Jump to content

Recommended Posts

Merge la fel cum mergea si inainte, n-am simtit nicio diferenta. Am avut o singura problema pe care n-am apucat sa o mai reverific, respectiv la un parcurs in blana pe autostrada, constant cu viteza peste 180 km, mi s-a aprins Check engine, eroarea fiind P2028, temperatura gazelor de evacuare prea mare. Posibila cauza poate fi si motorina mai proasta, n-am cum sa stiu, cert e ca n-a mai aparut de atunci. Despre consum am scris in topicul dedicat.

Share this post


Link to post

Merge la fel cum mergea si inainte, n-am simtit nicio diferenta. Am avut o singura problema pe care n-am apucat sa o mai reverific, respectiv la un parcurs in blana pe autostrada, constant cu viteza peste 180 km, mi s-a aprins Check engine, eroarea fiind P2028, temperatura gazelor de evacuare prea mare. Posibila cauza poate fi si motorina mai proasta, n-am cum sa stiu, cert e ca n-a mai aparut de atunci. Despre consum am scris in topicul dedicat.

Salut, am vazut posturile tale...nu am mai intrat de mult pe forum am fost plecat.

 

Legat de ceea ce ai zis cu martorul de check engine si eu am patit la fel. Adica la fiecare trecere a vitezei peste 175-180 km/h se aprinde martorul acela si eroarea este aceeasi si la mine P2028. Eu am intrebat la cei ce mi-au facut rescrierea si nu au stiut ce sa-mi zica. Mentoinez ca am si o Captiva resoftata in acelasi loc si la ea nu se aprinde niciun martor indiferent de cum merg. Probabil este ceva particular pe Lacetti.

 

Si daca tot am apucat sa va scriu, am si eu o nelamurire. Din cand in cand atunci cand apas ambreiajul se aude un zgomot ca la daciile vechi :) ), asa un fel se scartait ca si atunci cand intinzi un arc...ceav de genu. Zgomotul apare din senin, dureaza vreo 6-8 zile si dispare din senin. Am fost la mecanic care mi-a zis ca ambreiajul este hidraulic deci exclude zgomotul din cauza cablului de ambreiaj iarin spatele pedalei s-a uitat si este chiar bine gresata. Daca are cineva ceva idei va rog sa scrieti.

 

Va multumesc!

 

 

Share this post


Link to post

La mine explicatia a fost foarte simpla. DPF era in curatare, caz in care turatia maxima recomandata este de 2500 rpm, eu eram pe la 3900-4000, in jur de >190 kmh, s-a depasit temperatura maxima pe evacuare si s-a aprins martorul. De atunci am mai incercat de vreo 2 ori sa vad daca se aprinde si nu s-a mai aprins nici la 200 kmh, deci trag concluzia ca a fost ceva izolat, strict din cauza regenerarii. Cu ocazia asta am invatat si eu ca - desi in carte scrie ca regenerarea DPF este insotita de aprinderea martorului DPF - in practica regenerarea se face fara aprinderea acelui martor, semnele fiind turatia motorului la 1000 rpm la relanti si pornirea ambelor ventilatoare de racire pe putere maxima.

Referitor la zgomotul ambreiajului, vezi sa nu fie de la pompa de ambreiaj, sper ca ai schimbat lichidul conform indicatiilor din manual.

Share this post


Link to post

are cineva cunostinta de produsele astea?

 

http://power-tuning...n_a_/38657.html

 

stie careva daca sunt ok, daca principiile de functionare sunt reale, si maiales daca nu cumva sunt escrocherii, de genul unor rezistente simple in cutie, care cica-s tuningboxuri dedicate, etc samd, sau daca generatorul ala de impulsuri e chiar ceva istet, si de ce nu il inlgud producatorii in bobinele de inductie etc samd.

 

va multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Tuning box si chip tuning pe un benzinar sunt cam bani aruncati in vant, parerea mea...

Share this post


Link to post

stie careva daca sunt ok, daca principiile de functionare sunt reale, si maiales daca nu cumva sunt escrocherii, de genul unor rezistente simple in cutie, care cica-s tuningboxuri dedicate, etc samd, sau daca generatorul ala de impulsuri e chiar ceva istet, si de ce nu il inlgud producatorii in bobinele de inductie etc samd.

 

Nu-l includ pentru ca la producatori lucreaza ingineri si nu escroci. Citez: "Mărirea tensiunii efective se datorează din faptul că VDO produce semnale pătrate, care au arie (suprafaţă) mai mare decât semnalele sinusoidale. Acest surplus de tensiune se poate măsura numai cu ajutorul osciloscopului fiind de înaltă frecvenţă. " :wallbanger:

Share this post


Link to post

Din păcate la benzină resoftarea nu îţi va aduce mai mult de 5 cai. Asta pentru că la benzină motoarele sunt făcute să scoată puterea optimă la o anumită capacitate. La diesel de vreo 10-15 ani este la modă să se facă un motor de o putere superioară iar în funcţie de modelul vehiculului, ECM-ul este softat astfel încât să scoată o putere mai mică.

Aşadar la benzină nu vei reuşi să scoţi mai mult dintr-un motor fără a-i face modificări de ordin mecanic.

Share this post


Link to post

Am facut in sfarsit farurile. Timp de lucru efectiv circa 6 ore. Materiale necesare: un pistol cu aer cald (neaparat), un spray cu primer, unul cu negru mat, o coala de smirghel de 600, un tub de silicon transparent, o rola de banda de izolat, o surubelnita lata si una cap philips, o bucata de microfibra. Neaparat multa rabdare!

Dupa demontarea farurilor, scoateti becurile afara, spalati farurile si uscati-le. Apoi izolati partea transparenta cu banda de hartie, pentru a evita zgarieturile si supraincalzirea. Cu pistolul setat pe 150 de grade incepeti incalzirea masticului din zona coltului farurilor si cu surubelnita lata desprindeti usor toate clemele farurilor. Apoi incalzind pe suprafete din ce in ce mai mari incepeti dezlipirea tragand de sticla si de far, usor usor cu multa rabdare pana cand se desface. Incalziti masticul ramas pe ambele parti si indepartati-l pe tot. Desfaceti cele 2 suruburi care tin masca cromata de lentila farului si scoateti masca. Sub apa apoi cu smirghel matuiti foarte bine cromul de pe plastic, se curata relativ usor, cu atentie sa nu zgariati oglinda becului de semnal. Dupa ce ati terminat de matuit toata masca cromata, spalati-o bine cu apa cu detergent si apoi clatiti si uscati folosind pistolul cu aer cald setat pe 90 de grade. Izolati cu banda oglinda becului de semnal foarte bine, cu atentie la detalii. Suspendati masca cu o sarma de una din urechile suruburilor de fixare si aplicati 2 straturi de primer, uscand cu pistolul dupa primul strat (temperatura tot pe 90 de grade) circa 5 minute si circa 20 minute dupa cel de-al doilea. Aplicati cu grija sa nu se scurga si sa acoperiti toate colturile si muchiile. Daca cumva a scurs, uscati, apoi indepartati cu smirghel sub apa excesul si apoi aplicati din nou primer. Dupa ce ati uscat bine stratul de primer aplicati 2 sau 3 straturi de vopsea negru mat uscand cate 5 minute cu pistolul pe 90 grade. Imediat ce ati terminat aplicarea ultimului strat uscati circa 20 minute, apoi indepartati cu grija banda de mascare. Din acest moment folositi manusi chirurgicale pentru a nu lasa urme. Stergeti cu microfibra cu grija oglinzile farurilor si partea interioara a lentilei. Montati masca vopsita in lentila apoi aplicati pe far un cordon subtire de silicon sanitar si montati sticla, avand grija sa presati pana cand intra toate clemele in pozitie. Uscati circa 15 minute cu pistolul cu aer cald setat pe 130 de grade, cu grija, indoind daca este cazul urechile de fixare astfel incat sticla sa intre perfect. Indepartati banda de mascare de pe lentila si montati farul. Apoi admirati-va munca :D

Stiu ca erau utile niste fotografii, insa nu mi-a ars, eram plin de lipici sau vopsea pe maini plus ca eram transpirat ca dracii :)

 

Rezultatul final:

23072012999.jpg

 

Cred ca voi aplica un autocolant negru mat si pe ornamentul cromat care a ramas pe capota.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare baieti. As vrea sa pun si eu o intrebare... daca mai este cineva activ pe acest forum. Am mostenit in sfarsit, ca sa zic asa un Lacetti sedan 2007 1.4 benzina 70 kw. Actual locuiesc in Italia unde leagea foliilor pe geamuri este libera, daca si doar daca aplicata de service autorizat, fara omologare si alte prostii. Acum as dorii sa stiu de la voi, daca: eu cu masina inscrisa pe romania, aplic folie fumè pe luneta si geamuri spate la masina (omologate pe Italia) daca ma duc cu ea in romania si ma opreste nenea cu paleta... E grav?

Ps: asta este prima modificare estetica pe care i-am facut-o :D

 

http://imgur.com/TPN6jY7

Share this post


Link to post

Masina e inscrisa pe Ro, deci cand circuli cu ea in Ro trebuie sa respecti legea de aici, respectiv minim 73% transparenta pentru geamurile laterale fata, obligatoriu oglinda pe dreapta pentru masina care are geamuri fumurii pe spate cu o transparenta mai mica de 73% si omologare. Omologare inseamna certificat cu timbru RAR si timbru RAR aplicat pe geamurile cu folie. Nu ai cele de mai sus, ti se ridica certificatul de inmatriculare si esti amendat.

Vezi ca e un topic intreg despre geamuri ionizate sau cu folii.

Share this post


Link to post

Iti multumesc pentru raspuns... Deci singura mea solutie ar fi sa imi foliez geamurile in Romania? sau le pot face aici in Italia si apoi sa le omologhez in Ro?

 

 

 

 

 

Edit by Mircea: Nu mai cita inutil postul anterior, foloseste Fast Reply din josul paginii.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Foliere in Ro. Nu stiu cat te costa in Italia, dar aici cu 450 ron faci toata masina 100% legal si bine montata.

Share this post


Link to post

Avea Ratusca unele la vanzare intr-o vreme. Din ce stiu el le-a modificat din unele de Astra.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Salut. Am intampinat astazi o noua problema la Lacetti Sedan. Am incercat sa demontez radioul, m-am uitat la un tutorial pe youtube sa fiu sigur de ceea ce fac. Zis si facut, in tutorial totul ca la carte, scoti panoul frontal si toate bune. Problema insa la mine. Am bagat o surubelnita foarte ingusta am scos toate clemele insa... La panoul cu toate comenzile A/C,Ventilatoare si regulatorul rece/cald si ce mai este pe acolo se pare ca, unul dintre manunchiurile acelea de cabluri ori este blocat pe undeva, ori cablurile sunt foarte scurte pentru ca ceva nu imi da voie sa scot acel panou pana unde vreau eu ca sa pot deconecta cablurile... a mai avut cineva aceasta problema ?

 

 

Share this post


Link to post

Ai clima sau AC manual?

  • Like 1

Share this post


Link to post

A/C manual dar am descoperit problema... Trebuie sa dau jos torpedoul sa desprind toate sufele acelea dar este una care se duce spre sofer si nu am inteles inca unde sa ma duc sa o pescuiesc si pe aia ... nu am avut timp dar ii dau eu de capat. Multumesc mult pentru interes oricum !

Share this post


Link to post

OK, dar vezi ca-ti intra la "modificari ale sistemului de iluminat". Adica risti sa ramai fara talon.

Share this post


Link to post

This error indicates that the Exhaust Gas Temp Too High. If you check online auto repair forums, the P2428 trouble code signifies that the PCM has detected a problem in the exhaust gas temperature sensor circuit in bank or it can be a faulty exhaust gas temperature sensor. An excessive fuel burn in cylinder can rise the temperature of exhaust. SO high speed may also cause this issue. Sometimes replacing the oxygen sensor can solve this issue. 

Failure to repair a P2428 trouble code can lead to issues with the ignition timing or air/fuel ratio in an attempt by the PCM to protect the catalytic converter from the high temperatures produced. A good mechanic can help you fix this issue, by replacing the exhaust gas temperature sensor. 

If you are looking for brakes and rotors, filter engine oil and brake pads, standard brakes, performance brake rotor, brake accessories, brake shoes, brake rotors, brake pads, brake drums, brake kit you can be in touch with Brake Time USA. BRAKETIMEUSA,  braketimeusa.com takes pride in supplying AMERICA with the best AMERICAN Automotive Parts. Whether those parts are for Economy reasons or Performance reasons is totally up to our customers. This company is the leading retailer in the US market, with over 50 years of automotive brake knowledge & experience. You can reach them on 8184452389 Or info@braketimeusa.com"

Share this post


Link to post

Hello Steve, thank you for your inputs. Yet, is hard to believe that an US company will ship to Romania, I've experienced so far several email exchange and they denied the shipping, even if I've offered to pay in advance the whole value.

 

The error that you are reffering to was for a diesel engine with power box and happened due to simultaneus high speed (with high rpm off course) and DPF cleaning procedure.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...