...dar am zis sa nu fac un topic separat pt. atata lucru...

post-5518-1201261321_thumb.jpg

post-5518-1201261327_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Bre, si eu am una la Lacetti identica. Are un obturator rosu in bot. Presupun ca e pentru o versiune superioara, vreun senzor pentru TCS ceva...

Share this post


Link to post

Pai la mine mai FULL nu poate fi, decat daca-i pun AT...da' si atunci ar fi decat mai scumpa...nu neaparat mai dotata... 8-|

Share this post


Link to post

Las' ca full la noi e una, afara e alta!

Share this post


Link to post

Da, noi avem paharul mai mic. :) )

Fiecare intelege ce vrea prin full.

Share this post


Link to post

Salut cu respect toti conducatorii auto de pe acet forum !

Sper sa devin si eu membru (cu tot cu masina) cat mai curand !

Pana acum am condus diverse masini si am fost si sunt proprietar de Daciii Berlina (carutza) !

De curand am inceput sa ma gandesc foarte mult la un Aveo !

Am fost la un showroom , am fakt un drive test ,toate bune si frumoase (dragoste la prima apasare pe acceleratie)!

Deal-rul fiind ruda va dati seama ca am i-am incercat toate performantele si sincer am fost foarte uimit de raportul viteza - franare ,oricum intre carutza si Aveo e diferentza ca de la soare la ultima planeta din cosmos !

Experientza mea in masini noi sau sa ii zic straine este 0 (nu in sofat) !

Eu mai mult as cauta o incurajare dak pot sa ii spun asa pt ca parerile sunt impartite si multi din anturaj mi-au spus ca nu este o masina asa buna dar chestia e ca nici unul nu au asa ceva so..!

Dak poate sa imi spuna si mie cineva care este prorietar de Aveo 1.4i 16v 94 cp Elite (si nu numai) cam ce parere are el despre masina !

Sper sa fiu inteles mai ales ca sunt la inceput de drum si doresc ca aleg drumul cel bun !

Va multumesc !

Share this post


Link to post

Bine ai venit, si sa-ti iei masina ce o doresti.

Eu te-as incuraja in primul rand sa scrii fara mircisme.

Drumul cel bun, si gandul, sa-ti fie in fata mereu!

 

Arunca un ochi aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...amp;hl=impresii

De altfel cred ca se incadra si postul tau tot in zona asta.

Share this post


Link to post

Eu sunt un posesor de Chevrolet Aveo 1,4 16v 94cp Platinum am facut aproape 6000 km fara nicio problema de niciun fel, sfatul meu este sa nu faci rabat pt. o suma care banuiesc ca nu este insemnata si sa alegi varianta full-options care iti ofera satisfactii depline. Varianta full options e la pretul de 11620 la care in mod sigur obtii un discount semnificativ...eu am bagat vopsea metalizata si am ajuns in vara la pretul de 11200 euro cred ca poti obtine un pret chiar mai jos in euro (in lei nu prea cred) si vei beneficia de: alarma, inchidere centralizata cu telecomanda, deschidere portbagaj tot din telecomanda, abs, climatronic, airbaguri inclusiv laterale, volan si schimbator piele, comenzi pe volan, geamuri electrice fata/spate, computer de bord, un sistem audio excelent CD mp3 cu 6 boxe. Doua lucruri nu mi-au placut la masina si acestea sunt: roata de rezerva care e o parodie cu care mergi cu 80km/h pana la primul service pt. a-ti rezolva o eventuala pana si computerul de bord caruia ii lipseste un consum instantaneu. In rest chiar nu ma pot plange de nimic in 5605 km efectuati (~4000 km in oras) am obtinut un consum de 8,79 litri/100km. Sper sa-ti alegi masina care sa-ti satisfaca toate dorintele insa nu renunta la oportunitatile unui full-options pt. o suma derizorie...si eu daca mi-as fi dorit o masina mai mare as fi putut lua cu aceeasi bani un Lacetti chelut insa marimea e un criteriu de care trebuie sa tii cont daca circuli mult in orasele noastre ingramadite si din ce in ce mai aglomerate.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post

Un gri urban ar fi alegerea mea si oricum mi-o iau full pt ca obtin niste discounturi fictive pe pile cum s-ar zice ! Eu de pe geam vad showroomul ! Sper sa mearga totul bine ! MS

Share this post


Link to post

Precum se observa in avatar si eu tot urban grey am ales...ferice de tine ca ai o pila in service! Eu ma gandesc cu groaza la revizie cand voi fi nevoit sa o las prima data (sper sa fie asa) pe mana lor.

P.S. Eu cu masina luata pe firma (-tva), leasing 1an, rca, casco (full), taxa de prima inmatriculare, etc. am platit per total 335 mil. lei vechi o suma mai mult decat satisfacatoare.

Edited by starsteel

Share this post


Link to post
Un gri urban ar fi alegerea mea si oricum mi-o iau full pt ca obtin niste discounturi fictive pe pile cum s-ar zice ! Eu de pe geam vad showroomul ! Sper sa mearga totul bine ! MS

 

SUCCES !!! :)

 

Acum revin cu informatii noi despre "trotineta" mea.

Ieri, avand ceva treaba prin Buzau (si observand cat de liber era E85) si avand in vedere ca am 6500 de km, m-am hotarat sa vad cum sta treaba cu viteza declarata de producator.Astfel am luat-o tare dandu-i in bot numa cu treapta a 4-a cu 110-120 km/h (nu ma intrebati de RPM deoarece eu nu ma uit la turometru).Astfel de la Sinesti ,pe drumurile acelea numa' bune am reusit sa depasesc viteza impusa de producator ajungand la 160 km/h :banana: .Si inca mai simteam ca poate- deoarece mai aveam "pedala"-.

Pot sa zic ca pur si simplu am ramas mirat de ce sunet scoate motorul pe la 140km/h _este cu adevarat superb (cei cu 1150 cmc pot sa confirme).Se pare ca "sportivitatea"cu care l-am invatat a dat roade.

 

Dupa 6500 de km(aproximativ) avem asa; PLUSURI :

+motorul si-a dat drumul fffbine

+nu am nici un greieras la interior

+cutia de viteze nu mai agata in a 2-a

+consuma cam 9 % in Bucuresti

+suspensia nu este zgomotoasa (nu stiu ce tot zic unii cum ca ar fii zgomotoasa-fratilor...nu e

Mercedes) :thumbl:

MINUSURI:

-suportul de placuta de inmatriculare-spate-face ca toti dracii cand inchid portbagajul :wallbanger:

(stiu..este o problema des intalnita)

-motorul se incalzeste un pic cam greu.

 

 

In general sunt foarte multumit de :trotineta: :)

 

Bucurati-va de masinile voastre, da si ele de voi !!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...