Jump to content
 

nluncasu

Membru
  • Content Count

    244
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

1 Follower

About nluncasu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Navodari
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. In principiu,ceasul se reseteaza daca tensiunea(12V)care mentine memoria se intrerupe la luarea contactului.Asta poate fi produsa de un contact imperfect in priza de alimentare a ceasului.deci,scoate priza,da cu spray pentru contacte si pune-o la loc.Altfel,cred ca trebuie alt ceas.
  2. Asta e o practica obisnuita in piata auto.Exemplu:Daihatsu Sirion,Subaru Justy,Toyota Passo si Toyota Boon.toate sunt una si aceeasi masina.Doar emblemele sunt diferite.Considerentele sunt numai comerciale si au legatura cu renumele diferitelor marci pe diferite piete.
  3. De unde ai scos-o,pe asta,cum ca arata,,exact la fel"?Nu-s la fel,nici pe afara,nici pe dinauntru.
  4. Chestia aia,cu minimum 100 CP,chiar si cand e incarcata,e doar o scapare in exprimare,sau,chiar crezi ca exista masini la care puterea motorului e variabila,depinzand de incarcatura?
  5. Nu-i de vina dimensiunea marita a radiatorului pentru caldura insuficienta.Asta e treaba termostatului,care isi ajusteaza debitul de trecere,functie de temperatura apei.O solutie ajutatoare poate fi si un termostat care deschide cu cateva grade(nu multe)mai sus.
  6. Vazand tot ce a aparut aici,pot spune,doar atat:o mie dai,mult mai putin face.A fost o achizitie nepotrivita(negandita),care,deja,produce neplaceri pe toate planurile si nu s-a terminat,inca. Inca o remarca:cand s-a fabricat masina asta,nici nu se punea problema sa foloseasca ulei 0W-.Deci greseli,peste tot.
  7. Daca s-a ajuns la discutia despre ce inlatura depunerile calcaroase,cel mai potrivit este otetul.De altfel,acum peste 25 de ani,am cumparat din Germania o sticluta cu solutie anticalcar pentru filtrul/fierbatorul de cafea.S-a dovedit a fi cel mai scump otet cumparat vreodata.
  8. Vad ca va vaitati de tot felul de depuneri .am avut Aveo timp de 10 ani,fara vreo problema.dar,nici n-am bagat in sistem tot felul de chestii(si nu ma refer numai la apa nededurizata,ci si la tot felul de sortimente dubioase de antigel)Greselile se platesc,aproape mereu.
  9. Sa inteleg ca vrei sa pui subwooferul in compartimentul motor sau in habitaclu???Lasand gluma la o parte,cred ca vrei sa tragi un cablu de alimentare(12V)de la baterie,la amplificator.Este simplu:in peretele de foc,exista niste gauri cu dopuri de cauciuc prin care trec diferite cablaje.Pe langa ele,faci loc si cablului respectiv.Pana in portbagaj,scoti pragurile din plastic si mergi cu cablul pe acolo(pe partea soferului,desigur.)
  10. La o masina din generatia respectiva,e improbabil ca pistonul sa poata atinge bujia.
  11. Ai pus prost delcoul.Poate ai memorat pozitia corpului delcoului,dar,sigur,s-a rotit axul si aprinderea e dereglata.De aia invarte electromotorul greu si in hopuri.Bujia a lovit-o cineva la montaj si n-a observat ca s-a deplaat electrodul.
  12. Si asta a fost accident usor?Cum l-ai fi caracterizat pe cel grav,cu ceva morti?
  13. Cabluri,nu fire.Tragi cabluri de la fiecare difuzor din usile fata Pe unul dintre cabluri,inseriezi un condensator nepolarizat,care impiedica distrugerea tweeterului,de catre frecventele joase,care se adreseaza difuzorului din usa.Capacitatea condensatorului depinde de tweeterul ales si de ce urmaresti sa intre in el.O frecventa de taiere prea mare,poate duce la o lipsa in calitatea sunetului daca difuzorul nu raspunde suficient de sus,ca sa asigure un raspuns liniar in tot spectrul de frecvente.O frecventa de taiere prea mica,duce la distorsiuni si la distrugerea tweeturului.Amplasarea tweeterului o alegi singur(depinde si de marimea lui).
 

×
×
  • Create New...