Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Content Count

    1318
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    79

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-81-ZGA

Recent Profile Visitors

1769 profile views
  1. Geo_ZGA

    noua troaca - Corsa C

    Asa ma gandeam si eu, sa bag furtun, mai ales ca am acces la tur si retur f usor, din compartimentul motor. Dupa ultima golire am verificat caldura si baga bine de tot, nici nu poti sa stai cu mana pe gura de ventilatie. Problemele cred ca au aparut din 2 cauze: 1. antigel neschimbat de secole (posibil si cu apa chioara in amestec). 2. radiatorul cu pierderi, pe unde mai trage usurel si ceva praf din atmosfera.
  2. Geo_ZGA

    noua troaca - Corsa C

    E deja rugina si mizerie ca la balamuc... oricum nu a iesit tot antigelul (a se citi "noroi"), am golit doar pe la robinetul de la radiator. Nu o sa stea mult asa, nu se intampla nimic rau... la Pinin am stat cateva luni doar cu apa, era curata lacrima la golire.
  3. Geo_ZGA

    Nubira Ii

    Ce cheder e ala? Dedicat sau ceva universal?
  4. Geo_ZGA

    noua troaca - Corsa C

    Sambata m-am mobilizat putin, m-am ocupat de curatarea instalatiei de racire. Golit, spalat bine vasul, pus apa cu zeama de curatare, dupa 30 min plin cu pamant... iar golit, acum doar apa o saptamana. Dupa care iar golit, radiator nou si antigel Hepu.
  5. Geo_ZGA

    Alta j100

    Eh, unii declara "urbanul" din Zimnicea sau stiu eu ce localitate cu un semafor si 50 masini. Sau Bucuresti la ora 4 dimineata... altii mai si mint, ca a lor e mai speciala decat a celorlalti 20.000. La Corsa sotiei (1.2) nu am facut consumul exact pt ca nu ii merge bordul, dar e in jur de 9-10%. Probabil ca eu as putea sa o conduc cu un 8.5-9%, dar e un motor de turatie si daca vrei sa fie ceva mai sprintena trebuie sa schimbi mai sus, automat creste consumul.
  6. Geo_ZGA

    Alta j100

    Ajuta la manevre, la parcari... mai ales in cazul femeilor. Corsa C are servo electric, care iar ajuta femeile. Dar treaba cu motorul mic, mic nu e chiar asa buna... motorul de 1.0 are acelasi consum ca si cel de 1.2 (in jur de 9-10% in Bucuresti, in functie de stilul de condus), doar ca mult mai lesinat ca putere. Nu ca 1.2 ar fi mare branza.
  7. Geo_ZGA

    Alta j100

    Lasa naibii motorul de 1.0... 3 cilindrii cu sunet de masina de cusut si nici macar 60cp. Si consumul nu e atat de mic pe cat ai crede.
  8. Combustibil si lichid racire - da, mult mai corect decat cel original de Cielo Viteza - fara modificari cu montaje sau alte chestii, dar nu mai e pe cablu, ci electronic. Identifici firul care da viteza la ECU, cel din vss.
  9. Geo_ZGA

    Alta j100

    Bine ca ai rezolvat, simplu si ieftin
  10. Geo_ZGA

    Alta j100

    Cati km au bujiile? Daca ma iau dupa culoare, nu functioneaza mai deloc
  11. Geo_ZGA

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Azi masina a stat in service, am lasat-o pt problema cu apa... localizata intre panoul pedalier si contra aripi, asa cum imi si imaginam. Au demontat aripile, au mesterit pe acolo, au umplut cu mastic. Ieri am fost pt constatarea sasiului... care prezinta umflaturi si gauri :)) Va intra la refacut, posibil in iulie, vedem. Nu, nu cu piese originale... pt ca si deoarece vreo 2000 euro doar piesele. Tot azi am depistat si o problema care aparea din ce in ce mai des, o huruiala la viraj usor dreapta... flansa amortizor, cu 0 vaselina in ea. In conditiile in care are 1 an si e originala Mitsu... s-a umplut cu vaselina, sa speram ca e ok acum. Ah, da... si ieri m-a lasat (iar) spira de la volan, de data asta nu mai mergea claxonul. Am invartit-o, am frecat-o, am asezat-o altfel in carcasa... momentan functioneaza. Am gasit noua prin Polonia, cu vreo 100 euro. Vedem cand crapa asta ce fac, inclin spre cea noua. Pt ca noua si pt ca una sh e vreo 150-200 lei.
  12. Singurele metode pe care le stiu eu sunt: 1. scoti bujiile, cu fisele puse, si verifici daca dau scanteie pe rand (atingand cu filetul de chiulasa, motor, ceva care da la masa). 2. cu alta bobina, de pe o masina care functioneaza bine. Varianta 1 nu e 100% sigura, pt ca pot fi probleme aleatorii, care apar din cand in cand... si la test sa fie ok, dar uneori sa dea strambe. edit: bobinele individuale se pot masura, dar la tine e cate o infasurare pe o pereche de bujii. deci de fapt modulul are 2 bobine in interior
  13. Probabil curge benzina din injectoare, nu mai inchid cum trebuie
  14. Geo_ZGA

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Am gasit ieri pe unde intra si am crezut ca am si rezolvat... aparent, nu am rezolvat mai nimic, tot intra, desi mai putin. Si acum intra si prin dreapta, e mocheta fleasca si la pasager. Locul e intre panoul pedalier si contra aripa, am pus niste mastic dar tot mai are un loc neastupat pe care nu il vad acum... cel mai probabil va trebui sa inlocuiesc mocheta, pasla de sub ea e muci si cred ca o sa putrezeasca. Husa de volan e de pe aliexpress, dedicata pt volanul asta, vreo 20$. Mai trebuie putin stransa din cusaturi in partea stanga... are putina "burta" pe 2-3cm. Sambata am montat si distantierele.
  15. Geo_ZGA

    Mitsubishi Pinin - Restaurarea Exploratorului

    Azi mi-am facut de lucru
×