Jump to content

nino

Compatibilitati Piese Intre Cielo, Espero, Nubira Si Leganza

Recommended Posts

Deschid acest topic datorita unor probleme avute la comanda unor piese la diverse magazine... Codurile initiale din cataloagele de piese s-au schimbat in decursul anilor, iar vanzatorii de la magazine sunt din ce in ce mai nepregatiti si nu stiu ce sa-ti vanda mai repede, numai sa aiba vanzare, chit ca poate piesa dorita nu se potriveste. De asemenea, consider ca e util, din ceea ce am intalnit fiecare dintre noi, sa comunicam celorlalti ce piese compatibile am gasit pentru masina si poate organizam si o mica baza de date... Eu am multe intrebari despre compatibilitatea pieselor de Espero 1.5 DOHC cu Nubira 1.6 DOHC...

De exemplu, dupa multe cautari, am cerut la un magazin termostat pentru Nubira 1 si era cat pe aici sa cumpar (nu stiam atunci cum arata) unul de Espero care costa vreo 80 RON... Cel de Nubira (se deschide complet la 87 grade Celsius) era insa numai 14 RON... si bineinteles ca era diferit de cel de la Espero... Mai exact, era termostat de Cielo!

...So:

- termostat (87 C) = Cielo = Nubira 1

Edited by ovi_jer
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din câte am observat la mine :

-Pivoţi Lacetti la fel ca la Nubira;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca stiti, scrieti si compatibilitatile cu alte marci/modele (un bun exemplu ar fi Opel)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtrul de benzina Leganza este la fel cu cel de Matiz. Supapele de la motorul 2.0 16V al Leganzei pot fi inlocuite cu cele de la motor de Opel de 2 L care sunt la jumatate de pret.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Axa cu came, culbutori, amortizoare, pivoţi, capete de bară Cielo = Opel

Şi dacă nu vorbesc aiurea şi pompa de apă.

Edited by valiman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzor temperatura apa cielo inlocuit cu unul care scrie pe el opel 85 grade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cel de Nubira (se deschide complet la 87 grade Celsius) era insa numai 14 RON... si bineinteles ca era diferit de cel de la Espero... Mai exact, era termostat de Cielo!

...So:

- termostat (87 C) = Cielo = Nubira 1

Termostatul la nubira mea deschide la 94 de grade complet. O fi alt model, dar e verificat pe tester, temperatura variaza intre 94-97 de grade.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deschide la 94 de grade complet

Corect... 87 C e temp. la care incepe sa deschida... si trebuie sa se deschida complet pana la 102 C...

Share this post


Link to post
Share on other sites

amortizoare cielo=espero chiar si de supernova ar merge am inteles, de fapt toata flansa+ arc,amortizor, pivot inferior poate si bascula sunt identice la cielo, espero, opel kadett (s-ar putea si la vectra a).

 

Pompa de apa ok la 1.5 sohc=15 dohc (poate si 1.8 nu sunt sigur)

 

Cam atat imi aduc aminte deocamdata...

 

PS Senzori, IAC la fel parca

Share this post


Link to post
Share on other sites

- IAC Cielo = Nubira 1 (la Nubira 2 nu mai e IAC-ul separat, ci MTIA (=IAC+TPS));

- TPS Cielo = Nubira 1 (da' nu sunt sigur :-? )

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intrebare de potrivire:

- eu am probleme cu etrierul de pe fata dreapta - am fost la mecanic mi-a pus un alt etrier second, dar parca tot se incalzesc rotile :( - am inteles ca se potrivesc fff bine cele de OPEL, dar nu ar putea aparea probleme la ITP odata, sau fereasca Dumnezeu un accident si daca se face o expertiza tehnica a masinii nu intru in belea imediat, in sensul ca sunt vinovat deoarece nu am folosit piese originale si am schimbat caracteristicile tehnice ale masinii?

 

Multumesc de sfaturile ce mi le veti da! :osanale:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta e nimic, eu ma intreb ce-or sa faca cei care si-au montat punte de vectra pe spate, cu discuri? Asta fiindca sincer vreau si eu intr-un viitor indepartat nu de altceva. Banuiesc (virgula) ca trebuie omologate intr-un fel chiar as dori sa aflu. Daca a facut cineva cum a procedat la ITP sau RAR?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atit timp cat coeficientul de frinare pe frina de serviciu si cea de stationare se incadreaza nu ai nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merg discurile de la Cielo koreean la Espero?

 

@Ovi_jer spunea aici:

Deschid acest post pt ca pe acest forum au fost mai multe dicutii contradictorii pe aceasta tema.

Cielo si Espero au aceleasi dicuri de frana fata ventilate si cu diametrul de 236 mm si acelasi tip de pompa de frana.Difera numai raportul de la servofrana si diametrul sabotilor spate.Difera etrierele fata si placutele de frana la sohc pt ca la executiv sau montat etrierele si placutele de espero.

 

Ma intereseaza discurile care le vinde RaduERD si nu stiu daca merg la mine.

 

Merci.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare: placute frana fata Leganza = placute fata Nubira 1 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

la capitolul amortizoare ce compatibilitati ai pt nubira 1? si discuri ventilate fata?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Placute frana nubira = placute frana espero si cielo executive

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revin cu intrebarea TPS Cielo= TPS Nubira 1 ??? Stiu ca IAC-ul e la fel...

Pompa de benzina Cielo SOHC = pompa de benzina Nubira 1 ???

 

[LATER EDIT]

 

Gata, acum am confirmarea: atat IAC-ul, cat si senzorul TPS sunt compatibile intre Cielo si Nubira 1, 2 (nu si la Nubira 2 cu Euro 3, care, dupa cum spunea ovi_jer, are MTIA)

Edited by nino

Share this post


Link to post
Share on other sites

TPS nu stiu sigur dar ar trebui.Pompa de benzina de 1,5 dohc nu de sohc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La sistemul de racire, se potriveste oare cu Opel? Ma refer la Cielo. Mai exact partea de furtune, vas expansiune etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, si ar fi fost bine.Opelurile vechi au senzor de nivel pe vasul de expansiune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o fftopic:

 

@ovi_jer> La noi cand se aprinde becul? Cand e motorul calat? :D

 

Eu am gasit lipsa lichid total din vas, de cand cu furtunul ala gaurit, si nu s-a aprins nimic, temperatura apa la bord ok.

Inca ceva: lichid tashnea ca la pipi de copil mic, pus mana din reflex sa simt pe unde curge, si lichidul CALDUT. Exact ca pipiul. Asta dupa mers 100km cu 120-130. Eu credeam ca gata sunt, oparit toata mana. Ma gandeam la un furtun de Opel, ca nici acum nu mi-a venit cel de Cielo pe comanda.

 

Laaaaater

 

M-au sunat de la service, am fost, schimbat furtun cu original (primul era romanesc fara insertie), spalat instalatie, schimbat si antigel. Ok. Spalat si vas expansiune, ca era negru de la ulei.

Edited by Moshu

Share this post


Link to post
Share on other sites
...- eu am probleme cu etrierul de pe fata dreapta - am fost la mecanic mi-a pus un alt etrier second, dar parca tot se incalzesc rotile :( - am inteles ca se potrivesc fff bine cele de OPEL, ...

 

Acum nu stiu daca cele de Opel se potrivesc dar uite ce am gasit la dl. Nicu Barbu:

http://www.autodaewoo.ro/index.php

 

Set etrieri Cielo (pt modelele cu janta pe 13") cu placute mari (placute de Matiz) - se obtine o imbunatatire considerabila a coeficientului de frinare

pret: 380.00 lei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×