Jump to content
 

Geo_ZGA

Membru
  • Content Count

    1527
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    127

7 Followers

About Geo_ZGA

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-81-ZGA

Recent Profile Visitors

2466 profile views
  1. Ieri am montat, intr-un final, si scaunele Recare de Bertone. Ca aspect, arata nasol (crem si murdare), dar vin huse peste ele asa ca nu prea conteaza. Le-am inlocuit pt confort si reglaje. Evident ca nu se potriveau fix pe fix, au fost probleme si cu o piulita din caroserie (s-a sudat alta), pana la urma le-am potrivit. Si daca tot am avut putin timp, am schimbat si pozitiile mov cu unele albe, ca sa nu mai fie panica de ramas fara talon.
  2. Mai da si strambe, din cand in cand... eu am patit de cateva ori sa-mi dea traseul liber, dar sa ma trezesc ca e blocaj. Si am dubii ca nu fusese raportata aglomeratia. In rest da, e f util. Te mai anunta de politie (uneori raportata aiurea), accidente, te mai ocoleste prin zone mai libere...
  3. "Stie" orele la care faci un traseu, in mod repetitiv. Si pe mine, cand ma duceam la birou, ma intreba daca ma duc acolo dimineata, iar seara acasa (daca era cam la ora aia)
  4. Am pornit curatel, dar undeva, pe parcurs, m-am enervat si nu mi-a mai pasat de mizerie... se duce la prima ploaie. Ieri am bagat ceva offroad, 20km pe urcare si inca 20km pe coborare, din care jumatate cu grupul blocat pe greu pt ca traseul era mai dificil, a luat un sfert de rezervor (90% pe urcare) :)))) Exceptand revenirea la ralanti, care nu-mi place (o sa ma mai joc cu tps-ul si o sa incerc o noua invatare de ralanti), masina nu a facut probleme si chiar s-a descurcat onorabil. Totusi o planetara fata are un inceput de sfarsit... mai trozneste scurt, ocazional. Nu e prima data cand o aud, dar acum nu eram virat maxim si tot a troznit putin. Pe drept nu face probleme, dar probabil ca in viitor va trebui sa schimb capetele, ca sa nu am surprize prin pustietate.
  5. Am aerisit azi, pe spate nu a iesit deloc aer dar am mers pe clasicul "de la cea mai departata de pompa". Peste noapte s-a mai dus din aerul de pe fata, nivelul scazuse in vas, am reusit sa termin fix cand s-a dus hexagonul de la un aerisitor fata. Kit-ul de reparatie avea si aerisitori noi, dar nu s-au potrivit... Frenkit de rahat. Momentan raman asa, poate la primavara ii desfac iar si caut aerisitori noi, plus garnituri de praf noi. Frana tine decent, cred ca m-am obisnuit cu Corsa, la care ingheata. De cand am luat-o din service m-am trezit ca imi curge benzina pe la furtunul de alimentare spre rezervor... cand ajungeam aproape de plin chiar curgea binisor. Mi-am facut de lucru si am bagat niste Reinzosil pe la imbinarile "adaptarilor" (furtunul e de cielo, taiat, imbinat cu teava, iar imbinat cu capatul de furtun). Si daca tot am fost cu rotile fata date jos, mi-am adus aminte ca "ma juram" de acum 1 an ca o sa dau cu ceva pe contra aripa fata, unde frecase amortizorul. Evident ca n-am facut-o atunci, da' i-am dat ieri bine de tot cu zinc, iar azi cu niste teroson (la spray). Am dat o tura de cativa km cu ea, ralantiul tot jos sta orice i-as face... si parca nu revine cum trebuie cand las acceleratia. In rest, pare ok.
  6. Pt cielo euro3 8v: 2 bobine 50 lei ambele (una parca era defecta, de asta le si dau impreuna), bobina cu fise originale 70 lei, rampa injectoare completa 50 lei (un injector era ff putin infundat). filtru benzina gratis
  7. Au mai ramas galeria de evacuare (serpi) 150 lei stop, far cu semnal, pompa benzina, bloc stergatoare, cutie filtru aer 50 lei bucata oricare presuri fata aluminiu 50 lei perechea chedere usi noi 30 lei bucata semichiulasa completa, axa fara uzura 100 lei
  8. Gratis pt Cielo, plastice coloana reglabila, furtun apa, sticla far dreapta, ecu euro3, imobilizator/cip, map euro3, motoras si usita rezervor, vas si conducta pompa ambreiaj, vreo 3 etrieri spate opel (pt punte spate cu discuri), 2 furtune frana fata, 2 plastice stalpi, manson frana de mana impecabil, semnal aripa alb, furtune si teava apa (cred ca veneau in spatele galeriei de admisie), ventilator aeroterma, vaporizator AC
  9. Am montat la loc etrierii fata, am tras cat de cat aerul cu pompa de vacuum, ramane sa fac aerisirea completa
  10. Surprinzator, si mie :)) S-a mai uzat cel de la sofer, dar inca arata binisor. Si culmea... nici acum nu le-am facut incalzirea, stau cu butoanele in casa.
  11. Azi m-am cam chinuit cu garniturile de praf, la etrierii fata. Am luat Frenkit, tari si nu vroiau deloc sa intre... pana la urma am reusit pe una sa o rup, pe alta sa o intep. Pana la urma mi-am fabricat o "scula" dintr-o periuta de dinti si, cu ajutorul aerului comprimat de la vulcanizarea vecinului (ca sa scot pistonasele), le-am montat pe cele vechi. Doar cele de praf sunt vechi, cele de etansare si pistonasele sunt noi. La fel si culisele noi. Pt ca era tarziu, si pt ca vreo 3 beri cu vecinul, etrierii stau cuminti in portbagaj, o sa-i montez maine sau poimaine. Un singur lucru mi-a iesit bine azi: bandoul spate, scos "prin tragere" de pe usa = cleme rupte. L-am reparat si remontat
  12. Ieri am inlocuit clapeta de acceleratie cu una pe care o aveam deja acasa si am reconditionat-o (magnet lipit cu loctite 480, dupa matuire si degresare cu acetona), cea de pe masina era super murdara, dupa 2 ani. Si avea si magnetul dezlipit, cum de altfel ma si asteptam. Cu greu am reusit sa-i fac ralantiul cat de cat ok, sta pe la 500 acum. La clapeta de pe masina am comis-o... am spart magnetul cand il curatam (mi-a sarit din mana pe celalalt magnet de pe ax). Am reusit sa lipesc bucatile la loc, sper sa reziste tigania.
  13. Ieri am lucrat putin la masini. La Corsa am vrut sa schimb placutele fata, dar am decis ca nu are rost... mai au suficienta carne, 3-4000km mai duc. Daca tot eram cu roata data jos, am inlocuit bandoul dreapta fata (cel vechi avea clemele rupte)
  14. Geo_ZGA

    Anvelope... in Spania

    Cand te duci la ski mergi si pe zapada sau doar pe asfalt? Daca doar pe asfalt, lasa anvelopele in pace si mergi mai incet unde e frig/ud. Am luat sotiei de curand Kumho ha32, all season cu fulg si munte pe ele, profil "calumea". Lansate prin august anul asta, deci nu exista review pt ele... da' cica au luat nu stiu ce premiu si ar fi continuarea altui model de succes.
  15. Cel mai probabil tacheti la Cielo sunt hidraulici, daca nu se incarca cu ulei... tacane. Depinde si daca uleiul e uzat, daca e de calitate, sa nu fie prea gros (mai ales la rece)... Daca dispare tacanitul dupa scurt timp, nu-ti face griji
 

×
×
  • Create New...