Jump to content
 

mr_alexandru

Membru
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

1 Follower

About mr_alexandru

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 10/13/1992

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    mr_alexandru13@yahoo.com

Profile Information

  • Din
    tg carbunesti
  • Auto
    daewoo
  • Model
    nubira II
  • An
    2007

Recent Profile Visitors

2011 profile views
  1. Cred că un silicon auto te-ar ajuta sa rezolvi problema temporar. Rezista cu succes la 150 de grade. Și cred că ar rezista și din punct de vedere mecanic, că ai o suprafață relativ mare pe care poți să aplici siliconul. In plus, cred că magnetul servește drept traductor de poziție pentru clapeta, deci nu actuator, unde forță ar fi mai mare. (S-ar putea totuși să mă înșel. Clapeta e acționată cu cablu de otel?)
  2. mr_alexandru

    PASSY

    Așa se transfera mișcarea către roți și la cutiile manuale. Cu ce anume faci comparație când întrebi dacă e mai bine sau mai rău? PS: Să o stăpânești sănătos!
  3. Te pot ajuta cu o cutie printata 3D pentru releu. For free.
  4. Bravo pentru rezultat. Te-ai gandit pe viitor sa ajungi și la etapa de la Arad?
  5. Am văzut că în weekendul asta e etapa de drag la Ianca. Ai fost? Ne poți spune ceva timpi?
  6. Sunt puse pe întrerupătoare separate dintr-un motiv mult mai simplu. Dacă în spatele tau rulează o mașina ai posibilitatea sa stingi stopurile de ceață astfel încât să nu-l mai deranjezi pe șoferul din spate și în același timp să păstrezi lămpile din față aprinse.
  7. Felicitări pentru mașină. Ar fi interesant daca ne-ai arăta o curbă de cuplu/putere.
  8. Poate are probleme cu termostatul și la viteze mai mari, fiind flux de aer mai mare, scade temperatura motorului.
  9. Pentru muzica românească e o aplicație foarte faina pe mobil. Se numește Electrecord. Aplicația se poate folosi și offline dar nu cred că poți descărca fișiere mp3.
  10. Am pățit ceva similar la un Ford Fiesta. Mirosea a camion in masina când porneam ventilația. Problema a fost de la o șaibă de cupru care se montează intre injector și chiulasă. Se mai numește și șaibă de foc. Are rolul de a nu permite presiunii din cilindru sa iasă in mediu exterior.
  11. Cred ca @tuning4life facea referire la un disc cu acelasi diametru, dar care sa aiba acele "caneluri radiale" mai mari. Astfel, suprafata de contact va fi mai mica decat la un disc obisnuit. Exemplu fortat in poza de mai jos. (e un disc de ambreiaj sport, ca tot a fost adus in discutie mai sus)
  12. Nu stiu cat se graia in zona, insa poti arunca un ochi aici: http://www.waze.ro/2015/08/cat-internet-consuma-waze/
  13. Ca se consuma mai multe date pentru incarcarea hartii cu traseul. Daca o sa mergi din nou pe acelasi traseu harta se incarca din cache si date se consuma doar pentru actualizari despre trafic.
  14. S-a deschis un circuit langa Bucuresti, la Adancata. Insa nu stiu detalii despre preturi sau cum se poate intra pe el.
  15. Nu l-am testat personal insa aici gasesti un review care ofera detalii despre autonomie.
 

×
×
  • Create New...