Jump to content

augustinionut

Membru
  • Content Count

    3007
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47

About augustinionut

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 08/01/1978

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    augustinionut

Profile Information

  • Location
    Donostia San-Sebastian
  • Din
    Piatra-Neamt (Pangarati)
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E
  • An
    2007
  • Nr. Inmatr.
    NT 30 PER

Recent Profile Visitors

8644 profile views
  1. augustinionut

    Mâtzu'

    Am schimbat cablul. Chinul dracului. Rugina peste tot, gripat, draci laci.
  2. Nu se mai fabrica :(((
  3. Am sa ma uit Scoda spaceback, de la 12050 euro, cu imprumut de la reprezentanta. Balenul e 15700 in showroom, 13600 banul jos, 12600 in rate cu reprezentanta. In 5 ani de rate tot la 15700 ajung. Si ma sacaie frana cu tambur pe spate. Sambata viitoare merg la Citroen Motorul de 1.2 e de pe swift. Transmisie pe lant, filtrul de aer e ciudatel.
  4. Sa incep cu coada: o tin pana pica, ca matizul. In Ro, probabil cand ma retrag la batranete (5-6 ani). Suntem 3 in familie. E de naveta si mers in parc duminica. Cam 10 mii pe an. Nu e mare diferenta intre "clase", ca pret. 1.2iul balenului e in 4 pistoane
  5. Cablul e musai, ca am itp in martie
  6. Multumesc de idei. Am sa fac o lista cu alte masini accesibile. Citroen C3 puretech 1.2 Mazda 2 1.5 skyactiv Kia rio 1.2 Hyundai i20 1.2 Citroen c3 aircross puretech Kia rio 1.2 Fiat tipo 1.4 Pop
  7. Traiesc in Spania, de vreo cinci ani. Matizul e cu mine. Vreau masina mica, din cauza de parcare, taxe, asigurare.
  8. Nu vreau sa trec de 15 mii euro.
  9. Cica plasticele par ieftine. Varianta semihibrida e cu 2500 euro mai scumpa. Nu merita.
  10. Niciuna nu e populara. Fiind langa Franta, e plin de pejoaie si renoaie. Pentru suzuki inclin si eu, e mai usoara, mai scurta, are varianta de semihibrida (un motor generator cu o baterie miiiica care ajuta la plecarea de pe lco si la franare), avantaj la impozit si acces in orasele mari (cred ca are o eticheta ECO sau ceva de genul.) "" În plus, există o versiune de propulsie hibrid numită SHVS (Smart Hybrid Vehicle de Suzuki). Sistemul este format din același motor de 1,2 litri, menționat în paragraful precedent și un motor electric de aproximativ 3 CV care se ocupă de a asista motorul pe benzină în timpul fazelor de accelerare (cu condiția ca acesta din urmă se rotesc la 3900 rpm sau mai puțin ), porniți-l după oprirea traficului și recuperarea energiei în timpul frânării, care este stocată într-o baterie litiu-ion cu o capacitate de 0,38 kWh. Puterea maximă a sistemului este de 90 CP, în timp ce consumul mediu de carburant este de 4,0 l / 100 km, cel mai mic din întreaga gamă de produse Baleno. Nu este un sistem de propulsie comparabil cu cel al modelului Yaris Hybrid (principalul său rival de dimensiune și putere), deoarece motorul electric SHVS Baleno are o putere foarte mică și nu este capabil să se deplaseze în mod autonom. Scopul principal al acestui sistem este acela de a reduce consumul de combustibil - în special în oraș - în comparație cu versiunea pe benzină a aceleiași puteri ( fila comparabilă ). "
  11. augustinionut

    Mâtzu'

    Am sa incerc sambata 18 sa bag cablul prin urechile existente. Pana una alta:
  12. Matizul e pe duca. Acusi se rupe si toba, ma chinui cu cablul de frana...deci, incepe saga: cautarea unei masini noi in care sa incapa carutul copilului in portbagaj Ce sa aleg?
  13. augustinionut

    Mâtzu'

    Nu pot demonta suruburile, primele dinspre roata, s-au rotunjit
  14. augustinionut

    Mâtzu'

    Am acces intr-un atelier cu elevator, 10 euro/ora. Problema e ca nu am reusit sa desfac suruburile de M6 cap hexagonal. Si trebuie desfacut si rezervorul pentru a avea acces la una dintre cleme. Am sa pun poze acusica. Ma bate gandul sa tai cablul vechi si sa il strecor pe asta nou prin clemele montate pe masina. Sunt in cautarea unei masini noi, matizul nu o mai duce mult. (m-am saturat sa tot repar cate ceva)
×