Jump to content

Geo_ZGA

Membru
  • Posts

    2043
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    326

7 Followers

About Geo_ZGA

  • Birthday 08/03/1981

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Mitsubishi
  • Model
    Pinin
  • An
    2002
  • Nr. Inmatr.
    B-666-ZGA

Recent Profile Visitors

5817 profile views

Geo_ZGA's Achievements

  1. Asa a zis si amicul de la service, dar nu am vazut absolut nici o urma... nici rahati, nici urme de gheare pe la motor. Si am si aparatul cu ultrasunete, care pana acum si-a facut treaba. Nu imi dau seama ce s-a intamplat. Prafuit e... prafuit, pt ca drumurile noastre si pt ca a vazut si cateva iesiri prin praful din Dobrogea. Am reglat tot vineri si farurile, putin mai sus. Ieri am venit pe intuneric spre casa, par sa bata mai bine. Si lumineaza mai bine decat halogenul, desi nu cred ca sunt leduri de mare putere (nu au ventilator).
  2. Tot in aceeasi padure, un prieten a avut norocul sa mai descopere o groapa de gunoi. Pare mai mare ca prima, urmeaza sa o mai exploram saptamana viitoare. 3 rasnite de cafea marca Peugeot. Sticle, sticlute, calimari, cioburi de geam, de sticle si de vesela. O baterie pt lanterna marcata "wermacht", bucati de oglinda cu producatorul pe spate etc
  3. Vineri m-a anuntat sotia ca nu mai merge camera spate. Sambata am iesit sa investighez, in speranta ca e ceva simplu si rezolv rapid... n-a fost sa fie, m-a prins ora 20 pe sub masina. Mufa camerei a cedat, undeva prin interior e un fir intrerupt. Daca tot eram cu bara spate data jos, am zis sa o inlocuiesc cu o chinezarie cu care a venit player-ul. Dupa 2-3 ore de plastice demontate, injuraturi si maini zgariate pe sub bord, am reusit sa o montez. Calitatea video este groaznica, mai ales noaptea, am comandat o 70mai identica cu cea veche si va trebui sa reiau "procesul" de inlocuire camera (candva, cand oi avea chef).
  4. Vineri mi-am facut de lucru, am inlocuit mecanismul stergatoarelor si bratul de la sofer (la pasager nu am gasit) cu unele noi. Si filtrul de polen, care avea in jur de 1 an jumatate. Am pus si valva de sens, dar am renuntat rapid la ea pt ca scadea presiunea la stropitoare destul de mult.
  5. 293.500 km, schimb de ulei, parbriz si plafon. Si stergatoare noi Bosch (aia am gasit) @ches o poza la perete, chiar daca nu era intuneric complet. Am impresia ca trebuie sa mai ridic putin farurile
  6. Epica a intrat la mici reparatii de tinichigerie... de cand am luat-o a avut o pata de rugina pe plafon. Parbrizul era zgariat si el destul de rau, asa ca am zis sa le rezolv pe ambele.
  7. N-am mai facut mare lucru, sambata am spalat putin motorul, ca era plin de noroi de asta vara. Spalat e mult spus, am dat cu solutie si apa pe laterale si pe panoul ignifug, pe sus doar cu carpa umeda. Cat sa arate decent si sa nu-mi fie jena cand ma duc la revizie.
  8. La groapa de gunoi nu a mai mers treaba... am mai gasit o portiune cu gunoi la suprafata, dar majoritar cioburi de geam, cateva piese auto mici, bucati de furtun, cheder etc Am batut padurea prin diverse locuri, pe final de zi am reusit sa scot un tag german (blank, din pacate), la 2 pasi mai incolo un tub de antrenament 7.92 si la alti 2-3 pasi sigla auto Ferdinand Keibl
  9. Nu am mai reusit sa misc masina de atunci, habar n-am cum bat :)) Oricum in poze nu se vede chiar ca si cu ochiul liber...
  10. Vineri mi-am facut de lucru si am mai cheltuit niste bani... am montat leduri Osram pe faza scurta si pozitie, plus becuri "crom" pe semnalizarea fata (pe spate am de mult clare).
  11. Sambata am iesit pe zona germana ww2 si am nimerit o groapa de gunoi... fericire cu sticlele 🙂 Nu pot incarca toate pozele, dar va faceti o idee...
  12. 25000 cu cel de aer? Pai esti bine... eu nu stiu daca am apucat 15000 la Epica, sare consumul cand incepe sa se imbacseasca. La cel de motorina nu mai stiu cat am avut maxim, dar cred ca vreo 25000. In rest, il schimb la fiecare revizie. Am observat ca de buna calitate sunt si cele coreene de pe radacini. Si sunt mult mai ieftine, cel putin cel de motorina si cel de ulei.
  13. @Salex Evident ca sunt si recenzii proaste, dar din 50-100-200 iti poti face o parere. In plus, mi se pare important sa citesc despre comportamentul unei anvelope in timp, nu doar cand e noua. Sunt destule care se comporta f bine cand sunt noi si, dupa 10.000km, devin praf. Eu daca citesc ca o anvelopa a tinut 100.000km si e "foarte buna", iar alta doar 40.000km si e "nasoala", mi-e clar care e plastic si care nu.
  14. tyrereviews.com? de aici imi iau si eu informatiile, in general... mi se pare mult mai ok sa vina de la oameni normali
  15. Da, e si unghiul lamelei, dar eu am mai observat un detaliu... arcul se lasa in timp. Si nu mai are putere sa preseze stergatorul pe parbriz. Nu stiu ce se poate face in situatia asta, in afara de inlocuire.
 

×
×
  • Create New...