Jump to content

nluncasu

Membru
  • Content Count

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

1 Follower

About nluncasu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Navodari
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Asta e discutata de ani de zile.
  2. Nu trebuia sa fie etans spatiul ala?
  3. nluncasu

    noua troaca - Corsa C

    Nu-i de vina dimensiunea marita a radiatorului pentru caldura insuficienta.Asta e treaba termostatului,care isi ajusteaza debitul de trecere,functie de temperatura apei.O solutie ajutatoare poate fi si un termostat care deschide cu cateva grade(nu multe)mai sus.
  4. nluncasu

    noua troaca - Corsa C

    Vazand tot ce a aparut aici,pot spune,doar atat:o mie dai,mult mai putin face.A fost o achizitie nepotrivita(negandita),care,deja,produce neplaceri pe toate planurile si nu s-a terminat,inca. Inca o remarca:cand s-a fabricat masina asta,nici nu se punea problema sa foloseasca ulei 0W-.Deci greseli,peste tot.
  5. nluncasu

    Incalzire Habitaclu

    Daca s-a ajuns la discutia despre ce inlatura depunerile calcaroase,cel mai potrivit este otetul.De altfel,acum peste 25 de ani,am cumparat din Germania o sticluta cu solutie anticalcar pentru filtrul/fierbatorul de cafea.S-a dovedit a fi cel mai scump otet cumparat vreodata.
  6. nluncasu

    Incalzire Habitaclu

    Vad ca va vaitati de tot felul de depuneri .am avut Aveo timp de 10 ani,fara vreo problema.dar,nici n-am bagat in sistem tot felul de chestii(si nu ma refer numai la apa nededurizata,ci si la tot felul de sortimente dubioase de antigel)Greselile se platesc,aproape mereu.
  7. Sa inteleg ca vrei sa pui subwooferul in compartimentul motor sau in habitaclu???Lasand gluma la o parte,cred ca vrei sa tragi un cablu de alimentare(12V)de la baterie,la amplificator.Este simplu:in peretele de foc,exista niste gauri cu dopuri de cauciuc prin care trec diferite cablaje.Pe langa ele,faci loc si cablului respectiv.Pana in portbagaj,scoti pragurile din plastic si mergi cu cablul pe acolo(pe partea soferului,desigur.)
  8. nluncasu

    Electrod bujie indoit

    La o masina din generatia respectiva,e improbabil ca pistonul sa poata atinge bujia.
  9. nluncasu

    Electrod bujie indoit

    Ai pus prost delcoul.Poate ai memorat pozitia corpului delcoului,dar,sigur,s-a rotit axul si aprinderea e dereglata.De aia invarte electromotorul greu si in hopuri.Bujia a lovit-o cineva la montaj si n-a observat ca s-a deplaat electrodul.
  10. nluncasu

    Probleme Chevrolet Aveo

    Si asta a fost accident usor?Cum l-ai fi caracterizat pe cel grav,cu ceva morti?
  11. Cabluri,nu fire.Tragi cabluri de la fiecare difuzor din usile fata Pe unul dintre cabluri,inseriezi un condensator nepolarizat,care impiedica distrugerea tweeterului,de catre frecventele joase,care se adreseaza difuzorului din usa.Capacitatea condensatorului depinde de tweeterul ales si de ce urmaresti sa intre in el.O frecventa de taiere prea mare,poate duce la o lipsa in calitatea sunetului daca difuzorul nu raspunde suficient de sus,ca sa asigure un raspuns liniar in tot spectrul de frecvente.O frecventa de taiere prea mica,duce la distorsiuni si la distrugerea tweeturului.Amplasarea tweeterului o alegi singur(depinde si de marimea lui).
  12. De la o baterie de 1,5V,nu intelegi nimic.Pacane putin si atat.Cu una de 9V,cursa membranei e lunga si intelegi,nu numai daca functioneaza,ci si cum functioneaza,adica daca bobina freaca pe pereti,sau nu.
  13. Asta-i buna,de ce ar scoate cineva,niste boxe,la care are acces usor,ca sa le verifice?Ia o baterie de 9V si pune-o pe bornele difuzoarelor.Eventual,te poti ajuta si de 2 cabluri.Vei auzi,imediat,care merge si care nu.Daca sunt in regula,de vina pot fi cablurile dintre difuzoare si player(putin probabil),sau playerul insusi.
  14. nluncasu

    Vand Chevrolet Aveo

    Vanduta.
  15. nluncasu

    Vand Chevrolet Aveo

    Vand Chevrolet Aveo 1,4 /2008,varianta Platinum(full la vremea respectiva),cu numai 82.000 km parcursi.Primul proprietar.Roti din aliaj Ronal R46(6,5JX15)Roata de rezerva full size(6JX15)Fara probleme tehnice,exceptand urme lasate prin parcari de soferi priceputi si remediate cu vopsea originala si destui bani.Bujii japoneze(Denso),placute schimbate pe la 75000km,ulei schimbat la timp,numai GM 5W30 Dexos 2.Climatizare extrem de eficienta.CD player cu magazie(6 discuri)inclusa.Baterie de 65Ah,cu borne normale(Europa)Consum moderat si demaraj bun,gratie si softului GM nou instalat inca din perioada de garantie.Toate reviziile trecute fara obiectiuni. Contact,la telefon:0726474989 Pret 3000 Euro
×