Gef style Posted November 11, 2004 cum as putea sa scot limitarea la injectoare...la matiz??? Share this post Link to post
sprite Posted November 11, 2004 ...rescrii chip-ul, sau il schimbi. http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=5...ight=chiptuning Share this post Link to post
Obi_wan_Kenobi Posted February 27, 2005 (edited) Fratilor, da' invers cum facem? Adica de la a 4-a la a 3-a sa zic? Ca la mine, daca-i dau a treia la 50km/h, se frineaza subit si geme motoretele de zici c-acusi plezneste! Eu ii dau a 4-a dintr-a 5-a pe la 60, a 3-a dintr-a patra pe la 30-40 si a doua pe la 20! Viteza intai nu i-o dau din mers pentru ca-mi caraie ingrozitor (am zis si aici http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...=1&t=2474&st=20 treaba asta)! Si tare curios sint! Edited February 27, 2005 by voicu001 Share this post Link to post
Guest Mecmar Posted February 27, 2005 Fratilor, da' invers cum facem? Adica de la a 4-a la a 3-a sa zic? <{POST_SNAPBACK}> Ce vrei sa faci de fapt? Share this post Link to post
Obi_wan_Kenobi Posted February 27, 2005 Adica, atunci cind frinez! Vin de la 70 si ma duc pina la 50-40! Ce viteza ii aplic? Share this post Link to post
Guest Mecmar Posted February 27, 2005 Foarte mult conteaza stilul de mers al fiecaruia si la aceasta viteza 40-50 eu folosesc treapta a 3-a de viteza. La 40 km/h unii folosesc chiar treapta a 4-a, insa consider motorul subturat si are de suferit in timp. Share this post Link to post
aqua Posted February 27, 2005 la problema enuntata mai sus eu introduc in treapta 3 daca este in intervalul de 45-40.(auto cielo ) de fapt acest lucru trebuie sa-l simti ce raport al cutiei de viteze cere motorul astfel incit sa functioneze in conditii de turatie normala si o putere adecvata. Share this post Link to post
Obi_wan_Kenobi Posted February 27, 2005 Am vazut pozele-alea cu turometre si GPS-uri pe Matize! Mi-as pune unul, pentru ca, momentan fiind singura masina a familiei (mai mult nevasta-mea merge cu ea), mi-e greu sa cred ca voi ajunge vreodata sa schimb vitezele cam dupa cum "simt" motorul! Am bagat oricum la cap niste treburi! Thanks a lot! Share this post Link to post
tolin Posted February 27, 2005 Offtopic scurt Bai, tu vrei sa-i pui GPS, sa vezi pe unde umbla femeia ? Sa n-ai surprize ?Prieteniile sunt mai valoroase. Gata Share this post Link to post
Obi_wan_Kenobi Posted February 27, 2005 Si ca tot m-a traznit treaba asta acuma, cum ramine cu celelate viteze, ha? M-ati lasat in aer!!! Exemplificare: - a 5- a la 70; - a 4-a la 50-60; - a 3-a la 30-50; - a 2-a sub 30, intotdeauna, ca mi se pare ca geme rau motorasul!!! - cum am mai zis, viteza 1 nu merge in mers! Scuze, poate pentru multi dintre voi sint puerile intrebarile, dar mie mi-ar fi foarte utile pe viitor, pina ajung si eu la intilniri! Daca insist prea mult pe o problema banala, ca sa nu plictisim eventuali, va rog sa-mi scrieti si e-mail! Multam! Share this post Link to post
NFS Posted February 27, 2005 I - max 20 kmh II > III - pe la 40 kmh III > IV - pe la 60 kmh IV > V - pe la 90 kmh Share this post Link to post
Obi_wan_Kenobi Posted March 7, 2005 Toline, tata, mersi frumos, da' n-am atitia bani! NFS, multam da' teoria sine praxis... Mai, baieti, abia astept sa va cunosc! >- Share this post Link to post
Obi_wan_Kenobi Posted March 9, 2005 Nenea NFS, da' invers, o fi la fel? Adica V>IV etc. Share this post Link to post
NFS Posted March 9, 2005 Pai stai sa ma gandesc... V > IV - cind scade sub 80 IV > III - cind scade sub 50 III > II - cind scade pe la 30 II > I - cind mai are putin si se opreste. De fapt destul de rar (cind tre sa urc borduri, sau sa trec prin gropi mari) M-am gandit! Share this post Link to post
Obi_wan_Kenobi Posted March 9, 2005 'traiti bine! Cu raspunsu-ti, mi-ai confirmat practica! Multam fain si Gadblesiu! Share this post Link to post
valiman Posted February 8, 2006 La Cielo se pot îmbunătăţi performanţele montând o altă cutie de viteze? De care şi cam ce alte componente ar trebui schimbate? Share this post Link to post
sam Posted February 10, 2006 I-am cumparat nevesti-mi un Matiz nou. Fiind incepatoare cam merge cu el subturat. I-am spus la ce viteze sa schimbe vitezele dar degeaba accelereaza ea pana la 40km/h ca pana schimba a 3-a viteza ajunge la 30km/h. Nu ma pricep la mecanica si deci va intreb: la ce probleme ma pot astepta in timp din cauza subturarii? Share this post Link to post
NFS Posted February 11, 2006 Consum marit; Uzura prematura a motorului din cauza ungerii insuficiente. Share this post Link to post
guru Posted February 11, 2006 Dupa o asidua pe internet... Maximum Gear Speeds and RPM. 1st Gear.-----38 KMH / 6700RPM. 2nd Gear.-----66 KMH / 6700RPM. => 50 KMH = 5000 RPM 3rd Gear.-----122 KMH / 6700RPM. => 50 KMH = 2750 RPM 4th Gear.-----137 KMH / 6250RPM. => 50 KMH = 2280 RPM 5th Gear.-----135 KMH / 5020RPM. Ce e dupa sagetutze, am calculat eu, Sper sa nu ma fi inselat. Am totusi o nelamurire ... unde e viteza aia maxima , 144kmh ?!?! Valorile astea mai sunt valabile si pentru Matiz euro 3, avand in vedere ca acesta are cativa caiuti in minus ? Share this post Link to post
LYM Posted April 16, 2006 Matizul are 3500+ rpm la 90km/h intr-a 5a ?! DAMN! Mi se pare super mult ... dacia are ~ 2000rpm in aceleasi conditii Share this post Link to post
AAdorjan Posted April 16, 2006 (edited) De ce ti se pare asa ciudat? Nu au aceiasi cilindree... Edited April 16, 2006 by AAdorjan Share this post Link to post
tolin Posted April 16, 2006 Matizul are 90 km/h intr-a V-a pe la 3200 rpm. La 3500 rpm are 100 km/h. Share this post Link to post
mr_ Posted April 16, 2006 Pai de aia la Dacie trenbuie sa accelerezi cu doua saptamani inainte daca ai de gand sa depasesti... sau sa retrogradezi Share this post Link to post
Tommy Posted April 16, 2006 NFS: 2nd Gear.-----66 KMH / 6700RPM. => 50 KMH = 5000 RPM Da la ce turatie intra-n limitare? Share this post Link to post
JMu Posted April 17, 2006 Limitarea intra teoretic la 6600 (din ce s-a discutat pe aici). Practic, oscileaza intre 6500 si 6700 (vazut de mine pe scanner, la revizie). Share this post Link to post