Jump to content

nluncasu

Membru
  • Content Count

    232
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

1 Follower

About nluncasu

  • Rank
    Forumist

Profile Information

  • Din
    Navodari
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Aveo
  • An
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. nluncasu

    Electrod bujie indoit

    Ai pus prost delcoul.Poate ai memorat pozitia corpului delcoului,dar,sigur,s-a rotit axul si aprinderea e dereglata.De aia invarte electromotorul greu si in hopuri.Bujia a lovit-o cineva la montaj si n-a observat ca s-a deplaat electrodul.
  2. nluncasu

    Probleme Chevrolet Aveo

    Si asta a fost accident usor?Cum l-ai fi caracterizat pe cel grav,cu ceva morti?
  3. Cabluri,nu fire.Tragi cabluri de la fiecare difuzor din usile fata Pe unul dintre cabluri,inseriezi un condensator nepolarizat,care impiedica distrugerea tweeterului,de catre frecventele joase,care se adreseaza difuzorului din usa.Capacitatea condensatorului depinde de tweeterul ales si de ce urmaresti sa intre in el.O frecventa de taiere prea mare,poate duce la o lipsa in calitatea sunetului daca difuzorul nu raspunde suficient de sus,ca sa asigure un raspuns liniar in tot spectrul de frecvente.O frecventa de taiere prea mica,duce la distorsiuni si la distrugerea tweeturului.Amplasarea tweeterului o alegi singur(depinde si de marimea lui).
  4. De la o baterie de 1,5V,nu intelegi nimic.Pacane putin si atat.Cu una de 9V,cursa membranei e lunga si intelegi,nu numai daca functioneaza,ci si cum functioneaza,adica daca bobina freaca pe pereti,sau nu.
  5. Asta-i buna,de ce ar scoate cineva,niste boxe,la care are acces usor,ca sa le verifice?Ia o baterie de 9V si pune-o pe bornele difuzoarelor.Eventual,te poti ajuta si de 2 cabluri.Vei auzi,imediat,care merge si care nu.Daca sunt in regula,de vina pot fi cablurile dintre difuzoare si player(putin probabil),sau playerul insusi.
  6. nluncasu

    Vand Chevrolet Aveo

    Vanduta.
  7. nluncasu

    Vand Chevrolet Aveo

    Vand Chevrolet Aveo 1,4 /2008,varianta Platinum(full la vremea respectiva),cu numai 82.000 km parcursi.Primul proprietar.Roti din aliaj Ronal R46(6,5JX15)Roata de rezerva full size(6JX15)Fara probleme tehnice,exceptand urme lasate prin parcari de soferi priceputi si remediate cu vopsea originala si destui bani.Bujii japoneze(Denso),placute schimbate pe la 75000km,ulei schimbat la timp,numai GM 5W30 Dexos 2.Climatizare extrem de eficienta.CD player cu magazie(6 discuri)inclusa.Baterie de 65Ah,cu borne normale(Europa)Consum moderat si demaraj bun,gratie si softului GM nou instalat inca din perioada de garantie.Toate reviziile trecute fara obiectiuni. Contact,la telefon:0726474989 Pret 3000 Euro
  8. Inteleg ca ai comanda electrica numai pe geamurile fata.Oricum,asta nu conteaza,pentru ca schema e la fel si daca ai comenzi electrice si pe spate.Da,exista releu pentru geamuri,dar este numai unul pentru tot sistemul.La fel,o singura siguranta.Uitandu-ma pe schema,rezulta ca problema este din comutatorul de pe partea soferului,sau din prizele de pe traseu.
  9. Situatia este urmatoarea:circuitul stergatoarelor,inclusiv pompa de apa,este protejat prin siguranta F6(25A) din tabloul aflat in stanga volanului.Deci,daca stergatoarele functioneaza iar pompa nu,sau pompa nu e alimentata(cabluri rupte,mufa oxidata),sau pompa insasi e defecta.
  10. nluncasu

    Noi Reguli Pentru Itp

    Bineanteles ca nu varsta este decisiva pentru starea tehnica a unei masini.Asa ceva sustin,mai ales,cei deloc interesati de aspectele tehnice si care stiu numai sa intre in masina si s-o conduca,din pacate,din ce in ce mai multi.
  11. De unde stii ca n-ai alarma?Poate ai si i-a fost dezactivat sunetul,la vreo vizita la reprezentanta,in acord cu circulara data,la un moment dat,urmare a reglementarilor UE.In acest caz,ai fi ramas numai cu luminile,la cuplarea si decuplarea alarmei.
  12. Care sunt luminile din usi,de care vorbesti si care sunt celelalte 4,de care nu stii?
  13. nluncasu

    Cum impiedic sobolanii sa urce pe motor...

    Poate te ajuta asta:am demontat-o de pe o masina adusa dintr-o zona de padure din Bayern.Daca s-a platit cat se vede inseamna ca instalatia era necesara.Cum masina a ramas intacta la compartimentul motor,inseamna c-a fost si eficienta.Cum are numeroase module si un cablu lung,a putut fi prinsa cu arici,peste tot(de caseta de directie,la partea inferioara a aripilor si sub radiatoare),astfel incat sa nu existe posibilitatea ca rozatoarele sa umble pe acolo,fara sa se curenteze(in plus,instalatia produce si ultrasunete de 100dB)..Eu am demontat instalatia pentru ca nu-mi este necesara,neavand rozatoare pe strada.
  14. Despre primele probleme expuse,nu ma pot pronunta,daca nu sunt siguri cei insotiti si de diferite scule.Pot spune,insa,ceva,despre chestiunea cu mirosul.Dar miros greu,imputit,nu intepator.Mirosul de care vorbesc apare,dupa 2-3 ani,din cauza umezelii care favorizeaza aparitia unor ciuperci,pe vaporizator(radiatorul care raceste aerul.Am incercar,si eu,cu spray,asa zis special.Cea mai buna solutie gasita este ventilatorul pe viteza maxima,ridicat grila de la parbriz in partea dreapta si turnat treptat,in curentul de aer,o sticluta de parfum ieftin.Masina se umple de miros de parfum prost,timp de cateva zile,dar mirosul greu dispare pentru vreo daua sezoane.
  15. Cartea mea de identitate(Aveo 1,4)mentioneaza,ca anvelope permise,urmatoarele:155/80R13,185/60R14,185/55R15 si 195/45R16. 205/50R15 sunt excelente pe jante de 15,mai ales daca sunt late de 6,5,dar,din pacate,nu sunt permise.Era bine daca puteau fi puse,mai ales ca au exact aceeasi circumferinta ca cele de 185/55R15.195/45R16 nu cred ca pot fi recomandate pe drumuri ca cele de la noi.Cat priveste o recomandare,eu am 185/55R15,dar montate pe jante late de 6,5,fata de 6,cat au originalele din aliaj.Asta face ca suprafata de contact cu solul sa fie ceva mai mare,cu avantajul stabilitatii,dar dezavantajul e ca freci toate bordurile la parcare.Pentru aspect,dar si pentru stabilitate marita,se pot alege jante cu ET mai mic ceva,in jurul a 38-40mm,care scoate janta mai afara,dar nu afara din caroserie. Si,inca ceva.Nu e obligatoriu ca gaura centrala sa fie de 56,6mm.Obligatoriu e sa fie de MINIMUM 56,6mm.Daca e mai mare,folosesti inele de centrare,care se gasesc in orice dimensiune posibila.In schimb,e obligatoriu ca gaurile pentru piulite sa fie 4x100. Acum,stiind toate astea,poti incepe sa cauti jantele potrivite.
×