Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Content Count

    1363
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    88

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-81-ZGA

Recent Profile Visitors

1936 profile views
  1. Facem, acum am invatat si eu ce am de facut ca sa demontez in ordinea corecta (mai mult sau mai putin). Am comandat si piesele, sa speram ca iese bine acum. Cu ocazia asta inlocuim si antigelul (iar, tot era programat) si uleiul din nou.
  2. Toate troacele sa vina la mine... Operatia a reusit, pacientul decedat... tacane, troncane, bate, merge prost si moare. Dj-ul a pus testerul pe ea, missfire pe 3 cilindrii constant. Compresia buna si egala pe toti 4. Sanse mari sa fie distributia... drept urmare voi comanda kit nou, plus 4 bujii noi (din service a revenit cu bujii Renault uzate, in loc de cele 4 Denso pe care le montasem in primavara). Mai trebuie si o rola noua la intinzatorului curelei de accesorii, pt ca un bou (adica eu) a pocnit-o. Si daca mai sunt bani, si o pompa de apa noua, cea veche are palele cam mancate. Plus maruntisuri gen spray de frane, antigel si altele. Electromotorul curatat nu mai ramane cuplat dupa pornire, deci am rezolvat o buba. Si vad ca nici cu chiulasa nu ar mai fi probleme, ramane de rezolvat distributia sambata urmatoare, poate cu asta inchei capitolul asta.
  3. Chiar daca manualul recomanda doar completarea, e indicat sa-l schimbi si pe cel din cutie. Acum ceva ani am pus Motul 75w90, f bun uleiul. Inainte de asta folosisem pt cutii automate, excelent, schimbatorul era fulg... marele dezavantaj e ca trebuie schimbat periodic. Deci mergi pe o marca cunoscuta, ulei sintetic.
  4. Azi am luat chiulasa, 150 lei planat, schimbat simeringuri supape, curatat si bagat filiera la bujii. Garniturile 80 lei, pt capac distributie, agr si catalizator. Urmeaza sa ma ocup de curatare accesorii (electromotor, galerie admisie etc) si bloc, ca duminica sa o montam la loc.
  5. Ai rabdare, vezi peste 2 ani ce o sa mai fie... conducerea se mai schimba, legile se mai schimba
  6. Parerea mea e sa o schimbi inainte sa vina iarna, altfel o sa te trezesti in frig si zapada ca nu mai porneste si trebuie alta... cu cat sunt temperaturile mai joase, cu atat isi va da duhul mai rapid.
  7. Au intrat 3-4 beri... la mine, cel putin. Restul au ajuns ceva mai tarziu si au stat pe cola si cafea :)) Intre timp am mai comandat vreo 3 garnituri, ieri am lasat chiulasa la atelier pt curatare, planare, inlocuit simeringuri supape si pasuit supape. Plus scos un prezon rupt de la catalizator, sa vad cu ce naiba il inlocuiesc... in ultima instanta cu un surub si aia e.
  8. Eu cu munca murdara, Dj-ul cu demontatul distributiei, Lucian cu cafeaua, Mircea cu pozele A se observa intr-una din poze si improvizatia facuta la firul de excitatie al alternatorului... fir innodat (si coclit) pe un papuc rotund. Am demontat si alternatorul, si electromotorul, sa le fac o curatenie generala.
  9. Nu va inghesuiti, e loc pt toata lumea... va las cheile si ma duc la detectie :))
  10. Au venit piesele, duminica mobilizare generala, luni dimineata chiulasa (si discurile fata, daca reusesc sa le demontez) ajung la planat. Plus inca 1.5l de antigel Hepu, apa distilata, spray de frane, flush si ulei Motul Xcess 5w40.
  11. Care espero? Daca faceai si coltul ala de sub stopul dreapta...
  12. Intre timp masina a depasit 20.000 km de cand e la mine. Pe la aprox 133.000 km am facut schimburile de mai sus, inclusiv filtrul de aer imediat dupa. In functie de teren, bataia de bieleta reapare, urmeaza sa o schimb (sta in portbagaj de asta vara) dupa episodul "Corsa". Iar la anul cred ca voi trece pe bielete de Forester, o idee mai lungi decat originalele. A reaparut si rugina, prin anumite locuri... nu rau, dar bine :))
  13. Verifica daca nu cumva se incinge vreo roata... poate sa fie si asta o cauza, fierbe lichidul si ajungi in situatia "pedala la fund". Mai ales cu discuri si placute noi, daca pistonasul etrierului nu e retras complet si mai are si mizerie/rugina, tine placutele lipite pe disc.
  14. Transeele de acolo nu sunt romano-ruse, pe ambele dealuri sunt germano-bulgaresti. Cele rusesti (fara romani, nu au fost acolo) sunt intr-o vale mai incolo putin, dar goale complet (cateva lopeti, table si relativ putine tuburi). Eu am cam golit zona respectiva, dar exista sanse f mari sa existe munitie activa, inclusiv proiectile neexplodate. MARE ATENTIE la sapat si nu manevrati obiecte care par a fi grenada, obuz, detonator etc. In caz de ceva, se anunta la 112. Si tot mare atentie la situri, in apropiere este un tumul, nu va apropiati prea mult de el ca sa nu apara probleme (desi nu e mai nimeni pe acolo, nu se stie niciodata. Cei de la djc stiu de zona de la mine, am gasit obiecte romane si grecesti pe acolo). Da, pinpointer-ul are fix acelasi regima ca si detectorul, trebuie si el autorizat.
  15. Masina fiind tot in service (eu plecat din oras sapt asta), au inlocuit garniturile de la capacul distributiei dar problema persista. Singura varianta ramasa e garnitura de chiulasa. Pana o iau de acolo i-am rugat sa faca si geometria, e stramba pe stanga fata (da, stiu, trebuia facuta de mult). Am facut un necesar de piese, cu tot ce trebuie (garnituri, simeringuri si ghiduri supape, ulei, filtru, antigel etc) ajung pe la 700 lei. Plus manopera la planare si mesterire supape, probabil ajung pe la 1000 lei. Acum doar sa tina vremea cu noi... duamneajuta
×
×
  • Create New...